❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 30 juli 2016

/ HAPPY BIRTHDAY MY DEAREST \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 juli 2016 22:58

>> Happy birthday to you, happy birthday to all of you <

Alltså hur kommer det sig att alla fyller år nu?

Man bara jomen jo gött för er att fylla år under sommaren och inte i början av februari där risken finns att man dör av kylan jomen härligt för er.
Amanda och min bror fyllde år den 25 juli and yeah, we start with Amanda.
Alltid jag och kvinnan med massa smeknamnen carro och mandelskorpan brukar på våra födelsedagar slå ihop ett häftig äventyr och nu var det Carro och min tur att komma på ett äventyr till Mandelskorpan, så vi bestämde oss att tälta och fixa en skattjakt åt henne and ska inte dra detaljerna för vi har andra personen som ska firas här på inlägget men det blev så lyckat ; u ;
Hon fick en halsband med hennes månadsten and we had so much fun c': 

Vi går vidare till min bro födelsedag där han fick två parfymer från mig för människor som luktar gott ät något 2 die for.
Så det är liksom nackdelen med alla dessa serier och anime att man inte kan lukta på karaktärerna.
Or I don't know, vet inte om jag vill känna lukten av Kaneki efter allt som han har gått igenom or John snow but skulle ju hoppa på sebastian iallfall
...
FYFASIKEN VAD JAG ÄR CREPPY FÅR JU RYSNINGAR NÄR JAG LÄSER SJÄLV DETTA USCH SANDRA NÄ #VADÄRFELMEDMIG huehuehueheue
Men nu firade vi hos pappa and liksom bro, du skulle ju inte föreställa dig på din 17-års dag en pokémon tårta I guess.
Pokémon go har tagit över oss alla.

 Även har vi då Julia som har fyllit år~! 
Så nu tycker jag att ni ska cheka av hennes blogg om ni inte redan har gjort det och gratulera henne c:

 >> http://inknerd.blogg.se <

Hoppas att du har haft en helt makalös underbar födelsedag på närcon~! Att allt blev bra och med hela mitt kokoro önskar jag lycka till med körkortet(u can do it~!)  c8

bör komma mer inlägg soon om fandom and trash c;

 
 
sara

sara

30 juli 2016 23:10

Awesome tårta!! :3

http://nouw.com/nolongerironic

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 augusti 2016 18:40

I know right~!
Man ville inte precis äta upp ett sådant mästerverk så jao...rest in peace pokemon tårtan :c

 
Neko~

Neko~

31 juli 2016 18:12

Oh vad kul att du hade kul...Jag är typ bara gått på min kusins kalas, och well, jag var värsta dandere:n där alltså ;u;
Så yes ;u;

Men alltså jag fyller år om 16 dagar (16 augusti), men jag hatar det eftersom så fort man säger att man ska köpa nåt kommer nån i familjen och bara: " DU FYLLER ÅR JU!"
Så jag har värsta paniken om jag kommer köpa dubbletter av nåt när jag åker till Göteborg ;u;

Oh vilken fin tårta!~~Även om jag inte gillar Pokémon Go xD
Min mamma tycker dock de är bra att de ska göra en Hp Go, och jag blev sur eftersom att det inte ska finnas mugglar saker i Harry Potter-fixet.
Men de skulle ju ändå vara trevligt xD
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 augusti 2016 19:50

Ohmy bättre än dandere än en yanadere ju på ett kalas c8
ÅHH GÖR DU NEJMEN GRATTIS I FÖRSKOTT KOUHAI C':
Vad tur att du sa det, om jag missade det skulle jag ju hammna i depression ono

Jomen det är ju rätt irriterande, förut hade man ju bara pengar som hindrar än men nu vid födelsedagen...Life struggle 110% D:
Det var riktigt synd bara att äta tårtan, den var ju så fin ;-;
Nää, men håller med dig att vad ska man leta i hp GO~? Det finns inte så många karaktärer och ska man leta efter horocruz or what xD
Men jao, kan ju bli spännande ändå ouo

 
Julia

Julia

31 juli 2016 20:07

Ånej, vad gullig du är! Tack så mycket! Ja, jag hade det jättebra på Närcon (kom hem för några timmar sen) och en rolig födelsedag :)
Tack för lyckönskningarna angående körkortet (I need it). Jag har faktiskt fått uppkörningstid nu så nu är det bara en tidsfråga innan vi får se hur det går ~-~

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

2 augusti 2016 19:54

Varsegod, åhh va kul att höra att du hade en bra födelsedag ;u;
Att ha en födelsedag på närcon verkar ju rätt goal xD
Lycka till! Ta det bara lugnt och kom ihåg vart man bromsar så ordnar det sig c':

 
Neko~

Neko~

3 augusti 2016 20:08

Oh tack så mycket för grattningen ;u; <3 (idk hur man böjer det)
Ah, ellerhur ;u;
/Neko

http://otakucat.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 augusti 2016 21:28

Du får berätta senare vad du fick I'm så nyfiken c8
Kramisar c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards