❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # K L O T T E R★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juli 2015 22:07

NU NÄR JAG HAR MÄRKT HUR SNART DET EGENTLIGEN ÄR NÄR JAG ÅKER TILL POLEN SÅ HAR JAG BLIVIT STRESSAD
DET ÄR SÅ MYCKET SOM SKA GÖRAS
DE DÄR OSKALADE WAKABOFI JÄRNSPIK BRÄNDA KAKORNA TIDSINSTÄLLDA INLÄGGEN SKA SKRIVAS KLART OCH YES JAG JOBBAR SÅ HÅRT SÅ JAG BORDE FÅ BETALT
Nejmen nope jag älskar ju att blogga och det är därför jag gör det varje dag men ATT SKRIVA 14 TID INLÄGG SÅ FÅR MAN INTE DESSA SOM KALLADE " LIVE STREAM FEELS D': "
För mig kommer denna veckan bli kind of från så sjukt stressad till glädjetårar :'3
MEN INNAN MAN SKA NJUTA SKA MAN JOBBA
Och detta inlägget blir ju då med mitt klotter eftersom det är simpelt och snabbt BUT HEY denna veckan kommer ha bra inlägg C:
På allvar, tro inte att dessa 14 tidsinställda inlägg är vad som helst och att jag bara ska lämmna bloggen utan någon hejdå hälsning right? xD
Och sen när jag kommer tillbaka kommer jag nog ha med mig en överraskning till er från Polen så DENNA VECKAN BLIR DET JU HYFSAT SERIÖSA INLÄGG MED EN LITEN SUPRISE PÅ FREDAGEN, JAJAMEN ÄVEN OM JAG STRESSAR OCH JOBBAR HÅRT SÅ BÖR FREDAGEN BLI ETT RIKTIG BRA INLÄGG c8
Så jag har planerat vad jag ska skriva de kommande dagarna men idag NOPE så here we go, lite klotter cx

Och nu blir det nog med allt nöje, back to anteckningar och den där brända potatis appen

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 juli 2015 21:11

DETTA ÄR JU WHAOOOO LOOK I MEAN JAG KLOTTRAR SÖNDER HERE OCH SEN PÅ SÅDANA DAGAR WHEN I JUST LIKE WHAT SHOULD I WRITE TODAY SÅ KAN MAN JU BARA VISSA UPP SITT KLOTTER
SÅ SMART
Jo men Jao än så länge har jag 12 vackra klotter sidor och bara för att jag är så snäll till min framtida jag så vissar jag upp 5 av dessa så behöver man ju inte oroa sig för vad man ska skriva om kind of imorgon eller något liknade för man kan ju vissa upp sitt KLOTTER
>:D
WANNA BE A KLOTTER KING I THINK

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 juli 2015 20:23

VAD HAR HÄNT
TROR ATT VÄRLDEN HAR TAGIT ÅT SIG ALL VÄXHUSEFFEKT FÖR SVERIGE SER JUST UT SOM ETT STEKT ÄGG IDAG
Well, något som kallade sig "solen" vissade sig på himlen och termometern steg så förfärligt mycket så byte batteriet på den innan jag kom fram till sanningen om hur varmt det var.
30 plus grader i Sverig är ju misstänkt för att inte vara Sverige.
OCH JAJAMEN BLEB UTKÖRD HEMIFRÅN
MAN SKA JU GÅ UT OCH SOLA NU NÄR DET ÄR ETT SÅDANT FINT VÄDER
DET KAN JU VARA DEN ÄNDA SOMMAR DAGEN VI HAR I ÅR
Och så blir mänisko liknande varelsen utkörd
SEN SÅ SÄGER DEM ATT DET KOMMER VARA DEN VARMASTE SOMMAMREN MEN MAN BLIR UTKÖRD HEMIFRÅN VARJE DAG ÄNDÅ FÖR NOPE, LITE INTE PÅ AFTONBLADET OCH VÄDRET NOPENOPENOPE
Och let's be honest, hur trevligt är det att att sola? :c
MAN BARA LIGGER DÄR SOM ETT LIK, VITT LIK OCH RÖR INTE PÅ SIG
OCH SÅ FICK JAG REDA ATT MAN MÅSTE SOLA I TIMMAR FÖR ATT FÅ NÅGON FÄRG
Trodde att det räkte men sisådär 30 min men NOPE 3 timmar och man kanske kan se skillnad~
Så nej.
Bestämmde mig istället att ta med min fandom ut med några färgkritor och började jobba som aldig för, två timmar är inte precis en timma.
Mitt huvud gör förfärligt ont men man kan ändå vara lite proud or? :D
DET ÄR SÅ KUL ATT MÅLA MED ASFALT KRITOR, OCH HADE SÅ MÅNGA FÄRGER TILL JUST ADVENTURE TIME SÅ OHMYLUMP I HOPE SENPAI WILL NOTICE ME >///<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards