❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # K L O T T E R★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 juli 2014 18:41

Ugh, det har blixtrat jätte mycket här och varit strömavbrott 5 gånger, den sista var hemskt ;^;

Det fanns inget internet 0.0

I ungefär en timme o.o

Fast, som ni ser överlevde jag xD

Istället målade jag! Owo

Men, inte på min serie...hehehe....sorry.

Jag ska jobba på serien, okej? xD

Har jag sagt till er att jag gillar horror och trailer? owo

...

Ibland.

Är det bara jag, som skrattar till alla horror animer? xD

Om det händer något jätte alvarligt i animen, en blodig scen så sitter jag bara där och skrattar och säger what? x,D

Okej, det är bara jag.

Wait! Ta mig inte som en värsta mördare nu eller något sådant! Det finns ochså scener som jag inte vågar titta på ochså! O.O

Så att ni inte tar mig till en creepy tjej som skrattat till allting sådant o.o

Men, om vi nu tar den on-going animen som rätt måga tittar på, tokyo ghoul.

Är det seriöst bara jag som skrattar till den? o.o

När den där gubben som har lilla hår som vissade sig i episode 4, som jag inte har någon aning vad han kallas, och han började skratta av någon anledning som jag heller inte minns, så skrattar jag ochså x,D

Jag blir helt what? What are you doing, man? Don't give me that look xD

Så ja, jag hade lust att måla något creepy :3

Borde man varna till alla känsliga tittare? Well, en halv creepy teckning kommer nu så ja, varning~

  

Do I look cute? ^-^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 juli 2014 17:16

  

Friday special!: Minecraft- Enderman: Animated ver!

När jag skrev om minecraft så ville jag hur mycket som helts måla något på datorn xD

Så ja, jag la undan min serie och tog fram min ritplata istället! Owo 

Jag ville istället för en fyrkantig version av Enderman så ville jag göra en animated ver!

Men, vad är enderman då?: 

Enderman är ett monster i spelet minecraft. Den är lång och svart och har lilla ögon. Om du tittar på den eller om Enderman ser dig, så dödar han dig. Han tar även dina saker.

Alltså, titta aldrig in i endermans ögon om du inte vill bli dödad.

Tycker att enderman är en sådan otrolig gullig monster och jag älskar den, så jag var bara tvungen även om enderman skrämmer livet ur mig på minecraft xD

Om ni undrar vilket program jag använder, så säger jag välden sämsta program till detta. 

Paint.

Rekommenderar inte till er som målar anime och manga!

Men aja, jag satt i ca 5 timmar och blev sedan klar med den~

En massa kopirera saker fick jag fixa och efeketer som tog mig några extra timmar och när jag var klar med bilden, så dog min hand och jag led så mycket så jag kunde inte sommna den natten~

Hoppas iallafall att ni gillar bilden eller teckningen som jag målade :3

  

Klicka på bilden för 1000 gånger bättre bild, gilla inlägget för mer animation version bilder och kommentera vad du tyckte! :D

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 juli 2014 17:01

Just nu så är det några hos oss som gör om vårt hus~

Alltså, dom kallas byggare~
Och river sönder vårt hus~
Okej, måste väl vara lite mera seriöst känner jag nu xD
Vi har bestämt oss (eller mina föreldrar har bestämt det ._.) att vi ska måla om hela huset, ta bort gammla brädor och fixa till det, eftersom jag fick veta att vårt hus var 35 år gammalt och behöver en liten renovering :o
Så, det är därför jag sitter hemma och inte är på semester i Hawaii eller Japan för alla pengar går på vårt hus -.-'
Och just nu känns det som om hela huset ska rasa ner O.O
Seriöst, vågar inte röra mig ut mitt rum, tänk om jag får värsta träplankan nu på mitt huvued? D:

  

Annars så har det inte hänt så mycket! Jag åkte till biblioteket~

Jag har läst klart aomanjuskogen och ja, det var verkligen inte något som jag hade förväntat mig o.o

Den var helt urgullig men, herregud hur skulle jag veta att det var en tragedi manga? o.o

Så, nu måste jag vänta ett år tills nästa del kommer ut....

Det kommer bara ut en del varje år.

Det har än så länge bara kommit ut 3 volymer.

...

Sen så har jag gjort något som jag inte vet om jag borde göra :/

Gett manga angel sanctuary en andra chans.

Angel sanctuary är en manga jag droppade förra sommaren, alltså änglar och demoner fighting och det visar sig att allt är änglanars fel~

Alltså, för mig är det helt what?

Fattar inget.

Men, när alla delarna finns i biblan och man har redan läst ut halva serien, så gav jag en second chans till den~ 

Jag har förstå mycket mera nu om vad den handlar om och har väckt upp lite intresse~

Fast, vi får se om jag klarar av alla läsa klart den utan att droppa serien igen :/

 

Well, jag älskar Mad Hatter fortfarande lika mycket <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 juni 2014 19:46

Denna dagen går för fort...

Igår så gick den hur långsamt som helts och nu för snabbt...

Anyway!

Har läst skip beat och bara några kapitel kvar tills jag har läsit ikapp den ;^;

Sen måste man vänta evigheter på nästa kapitel...

Bättre det än att den tar slut får man väl tänka ^^

Jo! Har jag skrivit om att jag håller på med en serie! :D

Alltså, Jag älskar att måla serier~

Först så fixade jag ju manuset, och det ser ut som att denna lilia serien kommer ha rätt många sidor! :D

Det är ju ingen " riktig" manga serie men, en liten ( eller det passar att säga en lång xD) random serie om

när man besöker en sjuk person...

Lol xD

DET TAR HUR LÅNG TID SOM HELTS!

Jag vet inte varför men, jag är en sådan detaljerad person när det gäller att måla serier eller faktis vad som helts Dx 

Har gjort en layout ( något man gör innan man börjar skissa) på första sidan och några rutor är klara!

Fast, som sagt kommer det verkligen ta lång tid för mig att fixa detta! Skissa upp alla sidor, tucha dom svarta & skugga o ljuseftekter! 

Även så tänkte jag jobba med den på datorn med min ritplatta o.o

Kommer den någonsin bli klar! xD

Men, förhoppningsvis så kommer det bli värd det :3

Så det är bara att vänta! Men, ni får en liten smygtitt på det som jag har gjort ;)

  

Ni får en bättre bild när jag har kommit längre ;3

Och så kommer även hela serien bli på engelska!

Så, det är bara vänta och se OwO

 

En teckning från förra åter som har varit i mitt skåp xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 maj 2014 18:08


  

Friday special!: Mail time!

Alright, denna fredagen som sagt kommer jag vissa upp era bilder som ni skickade till mig på mailen!
Men, det blev inte så mycket...;-;
Alltså, en underbar tjej skickade en mail till mig med tre teckningar Och Så Amanda hade några teckningar~
Så, bättre än inget!
 

  

Av: lollolarsson.bloggplatsen.se

  Av:lollolarsson.bloggplatsen.se

Av: lollolarsson.bloggplatsen.se

Alla dessa tre hade hon mailat in! 

Tack så jätte mycket att du skickade in dina teckningar!

Dom är hur fina som helts! x,3

Nu till Amandas teckningar~ Amanda går alltså i min klass~

OCH HON MÅLAR JU HELT AMAZING :,D

  

Av: Amanda

  

Av: Amanda.

Älskar teckningen med hundarna~

Tack att du ville va med Amanda ^^ 

* Panda hug *

Det var allting som jag hade för idag! Tack så jätte mycket Lollo och Amanda att ni skickade in Era teckningar! 

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 maj 2014 17:02

Idag så har jag verkligen inte gjort något xD 

Blev just jätte glad av någon anledning och spralig och galen kan man väl säga O.O Jag vet inte varför , det måste vara en sjukdom...

Men, ni får min mini random serie istället owo

Hållde på med den en rätt lång stund men, sen så ville jag få in mera färg så ja~

Hoppas ni gillar min random serie~ ;)

     

Vad gör jag med mitt liv? ~ Målar en massa random saker och läser manga och tittar på anime~ 

Och sova, vara vid internett och musik x,D

Nejmen, ( eller jo) Har lust att göra en AMV och läsa manga känner jag o.o 

Ha så gött så länge~ x)

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 maj 2014 19:17

Äntligen månaden som jag mest har längtat till!  

Maj!

Det kommer bli en helt fantastiskt månad ;^;

  

Vecka 19: No NP

Vi har nationella prov i No. Varför är det så bra då?  Jo för det är den sista Nationella provet! Awesome~

Vecka 20: Klass resa.

I can't wait. Vi ska till boda borg med hela klassen! :,D

JAG LÄNGTAR!

Vecka 21: klassbollen.

Längtar mindre till men, det ska bli ändå kul x)

Vecka 22: Afish.

JAG LÄNGTAR MEST TILL DENNA DAGEN! DET KOMMER VARA EN ANIME KONVET OCH JAG SKA DITT OCH DET KOMMER BLI OBESKRIVLIGT UNDERBART! ( hoppas jag xD)

Så ja, en helt underbar månad kommer det bli~

Annars så har jag väl inte gjort så mycket xD Hade träning och så~

Jo, Jag målade! 

 

Vad tycks? ;)

Den är inte klar än, ska måla till med färger och skugga den så ja, den kommer bli bättre~

Och så har jag gjort en helt random serie med smilysar xD Den måste jag ju snart lägga upp~

Aja, nu återstår det bara att plugga, anime, äta, sova antar jag >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 april 2014 16:18

I'm home~

Today, it was a pretty good day ^^ 

Så som vanligt faktis, min pollenallergi dödar mig men, jag har fått min medecin så det kommer var mindre nu~

Sen så efter skolan åkte Amanda, Wilma, Nellie och jag o cyklade! 

Jag fick åka med Amanda i baksätet owo 

Jag har aldrig gjort det men, det var så roligt OWO

Såklart hade jag min hjälm på mig ^^

( Eller rättare sagt Amandas hjälm...)

Sen så den killen som blev slagen, man kunde inte fixa tanden och hans läpp var fortfarande uppsvullen ;^; Men, han säger att han är okej~ Likså den killen som blev strypt~ Förutom att rektorn kom och skulle fråga dom en massa frågor om det osv osv osv~

Och så fick jag reda på att en kompis till mig snackar skit om mig.

Trevligt eller hur? 

Men, jag var typ säker att hon gjorde det fast, det är ju ändå inte roligt.

  

Spanska läxa har jag ju att träna tills imorgon -.- 

Jag började små läsa death note mangan. Fast, läser så mycket manga nu så jag tar det lite lungt med den~

Och  började jag för rätt länge sedan en ny anime! xD

DN Angel

Alla har sätt den. Förutom jag. Såklart. 

Alla har typ kollat på den eller läst mangan och här är jag och vet ingenting! ;^; 

Har börjat titta på den nu, episode 10 är jag på och ja, kan förstå vrf alla tycker den är bra x) 

Måste träna på spanskan nu, och måla om jag nu hinner ^^'

På tal om att måla! Jag har målat klart bilden till miss decibel för länge sedan! 

 

Ser ni den? Dx

Om sagt, vi hade i bild ett uppdrag att måla något till låten " miss decibel"

Alla fick en text till den och så skulle vi till sist när alla var klara sätta ihop den som en musik video.

Jag fick texten.

Baby jag svär på mitt liv och allt du gav. Jag älsakr dig för du har gjort mog till en fuckin* star.

Vad tycker ni om teckningen? Något som jag kunde ha gjort bättre? Kommentera!

Ensam så tycker jag väll att killen blev rätt bra men, bakrunden gillade jag inte -.-' Ville prova på göra en klotter vägg men, ser inte ut som om jag lyckades....

Nejmen, nu till spanskan! Adjös~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards