❀ DiDi ❀

Alla inlägg under juli 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 juli 2015 21:14

När det kommer till alla dessa klassiska kärleks trianglar, det är då the fangirl have to make her choice in life.
Man kan välja den sidan som man vet inte kommer bli Canon, sorglig nog och man lider så fruktansvärt mycket men fanfic finns alltid där för dig, och glädjen är så enorm när man får ett "Ship-scene" med dom, never give up on a ship, keep fighting c':
Sen så finns ju den andra sidan, innan den där tredje personen kom in i spelet och man redan shippar det där blivandet Canon och som sagts det svårt att lämmna ifrån sig ett ship xD
MEN DET FINNS ETT TREDJE ALTENATIV
THE 3-WAY SHIP
SHIPPA ALLA TRE
DET ÄR MÖJLIGT
MEN SVÅRT
HARD LIFE
Har nog inte något 3-way ship för det blir alltid någon utanför och ena får mer ship scene och andra blir avundsjuk och ledsen så hard life for the fangirl men tror att jag kanske ändå har något 3-way ship där ute på havet >:3
Mygosh vilket lame svar, fick inte ens med ett svar tror jag x'D
...
WAIT
HJÄRNAN HAR BÖRJAT FUNGERA
AMERICA X ENGLAND X FRANCE
I JUST CAN'T CHOOSE THE SIDE
PLZ DON'T HATE ME
D':

Och Well yes, Canada måste vara med i bilden, FSBEGHSFVYHT wakabofi so kawaii ;; u ;;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 juli 2015 20:58

WELL, ÄVEN OM JAH ÄR HEMMA NU SÅ MUST THE SHOW GO ON MED DE 21 FRÅGORNA x'D
Men det är ju bra, för efter dessa frågor så har jag ju en hel del att skriva om med min så kallade insperation så no hate c:
Och så får jag ju jobba lite extra nu efter Polen för vi har ju det där nya kakreceptet som jag måste prova och jobba med oWo
Dock kommer det ta evigheter.
Well.
I DON'T GONNA SPOLIERS MY LIFE 4 U ;; u ;;
CUZ LET'S HOPE IT WILL TURN OUT GOOD
Kan ju ändå nämna att minnet tog slut och var så deprimerande så jag tvålade upp mitt ansikte.
...
Jag använder en sådan kräm för mitt face varje morgon och kväll ( känner mig så modern och fashion right now xD) tills förgår när jag fick reda att mitt minne var slut i ipaden och istället att ta den krämen råkade jag ta tvål istället över hela mitt ansikte~
Märkte det efter lukten att jag tog fel och att skölja ansiktet när man hade dränkt det i tvål är ju Inte något man rekommenderar...:c
MEN TILL FRÅGAN
...
Finns det några sådana fandom? cx
Well then, I think att det blir pirates of the caribbean där för det finns inte någon jag direkt "shippar" med, såklart har vi ju Capitan Jack sparrow med A Jar Of Dirt eller bara en flaska rom C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 juli 2015 21:50

OCH VEM KOMMER GENOM SKORSTENEN NÄR DET ÄR VINTER?
TOMTEN 8D
OCH VEM KOMMER OCH GÖMMER ÄGGEN PÅ PÅSKEN?
PÅSKHAREN 8D
OCH VEM KOMMER HEM FRÅN POLEN HELT SOLBRÄND OCH VÄXT 1,5 CM OCH KAN UTALA BOKSTAVEN "R"? 8D
Pfffft, inte jag.
MEN JAG KAN ÅTMINSTONE SÄGA ATT JAG HAR KOMMIT TILLBAKA TO SWEDEN FRÅN POLEN EFTER TVÅ VECKOR 8D
Maybe inte solbränd or vuxit en ända millimeter or lärt mig utala den omöjliga bokstaven men där har vi ju beviset att det är jag, den gammla knasiga och flummiga Sandra is back home x'D
PLOT TWIST VAR REDAN HEMMA DEN 25 BUT MAN VAR TVUNGEN ATT GRÅTA AV GLÄDJE NÄR MAN SÅG WI-FI SIGNALEN PÅ DE TEKNISKA PRYLARNA C':

OCH JAG HAR SAKNAT ER
Den känslan att bara få ut alla feels och fangirl, the feels när det finns faktis några där ute som läser detta right now MAN BARA NEJMEN LET ME LOVE YOUUU
AND I WILL ALWAYS LOVE YOUUUUUUUU
Fick den låten i mitt huvud right now, på grund av den där "youuuuuuuuu"
Jag kan inte vara den ändå som har tänk att man alltid förlänger det där "you" till " YOUUUUUUUUOUUUUUHOOOO" i kind of alla låtar >.>
...
HAHAHAHAHAHA KUNSKAPERNA ATT BYTA TEAMA ÄR ALLTID LIKA BRA 8D
Well Well HUR VAR DET DÅ I POLEN C:<
WELL WELL WELL
KUNDE DET BLI BÄTTRE? C':
Det hände så sjukt mycket där, träffade hela släkten efter 5 år, insåg min rädsla till kalkoner hur läskiga dom egentligen är när dom jagar en ute på hagen, fangirlade så fruktansvärt brutalt när man såg att det var manga i varannan bokaffär i Polen när det till slut ledde till mental breakdown i affären när jag inte kunde hålla i mig med hetalia böckerna i handen och Adventure time...
Dock...
Så hände så mycket så jag minns nästan inget x'D
Så mycket händelser samtidigt och min hjärna han inte ladda klart och spara innan något annat hände som jag lyckades spara, fast sen så tog minnet slut i hjärnan och man var tvungen att tömma den c:
...
Jag jämför en mänisko hjärna med en teknisk minne kort.
#Proud
Så ni får ursäkta om min hjärna är lite trög, måste sätta in ett nytt minneskort u know xD
NEJMEN DET VAR SUVERÄNT I POLEN OCH SKA SE TILL ATT SKRIVA ETT NÄRMARE INLÄGG OM DET MEN VILLE BARA SÄGA ATT KAKORNA ÄR KLARA OCH MORMOR ÄR HEMMA >:D

Well, om man nu har börjat med en youtube kanal så kan man lika gärna börja lägga ut de mest fabulösaste selfie man har det också x'D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 juli 2015 19:30

Sougo x Noubume (Anime: Gintama)
Dessa två är ju bara för mycket för mitt fangirl hjärta, min kärlek till dessa karaktärer är ju reda för stor och detta måste ju bara vara en av mormors bästa kakrecept cuz this OTP är kind of oslagbar när det kommer till epicness och badass~
JAG LJEDJOWDBOUFWRBOC I THE WORD I JUST THE WORD CAN'T FIND THE WORDS WAKABOFI ALL THE WAY
OTGP
ONE TOO GOOD PARING

Neville x Luna (Harry Potter)
ALRIGT ALRIGT, DESSA TVÅ FRÅN HP FANDOMEN ÄR JU BARA FÖR SÖTA
Istället för att ge så mycket uppmärksamhet till huvudkaraktärerna och shippa dom så tycker jag att man ska ge alla side Characters uppmärksamshet för dt finns så många som Mer potterhead borde märka, och deffinitivt i filmerna så märker man inte precis hur två karaktärer kan vara söta ;V;
I mean Lupin och Tonks är ju på allvar ett OTP som jag för tillfället inte klarar av att prata om för då så blir Luna x Neville forever alone~
NEVILLE ÄR JU KAWAIINESS OVERLOUD, OCH I SISTA BOKEN ALLTSÅ HAN ÄR MODIG
OCH MED ETT SVÅRT LIV SÅ KLARAR HAN SIG ÄNDÅ
HANS FAIL OCH KLUMSIGA PERSONLIGHET ÄR JU OCKSÅ FÖR GULLIGT >///<
Luna som är så badass och mystisk, jag tycker hon är awesome och den där flummigheten kan man ju bara inte hata på C:
Sen så känns det som om de verkligen behöver varandra och att de deffinitivt kommer bli lyckliga i framtiden så ja en av de mest fangirlade OTP har jag här :'3

Rapunzel x Jack ( Disney)
DETTA ÄR EN AV MINA SENASTE OTP AND I THINK THIS IS THE BEST CRACK OTP EVER IN THE DISNEY :'D
Alla shippar ju Jack x Elsa och jajamen de är hur badass som helst men alltså Rapunzel från Trassel har ju den personligheten jag älsakar, och jag avgudar med hela min själ Jack frost för inte nog att han är hur badass som helst så har han vitt hår och då behöver man inga mer anledningar >u<
Sure Elsa har vitt hår hon med men let's be honest, Jack frost är ju något att fangirla mer över oWo
...
I CAN'T DESCRIBE THIS OTP
I MITT HUVUD ÄR DE BARA FÖR BRA MEN JAG KAN BARA INTE HITTA NÅGRA ORD ALLTSÅ DET BLIR BARA NÅGOT SÅDANT SJÄLVKLART ATT DETTA ÄR MITT BÄSTA OTP I DISENY OCH JAG DET MINA FEELS SÄGER SÅ OCH FÅR VÄL SÄGA WAKABOFI, CAN'T FIND WORDS AND DESCRIBE MY FEELS C':

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 juli 2015 17:00

Well ändrade planer med frågorna, har bytt ordning nu på dom sista för dem var trevligare att läsa så frågorna kommer inte i tur ordning som de skulle göra på detta inlägget c:
http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2015/07/09/11137007-21-days-of-fandom/
MEN TILL FRÅGAN
DETTA KOMMER BLI SÅ SVÅRT
BUT LET'S DO IT BRO
Garry (Ib)- Indie RPG horror fandom

Lupin- Harry Potter

Zazie- (letter bee)- Anime

Lemongrab- Adventure time

Tohru- (Fruits basket)- Manga

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 juli 2015 16:30

HAHAHAHAHA
DENNA FRÅGAN SKULLE VÄL VARA MÖJLIG ATT SVARA PÅ MEN HAHAHAH NU NÄR MAN HA KOLLAT PÅ HETALIA SO NOPE
:D
I hetalia shippar man alla med alla och Nejmen man druknar helt klart i alla ship så jao där blev frågan omöjlig xD
Men jag är deffinitivt en större yaoi fangirl än yuri fangirl så utmanade mig lite och rotade bland alla mina feels och ships för att hitta några yuri ship och hittade mitt Otae x Kyubei ship från Gintama c8
De är så förfärligt söta togheter så jag hoppas verkligen på ännu mer ship scener :3

MEN NU TAR ALLA YAOI SHIP ÖVER MITT HUVUD SO YES LET'S TAKE IT OUT ;W;
NEZUMI X SHION FRÅN NO.6
MAN KLARAR INTE AV DET JAG LEVER PÅ DESSA FANFIC


LEVI X EREN FROM ATTACK ON TITAN
MAN KANSKE INTE SER MIG BLAND ALLA LEVI X EREN FANGIRL MEN JAG ÄR DÄR CUZ COME ON THEY ARE NEJMEN NOPE WAKABOFII

GINTOKI X HIJIKATA
SO SMEXY ALLTSÅ FÅR ALLA FANGIRL ATT HA EN BRUTAL NOSEBLEEEEEED

MIHARU X YOITE, NABARI NO OU
...
Jag kommer börja gråta.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards