❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 november 2015 17:54

Nu har vi fått ett nytt smeknamn
Varm macka 1 och varm macka 2, men vi kallar varandra macka 1 & 2.
Och det är vi som ska stoppa kriget.
Det är vi som ska dra in fred på jorden.
Det är vi.
Det är vårat öde
Lite backstory till dessa smeknamn c':
Det luktade dåligt i Romoes rum like en blandning av katt spya ( nejmen va trevligt fy fasiken) och varma mackor.
Vi kom fram till att varma mackor lever
Och att det redan har börjat.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 november 2015 20:57

JAG SKA KLIPPA MIG IMORGON OCH JAG HAR VAD DET NU KALLAS PANIKÅNGEST FÖR LIKE JAG SKA KLIPPA TOPPARNA OCH HAR TYP INTE KLIPPT MIG PÅ EVIGHETER SÅ JAG BLIR VÄL 1 DM KORTARE PLUS NÅGRA 30 CM TILL ALLA LOCKAR OCH JAG HAN VÄL NÅGRA ENSTAKADE DM LÅNG HÅR
OCH JAG VILL JU HA KORT HÅR FÖR DET ÄR JU LIVET ATT INTE HÅRT STÖR ALL THE TIME
MEN HALOJ NU ELLER
JAG HAR SOM IN I HELSIKE LOCKIT HÅR SÅ JAG KOMMER HA AFRO HÅR
OCH VET NÅGOT SÅ ÄR DET ATT JAG INTE PASSAR I FÖR SMÅ KLÄDER
OCH AFRO HÅR
SÅ JAG HAR PANIK MEN DET ÄR LUGNT FÖR MIN LAGER MED MÖSSOR ÄR JU HELT UNDERBAR SÅ BLIR JAG INTE NÖJD HAR MAN NÅGOT ÖVER HUVUDET I CIRKA 1 ÅR TILLS DET VÄXER UT
MEN OKEJ GÖR JAG DET NU ÄRE AVKLART LIKE MISSION KLART YEY
Btw fick en sådan översättning till engelska låtar till svenska och tvärtom ryck idag c8
Det är ju nästan varje dag människan får ett sådan ryck alltså.
MEN NI VET DEN DÄR LÅTEN ADELE HELLO
LIKE ÖVERSÄTT DEN PÅ SVENSKA
"hello from the other side, I most have called a hundres Times"
Och så kör vi då på sandas svenska
" hej från den andra sidan, jag måste ha ringt ett par hundra gånger"
Like, svenskar förknippar ju "andra sidan" som de döda och okända och så kommer stalking citatet jag måste ja ringt dig hundra gånger så det är ju rätt creepy fina Adele är C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 november 2015 19:36

Waaaah, jag är helt slut!
Från när jag vaknade o gjorde mig klart typ (11.55) till 19.00 har jag varit helt upptagen med mitt rum! c8
Först städade jag och sedan SEDAN MINSANN VARE PYSSEL PÅ HÖG NIVÅ
JAG HAR EN SDÅAN DEKORATION TEJP SÅ TEJPADE IN ALLT SOM JAG HADE PÅ SKRIVBORDET OCH TILL OCH MED HELA SKRIVBORDET I DEKORATION TEJP, FIXADE EN GAMMAL VAXBURK ELLER HÅR GELÉ BURK TILL EN SÖT BURK MED HJÄLP AV GUMMIBAND OCH ETT VITT SNÖRE, OCH SBXDSKXBSDJOX SÅ MYCKET HAR JAG GJORT IDAG MED MITT RUM OCH JAG HAR BARA SUTTIT VID INTERNET NU I 15 MIN
JA
SATTE MIG PRECIS NER FRAMFÖR INTERNET OCH WOAH DETTA HÄNDER INTE VARJE DAG cx
och så lyssnade jag hela dagen på spanska Disney låtar eftersom jag redan har lyssnat sönder de svenska, polska och engelska så nu är det spanska och så blir det Japanska senare oWo
Så jag är nöjd nu C:<
Igår var jag också med Romeo/Luigi/Fred (dessa smeknamn bro) och söta Amanda så jag kan faktist stolt säga att jag har varit förfärligt nyttig denna helgen >:3
Och så är det så fint ute med all frost, det har varit frost nu ute i två dagar och det är jätte vackert ute MEN DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRD KALLT
FY FASIKEN SÄGER JAG

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 november 2015 21:15

JAG BLIR SÅ SUR

PÅ ALLVAR RENT AV SAGT SNART BLIR JAG FÖRBANNAD
VAR ÄR HEADERN JAO DET UNDRAR JAG MED ASSÅ ARHHHH
FEELING 99 SNART SÅ BLIR JAG BARA FÖR FÖRBANNAD
OKEJOKEJOKEJ VI HAR DEN HEADER SOM VAR FÖRSTA HEADERN SOM JAG PÅ NÅGOT SÄTT LYCLADES FÅ IN PÅ BLOGGEN
SENARE NÄR JAG SKULLE BYTA TILL PARIS OCH ALLT SÅ KLARADE JAG DET TYP
MEN NU NÄR MAN SKA BYTA TILLBAKA
NOPE
DET ÄR DÄRFÖR JAG SÅ SÄLLAN BYTER HEADER PÅ BLOGGEN
FÖR BLOGGPLATSEN FÖRSTÖR ALLT PRECIS ALLT ARH
SÅ OM NI UNDRAR VARFÖR BLOGGEN SER SÅ KONSTIG UT ALL THE TIME ÄR DET ALL JAG HÅLLET PÅ ATT FIXA DETTA OK?
BLOGGPLATSEN I ETT NÖTSKAL
INTE NOG MED DET SÅ GICK DET DÅLIGT PÅ DET DÄR MATTE PROVET
OCH DET SNÖ REGNAR UTE
OCH SÅ BLEV DET ÄNNU EN GÅNG ETT DÅLIGT INLÄGG
Å SÅ HAR JAG INTE GJORT DET JAG VILLE GÖRA IDAG
det är ju iallafall fredag imorgon.
men jag orkar inte.
ugu.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 november 2015 19:47

HALOJ PÅ ER ALLESAMMANS
På tal om något annat now innan jag fortsätter på mitt vackra intro, skriver man HALOJ men två L eller just how, i don't get the svenska grammatik med har haft så många stavningfel så det gör inget c':
HUR MÅR NI SÖTA SMÅ SÖTNOSAR VET INTE VAD MED FICK ETT SÅDAT BLOGG RYCK
DENNA MÅNADEN SKA BLI EN BRA BLOGG MÅNAD
VAD VILL NI LÄSA OM, JUST COMMENT FÖR JAG ÄR JU SÅ OTROLIG SOCIAL PÅ MINA MEDIER SÅ DET INTE ÄR SANT
Nejmen jag tar kommentarerna i första hand innan jag går in på mina enstaka sociala medier >:3
Funderade över om man ska kanske skaffa instagram...Man kan ju följa en massa härliga Otakus och ha koll om någon ny rabattkod på kawaii.se när den ploppar upp C:<
Amen jag vet inte, vill inte vara den där irriterande mobil nörden som går överallt men mobilen förlåt om man känner sig utpekad men jag ack.
Har ju inget hat på dessa men det finns några i skolan som går runt med mobilen och tar selfie 24/8 och jao tror att jag har fått inspiration från dom till min svaga irritation~
NEJMEN GÖR VAD NI VILL, LIFU GIVES U ONLY 1 CHANCO
Det är en ny mening som är på fire now, life gives you only One Chance och det är något som ska ersätta #hardlife som mina meningar består nästan alltid av c8
Vi får se hur social jag blir så länge det inte går över gränsen för så har jag ju ingen tid alls till mina fandom :C
OMG TÄNKS OM MITT SOCIALA LIV ERSÄTTER MINA FANDOMS
VILKEN MARDÖRM VAD HEMSKT
SÅ VILL JAG INTE HA DET D':
Jomen bara för att byta ämne så har min som kallade minecraft bok inte kommit några meningar vidare där jag var senast jag läste den så ja mina böcker som ska läsas bör var sura på mig.
Har en hel del som ska läsas så vi får hoppas att jag kan ta för mig och läsa lite c:<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 november 2015 21:27

VET NI VAD SOM ÄR HEMSKT
PÅ ALLVAR
DET ÄR TYP EN AV DE HEMSKASTE SAKERNA FÖR ALLA TONÅRINGAR 2015
NÄR BATTERIET ÄR SLUT
OCH OM MAN NU ÄR EN OTAKU SÅ ÄR DET JU ATT HÄLLA SALT PÅ SÅRET
Jag hade min power kabel i väskan när jag åkte till pappa och sedan trodde jag att han skulle ta med sig den hem till floby med det gjorde han inte.
Alltså det är svårt att förklara
Men jag har inte min laddning kabel i närheten
SÅ JAG FÅR VARA UPPE, SITTA PÅ KALLA GOLVET OCH BÖJA MIG NER FÖR HÄR FINNS DET EN SÅDAN POWER KABEL UNDER TV:EN SOM ÄR 1,5 DECIMETER KORT
det är hemskt.
Och bara för att man ska djävlas med mig så har min fot somnat
Whoah, känner att jag vill komma på ett nytt ord i ordboken c:
En helt random feeling jag får varje dag c8



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards