❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # K L O T T E R★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 februari 2014 10:45

Jag är snuvig.

Och det är inte kul.

Mitt internet är litte bättre så jag vissar er bilderna som jag målade på randigt papper xD Bara en massa kloter! Men, det var mycket enklare att måla på randigt papper eftersom man visste vilken höjd allt skulle va på o.o

Använde waterproof på denna~

Tog inte alls lång tid att göra~   

Den är inte klar än. Den var rätt svår att göra och det blev svårt att få in detaljer på denna~


Antar att ni inte ser bilden så bra...blev rätt nöjd med denna men, det finns saker som skulle ha förbättrats. 

  En random bild som jag bara målade xD Skissade bara upp något och så blev det så xD

Jag vissade dom för pappa och då så sa han att dom var rätt bra. 

Me- Vad tycker du?

Pappa- Nja..ok antar jag.

Me- Det var annourlundare att måla på sånt pappper än de vanliga o.o

Och då sa han det...

Pappa- En äkta konstnär kan måla på vad som helts, till och med toapapper~

Me- Inga problem! Hit med toapapper!!! Jag ska minsam vissa dig att jag kan!

Sen så var jag i fullt fart att måla på toapapper...det var svårt att måla på det men det gick! Kanske inte det finaste men bättre än inget! 

  

Ni borde prova det >w< Man måste ju prova nya saker <3 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2014 15:13

Finally~

Jag gjorde den eftersom i skolan så skulle vi skriva om vårt jullov och vi kunde skriva det som en serie~

Japp. Jag menar allvar, detta är om mitt jullov...jag målade inte den varje dag  den tog litte tid om ni förstår Dx

Sorry att den kom så sent! D,:

Och för väldens sämsta bilder jag gjorde Dx Jag suger på att göra kort, i know~

Och ni vet vad ni ska göra, 

Gilla inlägget om du gillar serien.

Komentera om vad du tyckte om den, vad jag borde förbättra och allting.

ALLT DETTA HJÄLPER MIG SÅ SJUKT MYCKET! TACK ALLA :,D

Ni är bäst fast, det vet ni ju redan~

      

Min jul. 

  

Allt började 20 december...

  

*borstar tänderna*

   

  

20 december: Jullov! No school =)

21 december:Sleep

  

När jag kollade på kalendern, 20 december som betyde jullov! 

Jag blev ju hur glad som helts! ^^

*glädje*

Redan jullov?!

Omg! 

Menar ni det? 

   

Jag lyssnade på "tomten jag vill ha en riktig jul" Det känndes som om den julen, 

aldrig skulle komma tillbaka...

Pappa! Kom snabbt!

Mamma! Kom och titta ^.^

   

Regn och regn..vart har snön tagit vägen? :,(

*suck*

  

Dagarna gick en efter en. Och innan jag märkte så var det jul!

såklart så var julen helt UNDERBAR! 

  

Tack för all glädje som jag fick! 

Whha! Tack!

Det värmer hjärtat <3

   

Veckorna gick och jag hade ett leeände på läpparna ända tills året var slut! :D

   

Fyverkerier

Lika fina som varje år.

  

2013 var ett fantastiskt år men, jag är säker att 2014 blir ännu bättre!

Kramar och hälsningar/

Sandra!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2014 13:17

För det första, snusa och röka är skit dåligt.

För det andra, ni slösar era pengar på att döda er själva.

För det tredje, hur kan man måla så bra?

It's kind of creppy how someone can draw something like that o.o

Och för det fjärde, jag har läxor att göra mindes jag xD

Sen under dagen tänlte jag göra en massa random frågor >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2014 17:24

Ville vissa några täckninga som  jag gjorde förra året ^^ Skriver vad jag blev nöjd med pch vad jag inte ble nöjd med >w< Here we go!

 

  1. Hade bara lust att göra denna >w< Den tog väldigt snabb tid att göra och den blev väll okej~

Blev rätt nöjd med tjejens armar ^^ Killens händer kunde jag ha gjort bättre och litte bättre skuggning ><

   

2.Ännu en chibi täckning som jag gjorde samma dag xD Blev nog nöjd med killens ansikte o.o

Men den med gråa tröjan vet jag inte om det är en tjej eller kille O.o Antar att det skulle bli en tjej cx

  

3. För det första så kunde jag ha gjort en bättre bild på den >_< Blev nöjd med ögonen men blev hudfärgen. Det är så svårt att använda hudfärg tycker jag D: Den kan inte vara för blekt eller för mörkt...xc

   

4. Ville måla en litten pojke ^^ Håret blev väll helt okej likså ögonen :3 Men, den handen....vet ni vad det ska föreställa xD Japp, kunde ha gjort handen tydligare så man kunde se vad han gjorde TT.TT

   

5. Blev nöjd med håret och munen ^^ Ögonen kunde jag ha gjort bättre 0.0

  

6. Denna var den sissta täckningen i 2013~ Fråga mig inte vrf jag ville göra denna xD Ville prova något nytt säger vi x3 Men blev faktis nöjd 030. Kanske håret kunde jag ha gjort bättre xD


Oki, detta var bara några täckningar jag gjorde 2013 xD Har gjort massor med vet inte om ni orkar se alla ;3. Komentera. Ni får jätte gärn komenter till täckningarna och säga vad ni tyckte om dom! Ni kan säga vad jag borde ha gjort bättre och så! Det hjäpler mig jätte mycket ;-; För nästa gång jag målar så kan jag ju förbättre mitt fel ^^ Jag blir inte ledsen eller nått sånt x,3 Alltid när jag kollar bloggen så kollar jag först på om jag har fått nya komentarer/ frågor (: Tack för alla komentarer jag har fått än så länge x,)


Blir jätte glad  ^_^

  

* Anstränger mig väldig mycket och kan måla i dagar sama täckningar xD*

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2014 20:41

 

En just random bild som jag målade förra året... blev faktis rätt nöjd^^ 

Jag kunde göra bättre med skuggningen tycker jag xD Iden kom från Mark crilley



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards