❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # A N I M E & M A N G A★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 mars 2016 22:18

Friday special!: SPRAKLE SPARKLE
ACK DESSA FRIDAY SPECIAL INLÄGG, MAN BLIR LIKA STRESSAD VARJE GÅNG MEN SNART KOMMER MAN IN I RUTINEN C':
Och vad kommer this första FS att handla om, efter 2 månader~?
MAH NEW OBESSION, PÄRLPLATTOR
ÄNTLIGEN FICK JAG SAGT DET
DET ÄR HÄR JAG HÅLLER HUS
ALLTSÅ, PÄRPLATTOR JUST PURE PERFECTION
Det är så barnsligt enkelt men så fabulöst det kan bli och om man blandar in sin kära fandom i detta så yeah, let's be honest att om man ser sin fandom i pärlplattor skulle du köpa den istället för att göra en egen.
BUT WE GONNA CHANGE THAT MED ENKLA INSPERATION BILDER
I GONNA MAKE YOU ALL OBSESSED IN PÄRLPLATTOR, JAG SKA FÅ ER GÅ TILL LEKSAKAFFÄREN ELLER NÅGON KREATIV AFFÄR OCH FÅ ER ATT KÖPA THIS
FÖR DET ÄR SÅ VÄRT DET
JAG HAR PÄRLAT IHOP CAPITAN AMERICA OCH LEVI AND JAG GRÅTER AV HUR PERFEKT DET BLEV
SÅ LÅT MIG FÖRSÖKA DRA MED ER TILL MIN DEPRESSION MED PÄRLPLATTOR >:D
Vi börjar lite enkelt~

Jomen dåså var uppvärmningen checkad från listan C:
And bro, we are just geting started.
Vi höjer nivån ett snäpp.

ACK BÖRJAR DET KLIA I HÄNDERNA?
Nope, well then bro, låt nästa bilder bli en utmaning för dig c8

NEJMEN DEN SPIKEN SATT JU REJÄLT HÅRT c8
Låt oss lossna den liten, man behöver inte ha alla färger bro.
Man kanske då har rosa men man behöver ljus rosa och mörkare rosa till skuggorna men här kommer ett tips~!
ANVÄND VITA PÄRLOR
Ta vita pärlor istället för dessa färger du saknar, sedan stryker du och efter att det har svalnat så använder du en tusch och målar på dom vita med den färgen som du inte hade~!
Rekommenderar verkligen att använda ljus hudfärgad Tusch istället för pärlorna, så när du ska pärla ansiktet och händerna att du använder vitt där istället och så senare så målar du till med tuschen ljus hudfärg för det ser så mycket bättre ut, jag lovar på mina enhörningar~!
MEN DOCK, ANVÄNDA BARA DET PÅ LAGOM STORA UTRYMMEN!
Om du inte har färgen brun och figuren har hela sitt hår brunt och du använder dig av vitt istället för de bruna pärlorna för att sedan tuscha allt brunt så kommer det inte se bra ut.
Jag gjorde det på min levi som jag pärlande ihop och för mycket tusch, så det det fult ut.
Så se till att använda det till lagom stora utrymmen så som till hudfärgen till ansiktet, ögonfärg, lite skuggning och sådant.
MEN NOW FORTSÄTTER VI, NEJMEN SER MAN PÅ ÄR DU ANIME INTRESSERAD?
LÅT MIG GE ER EN EXTRA BIT AV TÅRTAN C:<

Herrejösses jag vore död för länge sedan by now.
Detta är de sista bilderna.
Om jag inte lyckas att övertala er med dessa, så måste jag erkänna för mig själv att jag är seriöst forever alone med denna obsession.
Let's do this.


HAR JAG LYCKATS, VILKEN BILD FICK JAG DIG PÅ~?
KOMMENTERA PÅ OCH GILLA INLÄGGET OM NI VILL FÖLJA MIN PÄRLPLATTOR OBSESSION, KAN FILMA IN OLIKA DIY OCH GE ER FLER TIPS SÅ SE TILL ATT GILLA INLÄGGET OM NI VILL SE DET oWo
NI KAN ALLTID MAILA IN MIG PÅ BLOGGENS MAIL DÄR NI KAN VISA UPP ERA MÄSTERVÄRK~!
sandrai.bloggplasen@gmail.com and YEASH bloggplasen och inte bloggplatsen för klanten lyckades skriva fel när hon gjorde kontot o^o

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 mars 2016 18:41

OMFG JAG VÅGAR INTE ENS KOLLA LÄNGRE ANIME NEWSWORK FÖR JAG KOMMER ALLTID UT MED TÅRAR

JOMEN GLÄDJE ELLER SORG TÅRAR WELL WELL DEN SENASTE TIDEN HAR DET BLIVIT DESSA BRUTALA NOPE
Like, u scrollar och så helt ser du en artikel som ser ut like this

Din första tanke~?

 

WELL DESSA FEELS HADE JAG SAMTIDIGT NÄR JAG SÅG THIS   

KJASBXKJADBXQDKJBXKADJBXJIADBXJAIDBXADJBXLJADBXLAJ


AND DET ÄR INTE ALLT

This is far 2 sad.

Jag vet ju att gintama har varit med oss i många år och kommer alltid vara med oss, och så vet man ju aldrig med Gintama cuz they always come back det är som " beklagar...the time has come"
Och senare så är det 
" HAYYY WE ARE BACK DET BLEV TRÅKIG SO YEASH" 
Antar att efter säsongen tar slut så blir det bågon film i framtiden och OVA, som Naruto har ju sätt hur många artiklar som helst om sista filmen och så kommer det sen någon artikel om nya manga kapitel och OVA nejmen helt vilse o-o
Men man måste nog acceptera det hemska faktum att även gintama kan ta slut för nu när de sista arc är vid slutändan så måste man ju var beredd, men gintama är alltid bäst. 
Och så är det gintama
Man vet aldrig seriöst.
Därför är gintama bäst.
Och även om det tar slut, så får man ju falla några miljarder tårar men vara så tacksam för att gintama har funnits med oss i 10 år ;u;

   

Kamisama hajimemashita är ju en förbannad bra manga tycker jag och vette helsike hur de på 4 kapitel ska lugna ner hela denna epicheten right now för det behövs minst 15 kapitel till för all epic som finns nu att lugna ner sig OCH ATT FÅ TILL ETT BRA SLUT SÅ SNÄLLA HA INTE BRÅTTOM JULIET-SAMA ;-;
Så är rätt orolig där måste jag säga ;A;


 

MEN NOW DET SKA JU BLI EN ANIME PÅ KISS HIM, NOT ME AND I'M SO HAPPY DESU LÅT INTE DETTA BLI EN FAIL PLZ INTE FÖR MYCKET HARMEN BARA HOPPAS JAG BUT WELL DET BLIR NOG BRA c':

Men gintama och hajimemashita... All we can do Is pray.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2016 21:49

Alltså jag kan bara inte acceptera det faktumet att sportlovet är slut.

men gosh vad jag har fandomat nu när jag tänker efter...och well...HAR HAFT SÅ MYCKET FANDOMS PÅ GÅNG SÅ HAR INTE HUNNIT BLOGGA OM ALLA FÖR VARJE DAG VAR DET NÅGOT NYTT ALRIGHT MÅSTE ERKÄNA VAD JAG HAR HÅLLIT HUS NOW I CAN'T HOLD BACK ANYMORE:

- SHERLOCK HOLMES BBC
SÄSONG 2 EP 1 = jag kommer inte överleva detta
om jag älskar detta är inte frågan, frågan är bara hur mer beroende jag kan bli än detta
this feels are far more than love bro.
this feels, wakabofi*
*( ett ord som Sandra har i sin egna ordbok som hon beskriver " när inga ord kan beskriva dina känslor)

RPG STRAY CAT CROSSING
Such A masterpice

ANIMU:
Yamato Nadeshiko Shichihenge ep 10/24 
En av de få animes som verkligen få mig skratta högt, animationen är inte det bästa men helt så som tur stör jag mig inte så hemskt mycket på det, karaktärerna är dock en aning irriterande och med all " LIKE A WOMAN " " CUZ U ARE A WOMEN" så jao det stör jag mig på en aning men den är bra and i Enjoy it rätt mycket än så länge C:

 - HUNGERSPELEN

tredje boken har jag börjat läsa och detta kommer göra ont, känner av auran av boken och slutet som kommer nog ta kol på mig ohmy ohmy why is THIS book so good~? ;-;

- BLECKMOSSEN RADIO
ALLTSÅ DET VAR BRA
DET BLEV INGEN FAIL
DEFFINITVT INTE OCH JAG BARA GRÄT SÖNDER MIG FÖR DET LÄT EXAKT SOM DEN GAMMLA VANLIGA ÄLSKADE AMIR MED BESKRIVNINGEN ACK DETTA BLEV RIKTIGT BRA uwu

ÖVRIGT
- ORANGE KOMMER BLI EN ANIME NYHETEN SOM NOG SLOG OSS NER ALLA ;U;
- COSPLAY SM
HAR INTE HUNNIT SE DEN MEN JAG KOMMER ATT SKRIVA OM DEN NÄR JAG HAR SÄTT DEN PÅ SVT PLAY *^*
Och det bästa till sist
För er som har vågat tänka tanken på sherlock Holmes till manga
Och ger till er denna artikeln
https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-02-19/sherlock-manga-heads-to-us-uk-from-titan-comics/.98877
Jag finns här för er, I have already cri och mina famnar är öppna för er som inte visste detta och behöver dela med sig av sina feels.

Nu när jag tänker efter, sportlovet var helt perfekt

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 februari 2016 19:08

INNAN JAG GLÖMMER BORT DETTA SÅ HAR JAG BYTT OMRÖSTNINGEN

GOSH ÄNTLIGEN MINDES JAG DET uwu
Frågan handlade om man är anime intresserad och det ser ut som om de mesta vet vad det är c':
Detta är faktist en enorm lättnad för jag skulle ju gärna vilja skriva mer animu manga trash inlägg för det är ändå min största fandom owo'
Och ju mer som förstår vad jag skriver är är ju mer trevligare för oss alla tror jag så jag vill verkligen tacka alla som deltog here c8

MEN NOW TILL EN FAKTIS RÄTT STOR OMRÖSTNING
OM MÄNNIKSAN HÄR FRAMFÖR SKRÄMEN SOM SKRIVER DETTA
JA HALOJ DET ÄR JAG SANDRA SOM TAR HAND OM SANDRAI BLOGGEN OCH KALLAR SIG SJÄLV FÖR BAKA HIME ELLER SAN-CHAN BARA FÖR..
Jomen jag vill ha ett häftig namn okokok alla hemligheter är ute now fushu oxå vi tar det i ett annat inlägg o-o
IALLFALL TILL FRÅGAN
frågan är: Skulle ni vilja stalka/följa mig mera med bloggen på något mer medie där jag kan skriva t.ex vad jag gör just nu, när ett nytt inlägg kommer upp, random info mm, isåfall vilket~?

Jomen så som det står, helt enkelt att bara följa mer min hopplösa vardag för de som vill men bloggen kommer fortfarande vara där jag ägnar mest tid åt men man kan säga att mediet blir som en kaka till teet C:
Lägger då kanske upp korta notiser om speciella inlägg, snabb klotter och saker som jag inte bloggar om för jag glömmer av det cx<

Så här har vi då förslagen som ni får välja C:
1. Nej, bloggen räcker~!
Att jag ska stanna vid bloggen och att allt ska finnas här och inte så utspritt maybe, bara här kan man hitta allt C:

2. Snapchat~!
Alltså jag varnar redan nu för extrema selfie och flammigaste videorna ever uwu'
En snapchat för bloggen och well lägger ut det jag har lust med på mah story så alla kan se och skämma bort mig för mer personer c8

3. Facebook sida/grupp~!
Detta tycker personligen jag är en bra idé för man kan snabbt lägga ut notiser och man är ju typ som en familj alla där ;W;
Enkelt att fixa och att hantera well har planerat rätt länge att skapa en grupp med vad tycker ni, rösta rösta bro -3-

4. Instagram~?
Tror att detta kommer bli en knapp som många trycker och röstar på, jag har inte instagram now så kommer vara hel ny i världen BUT let's make this Clear, planerar inte lägga ut sparkling sparkling selfie på mig bara mer flummiga saker och u know, det som intresserar mig, det kommer ju inte vara så att jag tar kort på min frukost or something bara en massa fabulösa stuff ?-?

5. Twitter~!
Twitter är kanske inte så modern längre men korta snabba notiser till er i dunno det förtjänar en plats here C:

6. NEJMEN UPPGRADERA DIN YOUTUBE KANAL OFTARE KVINNA c:<
HÄR MINSAN ANVÄNDER JAG CAPS LOCK
MIN YOUTUBE KANAL
ÄNTLIGEN SKRIVER JAG OM DEN RIGHT OML VAD HÄNDE MED DEN~? o^o
Jomen i dunno, har satt mig vid kameran med det blir bara inte bra MEN NOW SÅ FINNS DETTA ALTERNATIVET SOM TYP BETYDER NU JÄKLAR KVINNA JUST DO IT
JUST DO IT
Så har verkligen funderat att ta upp kameran och fabulösa fram något och det ser ut som om min YT kanal blev faktist inte så failad som jag trodde =w=
så helt enkelt, rösta på den här om ni vill att istället för andra medier att jag ska ägna min tid mer åt min YT kanal och om denna verkligen får mest röster, alltså då måste jag ändå lova er att det kommer bli något av min ostekta YT kanal för jag kommer verkligen då ta för mig this shit C:<

7. Någon annan social medie ( KOMMENTERA FÖRSLAG c; )
Sist har vi något annat medie, och då får ni kommentarer vilket ni vill att jag ska vara på så lägger jag till det sedan C:
Jag tänkte först ha ASK men jag ångrade mig för personligen avskyr jag ask för det är bara där alla hater är och sådana vill vi inte ha här, det räcker med en och det är jag cx
SÅ TACK FÖR MIG, OMRÖSTNINGEN HITTAR DU PÅ MENYAVDELNINGEN UNDER KATEGORIEN " COMMENTS" owO

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 februari 2016 19:26

Alright kan meddela att jag har sätt klart en 10 ep bittersweet anime med namnet Inari konkon or something, och well en sådan shoujo anime med supernatural, yeash that fox spirit God och alla gudar hejsan hoppsan och en massa drama orkar inte skriva handlingen men själv tycker jag att animen var ok, man fick vad man förväntat sig kan man säga~ uwu

Så vill ni bara kolla på en klassisk kärleks drama shoujo och att ta kol på tiden så är väl detta ett förslag o^o
MEN JAG FICK EN HEL DEL DAMPRYCK OXÅ OCH LIKE THIS MOMENT OMFG
BRO, DÄR GICK GRÄNSEN ÖVER FÄRSK POTATIS TILL RUTTEN POTATIS

DENNA STACKARS FLICKAN SOM ÄR HUVUDKARAKTÄREN, INARI HADE TRAMPAT FEL OCH OM JAG HADE TRAMPAT FEL OCH MIN CRUSH VORE BREDVID MIG SÅ VORE DET JU URGULLIT ATT HAN VILLE HJÄLPA MIG UPP MED DEN DÄR CUZ U ARE A GIRL

senare så fick jag rysningar över hela kroppen

Bro, wut is this.
Yandere-chan simulation 
oml i even can't

O- O-OCH SENPAI ALLTSÅ FY FASIKEN DE ÄR JU SAMMA PERSON BARA I ANIME FORMAT I SWEAR

LIKE LOOK AT THIS

 

Och Inari kanske inte är så lik yandere-chan...

Or wait.

 

Det var inget

Inari kon kon är en anime av Yandere-simulation, detta är inte längre en sweet shoujo naaaw söta du anime bara en dark Gore anime.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 februari 2016 21:44

ORANGE
SKA

EN
ANIME
DENNA
SOMMAREN

LÄS
HELA
ARTIKELN
HÄR
TYP
NU
https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-02-16/ichigo-takano-sci-fi-romance-manga-orange-gets-tv-anime-this-summer/.98755
#praytoGodattdettaintekommerblienfail

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2016 20:17

JAG SÅG DETTA

JOMEN ÄR INTE 210% SÄKER FÖR DET KUNDE JU VARA EN AV MINA FANTASI FYLLDA TANKAR FLYGANDE OMKRING 

MEN JAG LÄSTE NOG TEXTEN MINST 5 GÅNGER OM OCH OM

GRÄT LIKA MYCKET VARJE GÅNG

FFS LÅT OSS HOPPAS ATT DEN DÄR SKÅDESPELAREN SOM LÄGGER TILL RÖSTEN INTE SPIKAR IN JÄRNSPIKEN FULLT IN I VÄGGEN GENOM SIN TUMME ATT DET BARA BLIR EN FAIL BARA ATT MÄNNIKSAN KAN HA LITE FEELS I ALLT THIS

ALLA BLECKMOSSARE DÄR UTE

NOW IT IS OUR TIME TO SHINE

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2938&grupp=21081&artikel=6362202

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 januari 2016 20:50

OWARI NO SERAPH SEASON 2 

MAN BARA SITTER DÄR VID SLUTET
OCH BARA GLOR PÅ SKÄRMEN
KUSO, NU MÅSTE MAN JU JOINA DEN DÄR VAR I HELSIKE ÄR SÄSONG 3 KLUBBEN
Säsong 2 var otroligt mycket bättre än 1 för det kändes att alla karaktärer växte upp en aning, med det menar jag Yu som jag måste radera den där " Han är ok " till att krama om honom och säga " You did A good job "
Om inte Yu hade " vuxit upp " mer och varit så som han var i 1 skulle jag nog inte tycka om denna säsongen så mycket. Mika var som vanligt perfekt och tog hem alla poängen med sin " Yu-chan...." som rev sönder mitt hjärta.
Hur kan det komma att Yaoi är så oslagbart ibland.
Likadant med Guren och Shinya, those two was meant to be together.

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards