❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # K L O T T E R★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 september 2014 19:50

Förjä***de läxor.

Sorry men, man blir ju tvungen vet ni väl C:

Vi gjorde svävare, under tekniken och jag jobbade ju då med Elmer~

Under fredagen, förra veckan så använde vi halva lektionen för att vissa upp vår svävare, och andra lektionen skulle vi skriva en dokument och göra en rittekniken or whateever på den.

Såklart, hinner man ju inte göra det under den korta tiden och då bil det en läxa >^<

SÅ IDAG HELA DAGEN SÅ HAR JAG JOBBAT MED DEN, VA ROLIGT ELLER HUR? 

Man fattar ju inget.

Inget.

Och jag är inte klar än.

Whatever.

Sen så har jag då...ehm..latat mig? xD

Det regnar och blixtrar ute, så nu ska jag titta på anime och efter det kan man väl måla något x'3

OCH TÄNKA INTE PÅ SKOLAN, SOM ÄR IMORGON! >^<

 

Nu ska vi inte prata om hemska skolan, sorry TT.TT

Har funderar väldigt mycket på att skaffa MAL (My anime list) :3

Are not sure, kommer bara sitta mera vid internet då xD

Oh, btw! Tänkte att jag kunde sy en egen mössa! x'3

Något random som kom upp, kan bara gå till secondhand butiken i stan, köpa en mössa och sy om den typ ^-^

Målade en liten skiss på den, eftersom mitt minne är så bra~~~ (not Cx)

 

Alltså, jag tänker högt så ha inte stora förväntningar på mig nu? xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 september 2014 16:30

Whohoo x'3
Hej alla människor där ute, hoppas att ni mår bra ^-^
Ensam, så vet ni tror jag att jag är på klassresa så ja, om jag inte svarar på era kommentarer och sådant så vet ni att jag inte har internet ;^;
So well, tänkte att jag kunde berätta att jag har målat lite~

Inget nytt precis xD

Är inte klar än men, ni kan få se ändå hur lång jag har kommit~

FÖRSÖK GISSA VEM DET ÄR!~

 

Weii, det är Twelve från Zankyou No terror! C:

Man blev väl rätt nöjd med den xD

Det är mycket kvar, händerna och allt måste målas och sådant~

Btw, twelve är awesome, Okej? :o

Nine, är det ochså men det fick ändå bli twelve xD

Shippar Lisa x Twelve~ <3

Något problem med det? C,:

Men, snart så avslutas än massa animer med bara 12 episode! ;-;

Free!, glasslip, tokyo ghoul~ Nää, hoppas verkligen de får ett bra slut nu bara ;-;

Anars kommer jag inte klara av det, mest för free för nu är allt så himla dramatiskt ;_;

I hope it Will turn out well~ ^-^

 

Älskar personen som har målat denna >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 augusti 2014 19:31

Fridas special!: When you visit a sick person Warning~

Friday special: My summer comics!

Antar att ni kunde tänka er fram att min serie som jag har jobbat med och skrev att den blev klar i veckan, skulle komma på fredag xD

Fixade ingen " friday special art" eftersom det kan blir lite krångligt~

Men ja, denna serien har jag hållit på nästan hela sommaren x,D

Jag är jätte nogran när jag målar! Och när det kommer till serier, oh herre gud vad jag kan ägna tid till det~

Jag älskar att måla serier <3

Jag är en sådan mäniska som kommer väldigt snabbt på nya storyn~

Det räcker att jag tittar på en film och jag kan hitta på en helt ny anime som jag blev då inspererad på av filmen >w<

Och här kommer en av minna "animer" som jag tänkte skulle kallas "happy smile" eller något sådant xD

I 4 år har jag planerat hela storyn~ 

Och skrivit ner manuset, och nu när jag läste igenom manuset så kommer jag ihåg denna scenen som jag tänkte ut! :D

Jag har redan skrivit en liten serie på alla karaktärer, som jag la ut för rätt länge sedan~

happy-smile/

OMG, KÄNNER NI TILL KARAKTÄRENA?

Jag har målat om nästan alla, likaså bytit namn~

Amanda- Lisa.

Linnus- Alex.

Tycker ändå att Amanda blev rätt likt, alltså hennes personlighet och så är ju lika ser man ju hoppas jag~

Och det var så svårt, jag skulle måla Mike handsome men, Alex!

Han blev ju bättre än Mike! >///<

Ni får klicka på bilderna och ni vill zoma in dom, och jag skrev den på engelska så alla kan förstå!

Så ni får googla om ni undrar var orden betyder xD

MEN NU SÅ SKA JAG SLUTA OCH HÄR KOMMER DEN!:

Page 1/4

 

OH MY GOSH, HUR LYCKADES JAG GÖRA DET DÄR HÅRET PÅ ALEX?

Page 2/4

 

NEEJ! Jag försörde Alexs ögon D: 

Page 3/4

 

Jag älskar att måla Lisa >w<

Page 4/4

 

Forgive me, Alex! Då får tyvärr hoppa över din kära basketboll träning Dx

Hoppas att ni gillade den! Kommentera vad du tyckte, detta hjälper mig otrolig mycket för att förbättra mig! :D

Gilla inlägget om ni vill att jag ska måla fortsättningen! ^^

See ya! 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 augusti 2014 17:17

GUESS WHO'BACK?

Mounting created Bloggif 

ME! 

OMG, NI ANNAR INTE HUR MYCKET JAG HAR LÄNGTAT!

SANDRA ÄR TILLBAKA TILL LIV!  

Väldens bästa intro EVER! xD

  

Har ni längtat efter mig? xD

FÖR JAG HAR LÄNGTAT EFTER ER! ;w;

Känns så underbart att vara tillbaka till liv~

Och antar att ni vill ha en förklaring VAD och VARFÖR jag inte har kunnat blogga! ^^' 

Först fick jag " internet förbjud" och sedan så började vårt internet krångla~ 

SÅ JAG HAR INTE VARIT VID INTERNET NÄSTAN PÅ EN HEL VECKA U KNOW!

INGEN ANIME OCH INGEN MANGA HELLER!

JAG ÄR FORTFARADE FÖRVÅNAD ATT JAG LEVER!

Men, mycket har hänt kan man säga~

Sommarlovet är slut och skolan har börjat....;^;

Har ingen aning vart jag ska börja! >.<

Jag kanske borde fixa ett inlägg om sommarlovet och så~

Men vi kan ta lite snabbt om skolan antar jag :3

  

Vi började på en tisdag och ja, var en zombie när jag vaknade~

Så skolan hembesöktes av en zombie på morgonen~

...

Till saken.

Vår nya klass var sammlad i klassrumet och ja, känns som om detta kommer bli galna nya år på skolan xD

Men just nu är alla extremt blygga med vår nya klass~ Vi ska på klassresa den 16 september så vi kommer ju lära känna varandra mera då xD

Och första dagen i skolan gick ju bra ;w;

Det var normalt kan man säga, MEN VI FICK JU MATTE PROV FÖRSTA DAGEN I SKOLAN!

De nya lärarna skulle titta hur bra vi är i matte och vad som vi behöver träna på~

Det gick dåligt för mig för jag hade glömt av hälften hur man räknade Dx

AV ALLA ÄMNEN SÅ VAR VI TVUGNA HA ETT PROV JUST PÅ MATTE!

*crying*

Vad har mer hänt de senaste dagarna i skolan, vi skulle välja två nya elevråd representanter  i vår klass och vet ni vad, jag blev vald igen ;w;

Andra gången blev jag vald att sitta och vara med i elevrådet ;3;

Thanks everyone~ <3

KOMMER ÖVERTALA REKTORN ATT KÖPA IN MER MANGA I SKOLAN! 

Mitt nya mål i elevrådet xD

Sen så går vi ju till halv fyra på måndagar och torsdagar...Hate it.

Och vi fick tre läxor til nästa vecka.

Men ja, skolan har börjat och nu kommer väl skol inlägg :3

OCH JAG ÄLSKAR ATT KLOTRA I SKOLKALENDERN!

 

Så ja, kommentera vad ni har gjort och allt

Och allt sådant som man inte ha kunnat göra utan internet xD

Panda hugs and power to everyone~

 


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 augusti 2014 21:51

Friday special!: Randomiz!

OMG, JAG LYCKADES BLOGGA IDAG! ;3;

Jag blev av med min iphad idag och så hade jag en match som gick helt uselt...

Men som tur fick jag tillbaka min iphad och nu har jag lite tid att blogga xD

Jag hinner inte göra något stort så ja, något snabbt och enkelt fick det bli xD

Så jag kan skriva lite vad som händer :3

Cosplay:

Idag åkte vi även till stan och jag hittade en jätte bra butik som man kan köpa en massa saker till cosplay, tyg och tråd och allt möjligt xD

Så ska börja ta det lite alvarligt nu >w<

Men en dag, så ville jag cosplay någon.

Som vanligt då.

Och denna gången fick jag idéen till att fixa mig till en vampyr! :D

Fast...Jag såg helt hemskt ut....

Senare så tyckte jag att jag likande en hunter!

Vampyrjägare kan man säga, och senare så tyckte jag att jag såg ut som en clown xD

OCH DEN DAGEN SÅ LÄRDE JAG MIG GÖRA EGNA GIFAR SÅ HÄR KOMMER EN GIF PÅ MIN COSPLAY!


Mounting created Bloggif

Oh my gosh, IGNORERA MITT RUM OCH TIGERN SOM HÄNGER DÄR XD

Jag ska fixa om mitt rum så ni får stå ut med hur allt ser så löjligt ut x,D

Hittade en peruk och så har jag min älskade hat, och allt smink som ser helt hemkst ut på mig xD

Men, vad tycker ni att jag föreställer då? owo

Anime & Manga:

Ja du, angel beats och No.6 är något som jag kommer se snart...hoppas jag verkligen xD

Och gintama blir bara bättre och bättre.

Och så har jag läsit snart ut rebirth...Och nästa manga jag ska läsa är...

Vampire knigh.

Animen som totalt förstörde mig.

Alltså, jag har läsit en massa spoliers från mangan och jag vet ungefär hur allt är~

MEN EFTERSOM JAG SHIPPAR YUKI X ZERO FÖR MYCKET SÅ MÅSTE JAG LÄSA DEN.

 

Min serie som aldrig blir klar:

Jag är helt amazing måste ni erkänna ju xD

Under hela sommarlovet så har jag jobbat med den och just nu är jag på sista sidan~

PLEASE DON'T KILL ME!

SÅ NU SÅ SKA JAG SLUTA MED INLÄGGET OCH JOBBA PÅ!

FORGIVE ME!

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 augusti 2014 20:36

Förlåt för ett sent inlägg men, antar att ni redan är vana xD

Vi åkte till stan idag och så hade jag min fotboll träning~

Så är halv död just nu xD

Men,när jag var i stan så såg jag en jätte söt kille ;3;

Fast, han var mycket äldre än mig but, he was kawaii anyway >///<

Sen så har jag ett problem.

Jag har tappat min målarlust.

Ni vet, när man ska måla något och det går inte bra, och du suddar allt hela tiden~

Men det är ju inte mycket kvar från min serie nu ;^;

OCH DET FINNS SÅ MÅNGA SAKER JAG VILL MÅLA!

Ska sätta mig vid skrivbordet och låt oss hoppas att min målarlust kommer tillbaka snart D:

Det var allt antar jag för idag~

*brofist* xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 augusti 2014 19:46

Målade lite på min serie och går jag in på youtube och lyssnad på min clear spellista med 52 låtar från clear, och så hittar jag en låt som man inte har hört förut.

Och efter några sekunder så är man förälskad.

Little traveler [clear]

NI ANNAR INTE HUR MYCKET JAG GRÄT TILL DENNA, DEN BROKE MY HEART!

Den är så vacker ;^; 

Hur många gånger jag än lyssnade på den, älskar den lika mycket ;-;

FEELINGS!

CLEAR, I FREAKING LOVE YOU!

LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN!

OCH HOPPA INTE ÖVER DEN, MAN KAN VÄL OFFRA NÅGRA MINUTER OCH LYSSNA TILL DENNA ELLER?

BLÄDDRA INTE NER UTAN ATT INTE LYSSNA PÅ DENNA!

HAR DU LYSSNAT? O.o

Bra ^^

Ni får en kaka som belöning >3<

* give a cookie*

Waaaah, i love you so clear ;^;

AND REMEMBER, HE'S IS MY HUSBANDO! 

  

Mina favorit artister~

Clear

Nano

Neko96

My family.

Clear är min husband då, Nano är våran underbara dotter och Neko96 är vår katt :3

Jag vill ha en hund istället för en katt men, what are you going to do about it? xD

MEN VET NI VAD, DET FINNS INGEN BILD PÅ ALLA TRE TILLSAMANS!

SÖKTE IGENOM HELA GOOGLE, TUMBLR OCH DA MEN DET FANNS INGET!

*crying*

DER FINNS EN MASAA PÅ JUSTIN BIBER OCH HANNS JÄKLA MAGRUTOR MEN DET FINNS INTE EN BILD MED CLEAR, NANO OCH NEKO96 TILLSAMANS!

This is not right :/

SÅ MAN BLIR JU TVUNGEN ATT MÅLA NÅGOT SNABBT ENSAM SÅ ATT MAN VET ATT DET FINNS EN BILD SOM EXISTERAR MED DOM!

Japp, gjorde en helt oseriöst bild på alla och mig xD

När jag blir klar med min serie så får jag fixa en seriösare bild på alla xD

  

I LOVE YOU ALL! <3

På tal om teckningar, look what my senpai-sama have draw to me ;3;

Om ni inte vet vem min senpai-sama är, så är det ju såklart soraya-chan som är min senpai-sama <3

Senpai has notice me.

My senpai-sama is the best~

 

This is so beautiful ;^;

Thank you so much ;w;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 juli 2014 14:46

SAGT OCH GJORT, JAG HAR SKAFFAT DEVIANTART!

Ja, ni läste rätt OwO

Igår kväll så tog jag mig samman och gick in på deviantart och gjorde ett konto, och nu så har varit fast klistrad hela dagen på deviantart <3

CHECKA IN MIN NYA DEVIANTART!:

http://swagiotaku.deviantart.com/

Kunde inte komma på något bättre namn xD

Eftersom jag började igår så har jag inte hunnit göra så mycket, men jag ska fixa min profil och allt så det är bara att vänta! :D

Såklart, så kommer jag ju lägga ut mina bilder ochså här på bloggen men, i min deviantart så får ni veta mera om teckningen och även lite smått och gott ;)

Så som sagt, kommentera din deviantart och jag kommer kolla in den och kanske till och med lämmna en kommentar och följer den! :D

jag ber om ursäkt men, nu så ska jag gå in på min profil och fangirla lite~

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards