❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

Friday special!: Choose you FRIDAY!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 maj 2014 19:51

  

Friday special!: Choose you friday!
Då så var det dags att göra en ny omröstning!
Och varför har jag då det som en friday special inlägg då? Jo, för frågan kommer vara så här:
Vad vill du ha på friday special inläggen?
Förra omröstiningen var vad ni tyckte om min header, 
Så här såg det ut:


Tack alla som röstade! 

Okej, ska säga alla alltenativ nu som du kan välja:

1. Tio Saker du inte visste om mig!  

   

Skriver 10 saker som ni inte visste om mig! Har gjort detta två gånger~

Rösta på det om du vill ha flera " 10 saker du inte visste om mig!" 

2. Mail time. 

   

Hade detta förra fredagen, ni skickar in mail till mig som jag sedan lägger ut på bloggen!

Gjorde detta en gång.

Rösta på det om du vill ha flera Mail time

3. Anime/Manga

   

Skriver om anime/manga då, kanske top 5 animer, karaktärer, opening/ Ending låtar och liknande karaktärer, allt som tillhör anime och manga!

Har haft det några gånger nu~

Rösta på det om du vill ha flera! :D

4. Cosplay. 

   

Söker upp på google bilder cosplay bilder som är awesome, hur du kan sminka dig och cosplaya dig!

Gjorde detta bara en gång.

Puhh, okej...Rösta om du vill osv~

5. Question to my followers!

   

Jag ställer frågor till mina följare, alltså till er! Mycket omtyckt inlägg som alla kan vara med i!

Haft question to my followers rätt många gånger.

Rösta på det om du vill ha flera!

6. Youtube. 

   

Letar upp från himlen till jorden olika klipp som jag sedan lägger ut på bloggen. Det kan vara musik, horror eller något roligt!

Gör det lite då och då på vanliga inlägg ochså!

You know, rösta på det ochså vidare om du vil ha det~

7. Dikter.

  

Lite dikter på bloggen! Ska försöka skriva dom ensama då kanske x3 

Ugh, rösta på det om du vill ha det och så~

8. Try not to smile or laugh challange!

  

Jag utmanar läsare och gör en mini tävling! Ni ska inte skratta till en video, bild eller något sådant!

Orkar inte skriva det -.- 

Rösta på det om du vill ha det!

9. How to draw! 

  

Lägger ut videos när kanske jag målar eller bilder och så, kan ochså vara från youtube~

Rösta och så vidare~

10. Allt! :D 

Vill du ha allt lite då och då så är det bara tt rösta på altenativet "Allt!" 

11. Något nytt! ;) 

Om ni vill ha något helt nytt tema och inlägg så röstar du på detta! 

Tack alla som var med och röstade på min förra omröstning, hoppas att ni kan vara med nu ochså!

Rösta och bestäm vad NI vill ha som friday special inlägg!

  

End.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards