❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

Last friday in school!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 maj 2014 17:27

Skrev ett jätte långt inlägg nyss men allt raderades.

...
Keep calm.
Okeeeeeeeeej, orkar inte skriva allt för det raderades så får kortfatta alllllllt~~~
Idag i skolan så var det den sista fredagen! 
FATTAR NI, SISTA FREDAGEN INNAN SOMMARLOV OCH MED MIN KLASS! 
* Snyft snyft * Jag som älskar fredagar ;^;
Dom fredagar som är kvar i skolan så är vi lediga osv...
Kan bara inte förtså det Dx Det känns så overkligt!
Skolan var som vanlig idag, fredagar är alltid lugna ^^
Men, jag skrev förrut något som hade hänt i skolan och det var jätte långt fast, nu så har det raderts ._.
Kanske lika bra det, måste nog fråga andra om jag får skriva det på bloggen....
Aja, solen skinner idag igen och igen har jag dålig samvete att jag är inne i mitt rum även om ute skinner solen och det är varmt xD

  


Hmm...Vad mer kan man skriva? 

Ohh, juste det! Började på en ny anime igår!

Och snälla, mobba eller döda mig inte mig att jag inte har sätt denna tidigare.

Shingeki no kyojin/ Attack on titan

Asså de första min på epispde 1....

Det är en sådan anime som man bara vill slå sig själv och skämmas över att man inte har sätt den

tidigare.

Jag visste att den animen blev 2013 bästa och så men, ändå så tittade jag inte på den förren nu...

Alltså, alla har väll sätt den typ? Om du inte har det, kolla på den så snabbt som möjligt. 

Eftersom det är ett äkta mästervärk.

Har bara tittat på första avsnittet men, musiken...Animationen...Storyn...

* Skämms och tänker hur jag ska straffa mig *

DEN ÄR JU HELT FREAKING AWESOME! 

And you know it owo

Vill verkligen tacka denna tjejen som kommenterade att jag borde se på den!

saga-rin-chan

Skulle ha tittad på den senare men, eftersom du skrev om den så bestämmde jag mig se den så snabbt som möjligt och det är jag verkligent tacksam över

Som sagt, har inte titta på den så mycket men jag älskar den kan man verkligen säga!

 

 
 
Julia

Julia

23 maj 2014 19:16

Lugna dig, jag har inte sett den heller:) Jag SKA, men jag sa bestämt till mig själv att jag inte får börja på en ny anime förrens jag minskat den monstruösa listan av anime som jag tittar på just nu. Annars har jag också en kompis som älskar den och säger att jag MÅSTE se den. JAG SKA, JAG LOVAR!:D

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 maj 2014 17:42

Puhh, vilken tur att jag inte är ensam! :D
Förstår dig, du behöver inte känna dig tvingad eller stressad av att man måste titta på den :3 Alla dessa animer som du nu tittar på xD
Förstår din kompis, älskar den likså och hoppas att du kommer gilla den när du kommer börja titta på den! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards