❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 27 november 2016

/ YOUR NAME \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 november 2016 19:50

    

/ Do you ever start a series and the entire time you're watching the

first episode you have your eye on that one character?
Like;
That one
I want him \


Halluu, it's me
I was wondering after all this years nää lägg av nu det är ju ute den låten nu Sandra
Ehm, har typ literally haft fullt upp denna veckan?
Händer inte ofta typ första gången sÅÅ HAR EN DEL ATT BERÄTTA HUEHUE c8<
Holyshito nu när jag tänker efter har jag verkligen massvis att berätta omg vart ska man börja


Jag har ju haft VISA, det innebär att jag har " provat på" att jobba och om ni minns hade jag det också i 8:an och då var jag i skolans matsal & Ugglan (leksak & bokaffär) och nu i år var jag 3 dagar på Z-reklam och där fick jag bland annat packa ner 600 tändare i förpackningar och jao.
Dom gör tryck på tröjor och sådant på en massa tröjor och papper som jag sedan packade ner i kartonger bland annat, men även fick jag prova på att göra affischer och sådant, och det var ju skoj~
Kanske skulle jag tänka mig jobba med något där reklam är inblandat och gärna massmedia och är tacksam för mina 3 dagar där~! C:
Resten av veckan var jag i dollar store och herregud jag var konstant sysselsätt
Ställa om hyllor, packa upp saker, göra fint och sådant oCH DET VAR EN KVINNA DÄR OMG HON MÅSTE HATA MIG SÅ MYCKET NEJMEN OUCH
Jag kom ditt och så kom denna kvinnan fram till mig och sa att jag skulle ställa om några kuddar and I was like ofc inga problem och hon sa hur jag skulle ställa om.
Och jag bara wut, och ställde helt fel allt.
Hon bara " nej men du skulle ju göra så här"
Och så gör jag fel igen och sisådär sa hon till mig 4 gånger så trögfattad var jag innan jag fattade vad hon ville av mig mEN DET ÄR INTE ALLT 
Jag skulle bädda 8 lakan och hon sa att jag inte skulle slängs något  eller vad det nu var och jag visste inte vad det var men frågade ofc inte heller det.
Så jag slängde ju alla papper och kartonger plast och precis när jag skulle slängde omslagspapper så såg hon det och bara " du slänger väl inte dom? Jag måste ha dom sen!"
Well, FUCK.
OCH JAG BARA EHM VÄNTA JAG HÄMTAR ALLA
och så gick jag till alla papperskorgar och tog upp dom tack gode Gud rev jag inte sönder något och hittade alla.
Samtidigt som hon fortsatte " Jag sa att du inte skulle slänga dom jag måste ha dom"
Som tur hittad jag alla OMG THANK god.
Så fick reda vad det betydde det där konstiga ordet som jag aldrig hörde förut.
Så, min rekommendation är att om du inte förstår ett ord så fråga vad det betyder

för Guds skull fattar ni vilken panik jag fick eller.
Well, ett sommarjobb där får jag nog inte där. 


MEN OKEJ, ALLA DESSA SAKER VAR JU I STAN OCH DEN OSKYLDIGA FLICKAN VAR JU TVUNGEN ATT TA TÅG OCH BUSSAR HITT OCH DITT
Ett mirakel att jag är hemma och inte typ i Kumla
MEN JAG BLEV SÅ SUR ELLER FÖRBANNAD HELT FÖRBANNAD
När jag var på dollar store gick en buss till resecentrum 14:58 som jag skulle ta och senare en buss hem men på torsdagen kom jag 14:57 till busstationen SÅ BUSSEN SKULLE JU KOMMA OM 1 MINUT

ofc kom den inte bara hade redan åkt
Så där fick man vänta +30 min på en annan buss och ta tåget som gick +20 min extra vänta 
Men okej, jag kom hem och på fredagen så fick jag sluta 14:44 och sprang till busstationen och sÅ SER JAG DEN JÄKLA BUSSEN ÅKA PRECIS OCH JAG VINKAR JU FÖR FULLT ATT DEN SKA STANNA OCH DEN SVÄNGDE FÖRBI MIG OCH ÅKTE FÖRBI OCH SPRANG EFTER DEN men konditionen tillåt inte OCH SÅ ÅKTE DEN IVÄG JAG VAR 4 MIN TIDIGARE BUSSEN SKA KOMMA 14:58 VARFÖR KAN DEN INTE VÄNTA BARA jag var så arg ni förstår inte 
Men mamma var ledig så hon hämtade mig för jag orkade bara inte 
Så där gick det. 

 

MEN FORTFARANDE HAR VI MYCKET KVAR AV INLÄGGET ELLER HUR LIKSOM HUR MYCKET KAN EGENTLIGEN HÄNDA
Jag har en ny mobil.
I cri
Min iPhone 4 är officiell död nu efter mer än 8 års användning och nu i min famn har jag någon iPhone 5 se och jag är så glad perfekt surf och allt Åhh I cri ;u;
Även har vi varit på lagret 157 så nu är garderoben fylld med nya mysiga stickade tröjor jag behövde det hade typ varje morgon mental breakdown vad jag skulle ha på mig
Och så var det igår Charliegalan alltså alla grupper på Charlies teater visade lite upp av vad de har jobbat med under hösten and 300 människor var där och allt gick perfekt för oss.
Har nog sagt det några miljontals gånger men jag älskar verkligen teatern gosh alla är så underbara


Javisst ja jag har även varit på gymnasiet som jag tänker gå på men var där helt forever alone för skulle vänta i 2 timmar innan jag skulle börja jobba på dollar store för vi det blev lite tokigt med tiden och pappa bara " men då kan du ju vara på det där gymnasium!" och bror bara ja varför inte jag visar dig och jag bara nope omg plz No.
Ska någon som är extremalt kort och opassande 110% vara på ett ställe där alla kommer att kolla på mig snälla nej.
Men ofc hamnade jag där ändå.
Var i biblioteket och såg klart på orange sista avsnittet, ville bara gråta så mycket men det kunde jag ju inte nu i ett gymnasiet där alla gick och skulle kolla på mig.

Känner att inlägget blir väldigt lång nu jag ska försöka blogga 2 gånger per vecka så att det inte blir så långa inlägg som detta men som ni ser hade jag verkligen fullt upp .-.


Även har jag avslutat mob psycho 100%, orange, och sett filmen your name och att se så många bra animes på en sådant kort tid är något wow.
Orange var ingen besvikelse och även om mangan var bättre tycker jag att de har gjort animen magnificente och your name som jag planerade se för lääänge sedan är en film som förtjänar sin titel som #1 på myanimelist den var ju suverän ouo
Det som slog mig hårdast i filmen var musiken, clearly the best

Här får vi nog sätta en punkt i meningen för nu blir inlägget långt, ha det så mysigt oCH JAVISST TREVLIGT FÖRSTA ADVENT BTW c8


 
 
Hoshiko

Hoshiko

2 december 2016 20:35

Hej hej c:
GUD VAD SPÄNNANDE DU HAR DET *^* Är också trögfattad, skulle hålla ett instrument och min klasskompis knäckte nästan sönder fingrarna på mig, så jag skulle hålla de rätt xD

http://theweirdsideofinternet.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 december 2016 19:02

Hallu kohai-chan c:
Hahaha, ett sant äventyr var det c8
ÅHH KÄNNER IGEN MIG SÅ MYCKET NÄR DET GÄLLER GITARR HOWHOWHOW man känner sig så trög och efter xD
Säg, varför fick jag en obehaglig flashback från Tokyo ghoul då när den där psyko gubben torterade Kaneki och det där med " knäckte nästan sönder fingrarna"...? o-o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards