❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # C H A L L A N G E ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 juli 2014 18:43

Här finns det några karaktärer...

Lite för många om jag ska vara ärlig xD

Så, jag bestämde mig att gå in på youtube och söka på några karaktärer som jag inte gillar och få se vilken som går mig mest på nerverna~

Och ugh...Ema från Brothers conflict or whatever...Och den där Kikyo från inuyasha...

Alla gick mig på nerverna men det fanns en karakrät, och bara dom första minuterna så gav jag upp för jag var nära på att slå sönder surfplattan...

Misa Amane- Death note

 

Alltså, förlåt alla men, vad är det som ni ser söt och gullig i henne? O.o

Mång tycker att hon är så söt och allt men, för mig är hon bara irreterande...

JAG HON ÄR LITE FÖR MYCKET IRRETERANDE!

Ugh, bara när jag tittar på henne så vill jag bara bläddra ner ._.

Förlåt alla Misa-Misa fans där ute men, ni måste tyvärr acceptera det att jag inte gillar henne -.-

Tycker bara att hon är överallt och är kaxig och ugh...Nää hon och jag skulle inte bli så bra vänner xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juli 2014 16:22

Well, jag har inget imot det :3

Alltså, varför ska jag ens ha något imot Yaoi and Yuri? xD

Men, det är inte precis att jag är en "crazy fangirl" över det och att jag tittar på " yaoi animer" eller " yuri animer"~

Men, jag kan faktis förstå varför man kan gillar Yaoi och Yuri även om jag inte tittar på det~

I don't know, har bara fått en sådan känsla xD

BLIR BARA SÅ SUR PÅ ALLA SOM TYCKER ATT DET ÄR FEL ATT KILLE X KILLE GILLAR VARANDRA OCH LIKADANT MED TJEJER!

ALLTSÅ, ÄR DET FÖRBJUDET NU FÖR TIDEN ATT GILLA NÅGON SOM HAR SAMMA KÖN SOM EN?

Suck...Till alla yaoi och yuri fans där ute...

JAG ÄR PÅ ER SIDA!

Strunta vad de andra tycker, gillar du yaoi & yuri så ska du få göra det! ^-^

Om jag ska vara lite ärlig här, jag har faktis varit en lite fagirl över Hikaru x Kaoru från OHSHC~

Så, jag tittar inte på yaoi eller yuri men jag har inget imot det :3

  

So kawaii >3<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juli 2014 19:03

Alla animer.

Det finns inte en ända anime som inte har ändrat mig.

Om det inte var för anime och likså manga så skulle jag förmodligen inte vara den som jag är idag, jag skulle inte kunna vara mig själv. 

Vad dramatiskt det lät då xD

Fast, det är ju sant! :D

Förrut, när jag inte visste vad anime var så var jag verkligen blyg och jag hade ingen precis mening i livet när jag blir stor och ska skaffa job~

Jag tänkte rätt mycket och fantasiterade (som jag fortfarande gör x,D) men, jag visste att det aldrig skulle hända och jag kastade bort mitt äventyr i livet och alla tankar~

Min historia som liten är rätt sorlig xD

Och så hör det inte ens till detta inlägget xD

Men! När jag fick reda på anime så bestämde jag att måla all min fantasi och dela med mig av den! :D

Måla en seire, och hoppas att det blir en anime och se sin fantasi och alla tankar som en film typ ^-^

När jag kollade på anime, så såg jag alla karaktärer och hur deras personlighet var och hittade min egna personlighet i det >w<

Så, alla animer som jag har sätt och tittar just nu på ändrar mig och ger mig nya tankar :3

Herregud, nu när jag läser igenom allt så tänker jag vad jag just babblade om xD

Sorry

Men, animen clannad förändrade mig rätt mycket och gav mig en massa känslor~ Den fick mig att verkligen tänka efter vad jag har och att jag ska vara nöjd med just det :3

Så, alla animer har ändrat mig men, om man ska välja en så blir det clannad eftersom den fick mig att tänka på allt och alla känslor <3

 

Om det skulle handla om manga istället, så är det helt självklart bleckmossen som jag skulle ha valt, that manga changed all my boring life :,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juli 2014 18:47

Inga från UN-GO:  

Hur kan du vara så otrolig söt och så himla creepy på samma gång?

Inga borde få mera scener i animen.

And, nobody can stop me from cosplying him~

Eller jo, priset på allt -.-'

Eftersom jag inte har ett ända öre i plånboken efter att ha varit i göteborg och shoppat sen dess ;_;

Men, får väl sy ihop något och panta burkar så att jag kan åka till en secondhand butik och köpa lite kläder där som jag kan klippa och sy i :3

Eller så får jag bara vänta med att cosplay Inga x3

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 juli 2014 20:00

Första personen som kommer fram när jag läser frågan:

Tamaki Suoh

Från ouran high school host club animen och mangan~

  

Alltså, vem vill inte vara vän med honom? <3 

För er som inte har sätt animen och tänker så här:

Meh, du valde ju bara honom för du tycker att han är snygg -.-

För er som har sätt animen:

Hur kan denna tjejen vara så puckad, av alla karaktärer så valde hon den som inte har någon hjärna xD

Men alltså, detta säger jag då OwO

Tamaki är awesome.

Han saknar en liten del av hjärnan (okej, en större del av hjärnan) och det är det som gör att jag älskar honom x,3 

Älskar alla killar som är galna och knäppa, får alltid mig på bättre humör xD

Tamaki, jag skulle aldrig ha det tråkigt med honom är jag helt säker på! 

Han kommer alltid på knäppa idéer och gör mig alltid glad :,3

Inte nog med det är han så söt & snygg x3

Jag älskar varje sida av honom! 

Den galna och hjärn lösa sidan, den snygga sidan, den snälla, och såklart hans depression mode x,D

Man kan beskriva honom bara med någea bilder...

Handsome Tamaki:

  

Crazy Tamaki:

  

In depression mode Tamaki:

  

We heart all the side.

Ni får ett klipp som jag hittade på youtube så ni kan förtså honom lite bättre~

Alltså Tamaki, lol x,D

Så ja, kort och enkelt så blir det helt klart Tamaki som jag väljer från OHSHC! xD

Eller, så skulle jag vilja att hela Host cluben skulle vara mina vänner eftersom det värkar bara så roligt där x,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 juli 2014 17:07

Alltså, om ni undrar vad jag gör så kan jag säga att jag är i mitt rum helt forever alone och hör en massa blixtrar slå ;-;
Och, jag har varit inne på youtube i typ timmar för att svara på denna frågan -.-'
Jag har så många favoriter! Dx
Som vanligt har jag för många och att välja en är väldigt svårt kan ni förtså -.-
Men, till slut så har jag hittat en opening och ending låt, som jag kan lyssna på hur mycket som helts utan att jag tröttnar på dom ~
Opening: No pain, no game.
Artist: Nano
Anime: BTOOOM!

Alltså...

DET VAR SÅ SVÅRT ATT VÄLJA! x.x

Ena stunden så bestämer jag mig på att välja full metal panic, sedan så kommer jag på hiiro no kakera openingen som jag älskar för mycket, och sedan kommer amnesia opening upp zeotrope som är helt awesome...Jag satt timmar framför youtube innan jag bestämde att ta denna xD

Men, Nano...

Den artisten...

I alla tider, så har nano varit bland dom bästa artisterna, kanske till och med den bästa, och när jag fick reda på att han sjöng opening låten till denna animen btoom!, så bestämde jag mig genast att titta på den animen och blev så glad~ 

Animen är helt awesome och om det inte var openingen som jag hittade, skulle jag aldrig tittat på den!

Ending: En okoto

Artist: Adapter

Anime: Brave 10

DEN ÄR SÅ COOL OCH AWESOME!

Har ingen aning om detta är min favorit ending låt, orkade inte sitta framför youtube ännu mera timmar för att hitta min favo ending, så det första jag tänkte var denna OwO

Så snabbt jag hörde den, så blev jag helt wow...So cool owo

Vad som än händer, denna låten kommer jag aldrig jag tröttna på >3<

Och så har vi ju ending låten från lovely complex " becuse there is you" som jag älskar~

Aja, antar det var allt~

Panda hugs too everyone! ^-^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juli 2014 19:19

~The question with too many answers~

Men, om man nu måste välja ett par så finns det faktis två som har alltid varit mina favoriter och kommer  alltid att vara:

Tohru x Kyo

Anime: Fruits basket.

Alltså, jag älskar Tohru och Kyo så mycket, vem kan inte shippa dom två? <3

Tohru Honda är helt underbar, likså Kyo Sóma och är bland mina favorit karaktärer x,3

Så snabbt när jag ser dom så värmer hjärtat ;-; Måste se om hela animen fruits basket igen känner jag~

  

Några andra coupls jag shippar:

Chizuru and Ryu- Kimi ni todoke, Romeo x Juliet, Sousuke x Kaname- Full metal panic!, Mikasa x Usui- Kaichou wa maid-sama! ,Yamato x Mei- Say " i love you", Tamaki x Haruhi- Ouran highschool host club, Risa x Otani- Lovely complex, Shin x Heroine- Amnesia, Yuki x Zero- Vampire knight, Nanami x Tomoe- Kamisama kiss, Inuyasha x Kagome- Inuyasha, Miketsukami x Ririchiyo- Inu x Boku ss, Nagisa x Tomya- Clannad, Cecil x Haruka- Uta no prince-sama, Edgar x Lydia- Earl and fairy, Saizo x Izanami- Brave 10, Asuna x Kirito- Sword art online, Livius x Nike- Soredemo sekai wa utsukushi

Och många mera såklart~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juli 2014 18:25

Alright, första dagen av 15 days of anime! :D

Vilken var min första anime~

..

HUR SKA JAG MINNAS DETTA NÄR JAG INTE ÄNNS MINNS VAD JAG ÅT TILL FRUKOST IDAG? D:

Ojojoj...Låt mig nu få tänka lite xD

Alltså, jag tror att det blir den gammla hedliga animen!

Pokémon!

När jag var väldigt liten så brukade jag alltid titta på Cartoon Network och där gick oftas hela animsn pókemon :D

Fast, nu så har vi inte cartoon network längre eftersom föräldrana tycker att "jag är för stor" ._.

IT DOESN'T MATTER HOW OLD YOU ARE, YOU CAN ALWAYS WATCH CARTOON NETWORK!

Varför måste jag alltid byta tema? -.-'

Först när jag tittade på pokèmon, så blev jag helt what, hade ingen aning vad anime var!

Tyckte det verkade så konstigt då o.o

Men, en sak var säker, jag älskade stilen! :D

Jag brukade oftas ignorera vad dom pratade om och kollad bara på animenringen, undrade varför man målade så och glodde seriöst i TV och på deras ögon och hur dom såg ut, detta var verkligen ett mysterium vad anime var på denna tiden x,D

Men, eftersom jag aldrig fick veta vad det var så tog det för mig några år att komma på det~

Jag fick först veta vad manga var och kanske ett år efter det så visste jag vad anime var! :D Visst är jag efterbliven ibland? xD

Men, om vi ska kortfatta allt, den första animen jag hade tittade på i mitt liv var pokèmon! :D

  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards