❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # K L O T T E R★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 december 2014 21:27

Då har sista dagen för året kommit :3
And i just, really? x'D
2014 har gått helt otroligt snabbt som alla andra år, jag kan inte fatta hur mycket som har hänt!
Bloggen börjades, första konventen, BOBO, klassresa, harry potter, alla animer , myanimelist, dA, mössorna, manga...
Och så många nya vänner har jag aldrig träffat ;W;
Min mail vän Linnea som gör mig lika glad alltid, mah new konvent kompisar som jag har träffat kommer jag aldrig att glömma, i skolan så har jag träffat så många med ;u;
Happiness overloud ;;u;;
Men det största som har hänt är väl ändå bloggen x'D
Det är med hjälp av bloggen som har haft möjligheten att träffa nya människor och nya händelser~
This blog have all My feels~
Men nu ska jag inte tråka ut er >^<
TILL MINA NYÅRSLÖFTEN :D
Livet:
- Måla mer serier!
- Röra på mig mera x'D
- Få bra betyg :3
- måla mer på datorn
Och så kom man inte på mera~
Otaku livet:
- Bättre cosplay
- Kolla på ÖVER 50 nya animes (<---yolo)
- Läsa 100 mangas, på min mal mangalist så har jag läst klart 32 än så länge så får väl fortsätta på det~ (- Vara med i mer konvent
Bloggen:
- Blogga så ofta jag kan
- byta header oftare
- svara snabbare på kommentarer/frågor
- vlogga (?)
- va mig själv och ha roligare inlägg x'D
SO YES EVERYONE HA NU EN UNDERBAR NYTT ÅR OCH JAG ÖNSKAR ER EN MASSA GLÄDJE OCH SKRATT~
THANK YOU FOR MAKING THIS YEAR AMAZING!

Det där om *beep*:
UGGGGH
JAG LIDER, JAG ÄR BARA SÅ PISS OFF RIGHT NOW D:<
Jag har 1 bra nyhet, och en helt....Hemskt nyhet.
Vi börjar med den hemska då.
Okej, det är såhär att...Det var en video jag höll med okej?
"*beep*" var en video som jag hållde på med i iMovie som handlade om 2014, varje månad för sig med bilder från bloggen och filmer som jag filmade in med massor av låtar, och det var det jag höll på med dom senaste veckorna och jag la hela mitt hjärta på det~
Och idag så var det slutändan, bara snabb kolla allt hur det var men då slängdes jag ut ur appen, men ok det brukar hända det men det sparas~
...
Alright, föreställ er nu alla underbara människor, att du har planerat allt detta halva året, och är faktisk klar kan man säga, men plötsligt när du går in på iMovie, så har Allt förändrats.
Några av bilderna försvann, allt förlängdes och blev 19 min längre video och låtarna har hamnat huller om buller och du måste göra om allting och det går extremt långsamt, man kan säga att videon är helt förstörd.
Det var såklart det som hände mig.
Och där tog min tålamod slut
HUR *beep* TÄNKER DOM DÄR APPEL OR WHATEVER, OCH DOM VILL OXÅ HA BETALT FÖR SKITEN? DET VAR BARA TVUNGEN ATT HÄNDA SISTA STUNDEN OXÅ, TACK. TACK SÅ OTROLIGT MYCKET.
Och jag är tvungen att göra om allt, och imorgon så ska den vara klar för imorgon är det en special dag...
Men nope.
Fast, jag har lugnat ner mig lite nu för jag kom på en annan idé som jag måste börja med nu om jag ska hinna x'D
Och btw, det där att jag kom på en ny idé var dom bra nyheterna~
Någon gång i framtiden, så kanske jag fixar till allt och ni kan få se den, någon gång långt in i framtiden ._.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 december 2014 18:13

En dag under jullovet:
Vaknar klockan halv 11
Jobbar med *beep*
Internet
Harry potter
igen *beep*
Harry potter eller manga
That's My day.
xD
FAST IDAG HAR JAG TITTAT KLART PÅ SORA NO METHOD ;u;
Det var en jätte fin anime och slutet var bara feels overloud ;-;
Men, början i allt gick otroligt långsamt och det var lång tråkigt~ Men senaste avsnitten var bra och fina :3
Ja just det, igår var jag med Wilma ute i snön och det är så fint nu ute, jätte fin vinter och mysig men iskall~
JAG FRYSER OCH MÅSTE HA PÅ MIG MASSOR MED KLÄDER INNE D':
Men jag klarar mig och planerar att inte bli sjuk ^^
...
NEJMEN GUD VAD SKA JAG SKRIVA OM ;^;
Jo! Min träning började igår...Och den andre januari ska vi ha cup...Wow, så taggad ._.
Sen så målade jag en teckning till senpai som jag kan visa er~

De är Bolt och Himawari x'D
Har inte kollat på Naruto men dom är ju för kawaii~~~~
Kanske borde jag måla något? :3
Well, jag har nu massor av idéer så jag kan väl skissa upp något och vi får se hur det blir C:
See yah soon~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 december 2014 20:34

Å så öppnade man den sista luckan i sin kalender, den 24~
Kan meddela att jag fick en ängel om man är nyfiken xD
Vaknade typ vid 5 tiden men såklart somnade jag om och vaknade vid 10 :3
So proud, för senaste dagarna har jag sovit till 11 och detta är en stor skillnad Cx
Men ska inte byta tema nu :3
Jag kollade på filmen the Rise of the guardians och det är min nya favorit julfilm ever ;W;
Jag älskar den ;w;
Ska se den från och med nu varje jul om Inte oftare ;w;
MEN SEDAN NÄR JAG HADE SETT DEN, DÅ MÄRKTE JAG DET
DET SNÖAR.
OCH DET ÄR JÄTTE FINT ;W;
På morgonen regnade och snöade det men nu så har snön vunnit över regnet och lagt sig på marken och det är bara för mysigt >w<
Sedan så kom tomten och I'am so happy ;u;
Min släkt hade skickar julklappar till oss, så nu sitter jag här med pyjamas byxor som är FÖR stora för mig och jag avgudar dom,även tofflor som är 3 storlekar för små för mig ;;u;;
Sen när vi år julmat så dog jag nästan, alldeles för mycket julmust xD
Min kärlek för julmust är bara för stor och hindrar mig från att äta x,D
Puuuh~~~
Men är det så här att jag måste säga något till er.
Jag hade planerat att måla massor med teckningar till er och olika personer men mitt skolarbete hindrade mig och så renoverade dom mitt rum i evigheter så jag hade inte chansen att måla då, det går bara att måla i mitt rum känns det som för det går inte bra någon annans stans ;^;
Jag han bara måla till några personer så jag blev jätte orolig hur det skulle bli ;-;
Istället så målad jag en teckning till alla er som jag verkligen la hela mitt hjärta på~
Eller hur säger man? xD
Fick inspiration från en annan bild ni säker känner ingen ifrån bloggen ^^
Om inte så kommer ni snart att göra det ^^
Men nu allesammans...
HA EN RIKTIG HÄRLIG JUL NU!
GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 december 2014 20:36

IMORGON ÄR DET JUL
ALLTSÅ, IMORGON ÄR DET JUL, OM BARA NÅGRA TIMMAR ;W;
Just nu så lyssnar jag på japanskt julmusik som jag avgudar~
DOM HAR EN SÅDAN JUL POWER I DOM OCH MAN BLIR BARA SÅ GLAD ;3;
Och såklart en tomte mössa på mig och min mini julgran är tänd ^^
Är så glad >w<
Men jao...Den där julen man hade när man var mindre...Omg jag observerade julgranen varje minut och tittade genom fönstret varannan sekund och jag var helt in love xD
Det värsta som hände då var att när jag såg alla presenter så sprang jag fram till dom samtidigt när min bror sprang till fönstret och skrek:
" TITTA, JAG SER RENARNA MED TOMTEN!!!!!!!!!"
Och alla sprang till fönstret men det var försent för mig och jag såg ingenting ;-;
Jag var jätte ledsen då xD
Många kanske tänker som jag gjorde förra julen och lite i år, att den julen aldrig kommer mer...
För man kanske har fått reda "sanningen" bakom julen och allt blev en annan sak, man kanske tröttnade på julmaten...och snön
Well, ensam så jobbar min mamma på jul och vi firar bara med vår familj eftersom alla våra släktingar bor i Polen~
MEN HEY, SENARE SÅ KOMMER ALLA VAR TILLSAMANS IGEN OCH FIRA SÅ VARFÖR KLAGA :D
OCH JAG ÄR ÄNDÅ SJUKT PEPPAD!
SÅ NU SKA JAG GÖRA MITT BÄSTA FÖR ATT DELA MED MIG TILL ER :D

Den där bilden målade jag på typ 5 min så yes, den är lite konstig i know xD
MEN IALLAFALL~
Here dose the tips come~
1: JULMUSIK! :D
Sätt på en julmusik lista på Spotify på en bra volume och låt det spela dagen ut~
Ensam så lyssnade jag på underbara japanska låtar och covers på jullåtar och städade~
Jag blev tvungen att jul städa mitt rum för jag hade lyckats stöka till det xD
Men det är ett bra tips att lyssna på musik som gör dig glad~
2: Ha bekväma kläder :3
Hade jeans på mig för mina adidas byxor som jag älskar var smutsiga, men jag ville verkligen inte ha på mig jeans hela dagen för det gör jag ju redan i skolan D:
Så snodde min brors adidas och well, rätt stora för mig men mycket bättre :3
OCH EN BRA AVSLAPPNAD TRÖJA~
Det är min stil, för stor tröja som är avslappnade och inte tajta byxor ;w;
Man ska inte behöva anstränga sig se bra ut och ha på sig något om det är en hel vanlig dag, fast vill man ha det så är det inga problem xD
OCH TOMTE LUVA, DET ÄR VIKTIGT

3. Hjälp till med julmaten Cx
Man får en sådan jul känsla, först ville jag inte det precis men sedna så kom jag ändå och det blir en sådan flow~
Ehm, hur ska man beskriva det xD
Det var kul okej? x,3
4. Julfilm ^^
En Disney film är alltid lika mysig ;w;
Men det finns nu ett problem
Snön
Det finns ingen snö, stort misstag
Förra året var det heller inget ;-;
Fast, låt det inte stoppa er, FÖR MAN KAN ÄNDÅ GÖRA SNÖGUBBAR.
Eller renar.
Det gjorde jag.
På allvar, jag gjorde en ren x,D
När jag gick ut med hunden så kollade jag på vår vackra natur och upptäckte denna idéen~
MAN KAN NU GÖRA EN REN MED JORD ELLER? :DDDDD
De mesta skulle nog vid denna stunden tro att jag är galen och det förvånar mig inte för när jag sa att jag behövde plast handskar och berättade min underbara idé för familjen så skrattade dom bara och trodde inte att det skulle gå~
MEN DET HINDRAR INTE MIG FÖR JAG FIXADE DET ÄNDÅ
BILDBEVIS:

Detta är Rudolf :D
Och det är jätte enkelt att fixa vänner år Rudolf!~
?Saker som behövs:
Pinnar
Stenar
Jord
Gummihandskar/ plast handskar
Något rött random sak som man kan ha till näsa
?Så här gör du:
Först hittar du jord och fixar det till en boll, här kan du använda några handskar om du inte vill smutsa ner dina vantar~
Jord bollen kan du ensam bestämma hur stor du vill de ska vara :3
Sen ska du hitta några bra pinnar som kan vara renhorn till den ^^
Stenar till ögon och sen något rött till näsan xD
Å så var den klar~
Bra förklaring känner jag but yes, det funkar ju ^^
Känner mig kreativ ;w;
ÄVEN OM DET KANSKE INTE FINNS NÅGON SNÖ ÄN HOS ER, SÅ LÅT DET INTE GÖRA ER DEPPIGA! DET GÅR ALLTID ATT GÖRA EN RUDOLF ELLER JORD-SAND-GRUS-GUBBE ISTÄLLET FÖR SNÖGUBBE C:

Okej, hoppas att jag lyckade åtminstone lite dela med mig av min jul glädje till er ;w;
KRAMISAR~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 november 2014 21:35

Friday special!: Fabulouzing anime/manga characters #3
Min nya hobby är då fabulousa om karaktärer, det måste finnas ett jobb till detta känner jag om det inte finns och jag fixa ett~
NI MÅSTE PROVA PÅ DET, REKOMMENDERAR OTROLIGT STARKT C:
Och vet ni vad! ;w;
Jag har fått min iPad tillbaka och är totalt överlycklig och det bästa är att dom inte raderat något ;W;
Och jag har 9.1 GB nu ;3;
Så yes, 10000% happiness~
Now let's go to the Fancy characters~
1. Uta no prince-sama 2000%- Cecil
Before:

ODNBCHSDGCJDSBJKSDCBKJ
BDHISBDHCKBSDHKCBKDSH
I LOVE YA.
OMG, LET ME LOVE YOU~
*fangirl mode on*
Detta var väldigt svårt btw, men det blev ju som det blev~
I mean man måste ju prova på cecil någon gång ;w;
Now:

Rize, we need to fix that face and attitude ~
Don't be worry, I'm a expert! ^^ (let's say~)
Men jag menar ju du har ett underbart leende och håret sitter fint fint men jag vet hur vi gör det ännu finare och trevligare ^-^
Now:

NU KOMMER INGEN KÄNNA IGEN DIG I PROMISE YA~
YOU DON'T NEED TO BE EMBRACED DARLING, JUST ACT NORMAL~
:D
3: Free!- Rei
Before:

Det finns något hos dig som inte passar =|
Du är ju fab och sådant men jag tror jag vet hur du kan få mer fangirls OwO
Now:

OMG, REI Y-Y-YY-YOU HAVE W-W-WW-WHITE HAIR >//////<
I-I-II- I JUST IT R-REALLY SUITS Y-YOU!!!
I PROMISE YOU, GO TO NAGISA AND ASK HIM <3<3<3<3
4: Gekkan shoujo Nozaki-kun- Nozaki

Okej, du måste :) mera för det första.
Jag är allvarlig.
Man måste se kawaii ut med kaninöron.
Now:

THAT'S BETTER NOZAKI :D
Keep THAT smile~
5. Amnesia: Ukyo

Dessa feels.
Det gör ont.
Ukyo jag...j-jag...måste nog kolla om på Amnesia för jag måste se honom igen ;___;
Kommer ju g-g-gråta livet ur mig om jag ser den But vi pratar om O-O-okyo ;^;
Now:

DU ÄR FAB
OCH DET HAR DU ALLTID VARIT OCH KOMMER ALLTID ATT VARA.
MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ FRÅGA, VART HAR DU FÅTT TAG PÅ MÖSSAN?
o.o
Den är ju så cool OwO
OKEJ, DAGS ATT JOBBA MED LIVET NU~
SEE YAA PANDAS~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 november 2014 20:45

ÅMAJGAD, HAJJJJ :D

IAM ALIVE IF YA WONDER~

AND I WILL LIFE THE REST OF MAH LIFE!

I HOPE.

:,D

Alltså, det är ju så här att min älskade ipad-chan har inte kommit än till min famn och kristaltklart så kom det hinder på vägen till internet och jag blev ofline några dagar och har lidit~

   

Super vacker teckning som jag målade på mitt paper när jag tränade till spanskan~

Rekommenderar starkt för er som vill vissa hur mycket man gillar läxor~

Men sedan så har jag haft fullt upp med bobo :3

Nejmen, det är ju inget jobbigt för bobo är ju helt underbar x,3

Wait, vet du inte vad bobo är O.O

Omg, du borde veta det.

Becuse, 

Bobo will take over the world

Bobo kommer ut om 3 dagar och jag ska vara med i bobo~

Mer om bobo kommer senare men you better preapere or whatever you ready >:D

   

Den bilden passade ju så bra xD

smällter jätte bra in Cx

Sedan så har det väl inte hänt så mycket, för utom att någon typ stalkade sönder mig under tisdagen.

Det ringde 20 freaking gånger på min mobil.

av ett hemligt nummer.

Alltså, det var skit creepy.

o.o

Hen hade ringt många i klassen, nellie ringe perosnen 2 gånger och några i andra klassen oxå~

Men seriöst, jag blev anfallen från stalkern under lektionstid och va andre minut~

Och alla ville ju svara och skälla ut stalkern, men alltid när man svarade var det tyst~~~~

I MEAN, LOOK AT THIS, 20 GÅNGER ÄR FAKTIS INTE 1 GÅNG.

DET ÄR 20 GÅNGER.

 

Sedan så har det väl inte hänt så mycket förrutom att vi ska ha 4 prov~

ALLTSÅ, SO, MATTE, NO OCH SPANSKA.

VAD MER VILL NI HA FRÅN MIG INNAN JAG KAN NJUTA AV JULLOVET?

inte nog med det så är det 0.4 minus grader ute och jag är orolig om ja göverlever denna vintern~

DET ÄR JU SÅ KALLT SÅ MAN INTE KAN JÄMNFÖRA DET MED NÅGOT TYP D:

Och ändå är det "bara" 0.4 grader ute, jag kommer inte överleva 20- i år~

Måste avsluta nu, det är typ rena miralken att jag hade tid art blogga idag xD

WELL SEE YAA SOON :D

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 november 2014 17:53

YEY, JAG ÄR KLAR MED FRÅGESTUNDEN 2 :D

Wiee~

Nästa vecka kommer jag att ha en massa prov men jao, ska hitta tid med att fortsätta de sista frågorna~

Btw, rekommenderar att läsa frågestund del 1 innan ni läser detta, det kommer vara lättare att förstå tror jag xD

Eller vad vet jag, gör som ni vill men jag orkar inte kopiera länken till den för det finns 89% att allt raderas, och då raderas jag också.

Nejmen, man blir ju sur och jag har träning idag och vill precis inte skadda någon eller skjuta en boll i huvud på någon som är mycket möjligt att det kan hända xD

Låt oss fortsätta där vi slutade :D

Linnea: Vilken anime/manga värld skulle du tänka dig kunna leva i 3 månader? (6/8)

Svar:

Låt oss säga att det är jag som cosplayar xD

 

Linnea: Skulle du vilja ha en fluffig pandagosedjur med ett blommigt mönster på de svarta fläckarna och vitt där det ska vara vitt? MED STORA SÖTA ÖGON? Det vill jag iaf •^.^•

Glömmde jag nämna en rosa rosett vid det ena örat? (7/8)

Svar:

Det skulle vara bland dem mest kawaii gosedjuret jag hade sätt ;w;

 

Linnea:En sak jag gärna skulle vilja prova ha i skolan i en vecka skulle vara en skoluniforms vecka med japanska eller klassiska engelska uniformer. Men ännu häftigare- att mak skulle disiga sin egna uniform!

Hur skulle din se ut?

Svar:

Omg skulle verkligen vilja det, man behöver inte leta i garderoben 15 min efter kläder som passar man bara tar det gammal vanliga -3-

Är inspirerad av anime uniformerna och ni kanske känne igen vilka jag använde och mixade ihop xD

 

Oliver: Favoritlåt som inte har med manga/anime att göra? (1/4)

Svar:

Detta var väldigt svårt btw.

Oliver: Säg något som du stör dig på (2/4)

Svar:

Haters son hatar på andra och är anonyma och skriver skit.

Den här bilden är en fingerpaint, jag målade den på en app med fingrarna xD



   

Sara: Vilken hemsida brukar du titta på animes? (4/7)

Svar

   

Sara: Brukar du läsa du läsa manga online eller som bok? (5/7)

Svar:

   

Nellie: Favoritmat? (2/5)

Svar:

Bland dom roligaste teckningarna jag har målat xD

   

Nellie: Gillar du violetta? (3/5)

Svar:

Du vet redan mitt svar Nellie~

   

Smile: Gillar du påsk eller jul mest? (1/3)

Svar:

Är typ 97% säker att denna gif kommer inte att funka >^<

FORGIVE ME D:

Klicka på knappen om du vill se min gif~

Christmas!

DET VAR ALLT!

Tog en timma att skriva detta xD

Dags att packa till träningen~

HOPPAS NI GILLADE DENNA DELEN ;W;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 oktober 2014 17:37

I min omröstning så var det en hel del som ville att jag skulle ha det, so here we go! >w<
Så här går det till:
• Ni kommenterar under detta inlägget era frågor.
Frågorna kan handla om vad som helts! :D 
Som, favorit färg på en unicorn, hur mina första teckningarna såg ut, vad jag åt till frukost idag (om det är kul att veta xD, anime och manga...
ALLTSÅ VAD SOM HELT, SPAMMA MIG MED FRÅGOR FÖR JAG ACCEPTERAR DET! :3

• Ni kan även kommentera era frågor i andra inlägg, men skriv då gärna #frågestund.
Så att jag vet att frågorna tillhör frågestunden :3
• Ni kan skriva hur många frågor ni vill.
Det kommer säker bli del 2,3 och sådant på frågestunden om det blir många frågor, men det gör inget för ju mer frågor ju roligare blir det!
• Ni har hela veckan på er att kommentara.
Från idag till söndag så kan ni ställa frågor!
• DET KOMMER TA LÅNG TID.
Under veckan jag får frågorna, så kommer jag börja långsamt och sedan på höstlovet så kommer jag jobba jätte mycket! 
Så, frågestund del 1 ( om det blir så många frågor att man delar upp det) borde komma under helgen på höstlovet, alltså nästa vecka!
Snälla, acceptera detta ;-;

 Jag kommer inte svara på era kommentarer.
För, då ser man vad man har frågat och då blir det inte så rolig D:
Men, jag kommer bli överlycklig för alla som kommenterar frågor ;w;
Ha jag glömt något? :o Annars så säger jag till x,D

FRÅN OCH MED NU SÅ ÖPPNAR FRÅGESTUNDEN, NU HAR NI CHANSEN ATT FRÅGA ALLA ERA FRÅGOR :D   



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards