❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # F A N D O M☆彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 oktober 2016 18:56

/ The " let's order pizza " people are the kind of people I wanna be around \

Welp, hallu there.
Jag lever.
Tänkte liksom att jag kunde ju meddela er att jag är hyfsat alive.
Or overwatch is kepping me alive jag har blivit beroendens så hårt everyday I must play.
Har typ dissat alla andra fandoms förutom RPG men jag kan ju inte göra allt samtidigt och även har jag haft en hel del prov att plugga på så tiden blir typ uppäten av ailen och elefanter.
Jag ser ingen annan förklaring varför tiden bara försvinner.
Nejmen jag är ute ur min depression mode or med ena foten ur graven men snart ställer jag mig på båda~
...
Holyshito nu när jag tänker efter har jag massvis att skriva om omg c8
Jag har köpt nya Harry Potter boken och den är bredvid mig här, den bara glittrar så mycket at jag knappast ser vad jag skriver här~
Men som sagt, sista Camilla Läckberg boken är snart avklarad och har ju lånat massvis med manga från biblioteket så dom bör jag nog läsa efter deckarna, gör mig lite gott med manga för det var ett tag sedan jag läste någon~ *^*
Sen kör jag ett harry potte maraton, tror jag har sagt det i ett par inlägg nu 
Även lägger jag undan pengar till att köpa mer pärlor till mina pärlplattor för I NEED IT REALLY BADLY DESSA IKEA PÄRLOR ÄR INTE PRECIS GOALS GIVE ME HAMA BEADS GAAAAAAH dom var billiga iallafall
Fick även lust att måla någon overwatch trash yas why not har inte målat något på ett bra tag c:
Även avslutade jag " The strange man " serien med sista RPG spelet " The boogie man " vilket var en mer detektiv feeling and I just love Uri so much, hennes RPG spel är goals och man tackar vdperson för översättningen really excellent job

Även hackade jag pumpa för det är ju höst goals och den till höger är min~

reaper halloween pumkin skin face pshhhh

Hur går det med min joker cosplay undrar kanske ingen här men jag säger det iallafall oWo
Har ju inte sytt något ensam men har införskaffat det mesta, bara lite basic smink och så är det klart, en grön tröja, gul sjal, svart skinnjacka och svarta byxor med grön peruk I sure look wild och så har jag kvar ansiktet då~
Ska försöka få tag på en bild snart ouo


Pappa åker till Polen idag och kommer inte se honom på 2 veckor och skippade veckans teatern så vi kunde umgås, skönt att han äntligen får träffa sin släkt efter så många år och även så önskade jag " miss peregrines " böckerna på polska så jag kan lära mig 110% perfekt polska för nästa sommar så kommer jag tillbringa den i Polen, min bror kan då åka utomlands och han tar med mig till Polen då och vi ska bo i min farfars lägenhet, och där ska vi vara i några veckor och dåså jag vill verkligen få kläm på min polska så att den blir perfekto~
Även åker bro till Brasilien man bara welp, now I'm sure forever alone,
Nejmen har ju då Playstation för mig själv med overwatch och han missat ju en hel vecka av halloween uptade

wut a pity
Teater är the best, vi ska ha en föreställning som heter " Vi & Dom" som vi precis har börjat med and I'm so excited ouch.

Sådär ja, men jag krafsade ju ihop ett inlägg och ska fixa ett till under helgen ska se till att det blir något härligt och originellt so yes, ni får ha en toppen helg allesammans and I Will take my leave and go play some overwatch huehuehue

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 oktober 2016 15:44

   

/ When I walk past a bookstore: my heart says yes but my mom says no \

DET ÄR HÖST ALLTSÅ HÖSTHÖSTHÖSTHÖST I JUST LOVE THIS SO MUCH
Liksom om man är hur deppig som helst räcker det att tänka " Det är ju höst" OCH KABOMM DÄR BLEV MAN GLAD
Kan vi bara göra en sådan lista vad höst innebär, en sådan " anledningar att älska hösten?"
Varför ber jag om tillåtelse för jag tänker göra en sådan vad man än säger huehue

Halloween  (cosplay nationaldag dag) |
| Anledning att stanna hemma ( cuz it's 2 cold outside) |
| Mjukis tröjor & byxor ( man slipper problemet vad man ska ha på sig, alltså är världens problem löst) |
| Det blir inte för varmt ( avskyr när det är för varmt it is stressing me >-> ) |
| Man kan tända ljus ( ÄNTLIGEN KAN JAG TA FRAM MAH DOFTLJUS ) |
| Mysighet overloud ( erkänn, inget slår hösten ) |
| Dricka Te & varm oboy ( livet är komplett ) |
| Filtar ( Just, yes ) |
| Regn ( LET IT RAIN YAS ) | 
| Cosplay ( alla dessa creepy cosplay är simply the best ) |
| Creepy & mystisk stämning ( vem älskar inte det huehue ) |
| Horror rpg ( shdvhaidgsd I love this far to much ) |
| Perfekt timing till creepy animes ( here I'am ) |
|Scary movies and books ( Jag är upptagen hela hösten tack ) |
Halloween disco i skolan( som vår klass ska anordna omfg yas ) |
| Höst feelings ( fina färger, hoppa i löv, mysigt mörkt u get it ) |
| STJÄRNOR ( min kärlek till stjärnor är enorm okok) |

 

We can continue the whole day can't we not?
Självklart har jag planer inför hösten och why not dra upp några också c8
Läsa igenom alla harry potter böcker \
/ Fixa en female joker cosplay \
/ Begrava mig själv i filtar och tända ljus everywhere \
/ Införskaffa mig mer tjock tröjor \
/ Kolla på en jäkla massor horror Rpg play through like hello there \

undertale, RE:make, alice mare I have so many, far to many \
/ Börja antingen supernatural eller doctor who the time have come \
/ Kolla på " over the garden wall" \
/ Läsa miss peregrines alla böcker \
/ Förhoppningsvis hittar jag tid till lite creepy animu \
/ Få alla halloween outfits eller vad som kommer ut på overwatch \
/ Antar att overwatch halloween uptaden kommer slå mig hårt så kommer bara spela hela hösten \
 WELL, KORTFATTAT ÄR HÖSTEN AMAZ

 


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 25 september 2016 16:03

 

>> Creative people do not see things for what they are, they see them for what they can be <

Det här inlägget kan innehålla material med hög kreativitet attack som ni som planerar se klart på eran serie eller något liknande så rekommenderar jag inte läsa detta inlägget som kan innehålla en plötsligt attack " att göra något " och ett pausade mitt i er fandom


JAG BEKOSTAT INTE SKULDERNA TILL:
- Sjukvården, ifall nacken och ryggen skulle smärta till efter 1 timme
- Att era plånböcker kommer vara tomma
- Att ni gör sönder bordet or flip det
- Att strykjärnet kommer gå sönder eller att all bakplåtspapper hemma är slut
- Att ni stannar uppe för länge
- Att ni trampar på en pärla/pärlor som har rammlar ner på golvet


Tror att jag har dragit igenom alla varningar nu
Så nu läser du detta på din egna risk.
Om du inte bara har scrollat igenom hela inlägget och kollat på bilderna först och börjar läsa inlägget nu.
Yes, I saw what you did there.
Det är något alla som läsare gör, först kollar på bilden, tänker igenom om inlägget är för långt och snabbläser, ser om bloggaren har nämt något om sin egna blogg, sedan om det verkar spännande så läser dom igenom det nogrant.
The true has been spoke.


Det är ju såhär att för ett par månader sedan gjorde jag ett inlägg med massa pärlor inspirerande bilder, ni vet denna pärlplatta obsession?
Chill, har fortfarande kvar den bara har inte skrivit om den på länge.

Men det blev ju såhär att rätt många tog tag och började pärla actually och jag bara holyshit beklagar att jag inte varande er innan vilket helsike det är

Vill ni har mer av detta så kolla även in mitt äldre inlägg här

http://sandrai.bloggplatsen.se/2016/03/11/11281294-friday-special-challenge-sparkle-sparkle/
Men jag har inte sett någon resultat so I känner, låt oss göra ett till sådant inlägg.
Fast brutalare.
Med era fandoms.
Tyvärr, No turning back now.
She is on fire.

Vi börjat med att ni ser vad ni har kastat er in i

Och lite harry potter nudå, för alla älskar harry potter

      

Yes, is Homestuck.

Beklagar hjärtattacken.

Om ni söker på " Homestuck hamna pearls " så kommer i nog ramla av stolen för guys, there is a lot.

So if you are into that, then just yes.

    

Det har aldirg skadat med lite animu så vi slänger till lite av det också.

And kawaii stuff.

cuz why not

          

HUEHUEHUE OKEJ NU ÄR JAG PURE EVIL SOM HAR OVERWATCH HÄR

MEN JAG ÄR TVUNGEN

FÖR THIS IS GOALS

   

Och Mccree för man kan aldrig få för lite av honom.

 

Och en slev här med adventure time  

Specilet Gunter ohmy.  

Men för er som vill gå ett steg framåt, det finns 3D pärlor.

Själv har jag gjort en Pokémon boll men det är rätt svårt måste jag erkänna med det kan bli så coolt om man lyckas yes really.

Vill ni ha mer kan ni kolla upp youtube och google men det är något att du pärlar alla delar och sedan limmar du ihop dom~

Och ja den där doctor who är goals.       

Och så lite övrigt smått och gott

               

KOM IHÅG:

Räkna hur bred och lång pärlsaken du ska pärla är!
Oftast är det så att du inte får plats, då är det liksom nope.
Ju mindre den är, dessutom otydligare,
Ju större den är, dessutom tydligare.

TIPS:
- Om det är någon färg du inte har, använd vitt istället på den platsen!
Sen när du har strukit den, använd en tusch och ta den färgen som du inte hade och måla på de vita ytorna.
MEN! Bara en liten del, om du T.ex inte har grön och hela tröjan ska vara grön så ser det fult ut. Så på små ytor passar det mycket bättre. t.ex som hudfärg kan du använda vita pärlor och sedan tusch istället för hudfärgade pärlor.

- Smält inte pärlplattan!
Se till att när du strukit att du är försiktig och när det går att ta bort den utan att några pärlor faller, gör det.
Ta bort pärlplattan, och så kan du sen stryka hur hårt du vill utan att vara orolig at taggarna på pärlplattan inte kommer smälta. (Smälter dom så går det inte att ha pärlor på)

- Stryk båda sidorna
Inget måste men jag gör det så att sen blir smalare.
När du har tagit bort pärlplattan, så stryker du först på ena sidan och så vänder du och tar på andra men ha fortfarande bakplåtspapperet.

- LÄGG TYNGD
När du har strukit klart din pärlsak, lägg direkt någon tyngd på den!
För, när pärlorna stelnar så böjer som sig långsamt uppåt och då blir det ju inte platt. Så lägg T.ex några böcker på den så att den inte böjer sig och när pärlorna har svalnat så kan du ta bort böckerna för då är risken mindre att plasten böjer sig upp.
Även kan du göra så med pärlplattan eftersom det också är plast som har värmt upp sig och även den kan börja sig uppåt vilket innebär att nästa gång du ska pärla något på plattan kan det bli krångligt så, lägg helst några böcker på den med när du har strukit klart.


Vill ni ha mer av detta?
Själv kan jag tänka mig göra DIY på några av mina projekt, eller visa er en tutorial på hur man göra något.
Även, så får ni jätte gärna visa upp för mig vad ni har pärlat! Jag lägger bloggens mail här nere och ja det ska vara bloggplasen inte bloggplaTsen

sandrai.bloggplasen@gmail.com
OCH SOM SAGT, JAG BETALAR INGET OCH JAG VARNADE DETTA ÄR BRUTALT I KNOW MED LIKSOM BEROENDEFRAMKALLANDE SÅ YOU BETTER KNOW WHAT YOU GETTING IN

 

HA DET SÅ ROLIGT c8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2016 17:13

  

>> Imagine your OTP getting really confused while trying to build IKEA furniture <

Det finns nu en officiell spellista på Spotify som heter " catch em' all" men ha inte för höga förväntningar för

de har inte ens intro sången med there.
Men det var inte det jag ville meddela, bara påpeka men det jag ville meddela er är att

jag inte förstår mig på mig själv.
Like, how is it possible att jag inte hittade denna tidigare?


Denna videon inser jag nu hur mycket jag älskar Thor men ta inte mig fel nu, I kneel for Loke still.
Hela denna avengers fandom är enligt mig helt hilarious och skulle definitivt vilja spendera mera tid åt hela marvel fandom, likaså med DC comics men det är så svårt att dela upp tiden, för ena stunden vill man sälja sin själ till MARVEL men sedan tvekar man och vill kasta sig in i harry potter och overwatch, men så vid slutändan

delar man upp sig själv i små bitar och delar ut som till varje fandom där ute.
Holyshito låter ju som voldermort ver.2.0
Men låt oss gå tillbaka till avengers, såg några klipp på Loke när han dansar and he's the dancing queen

okok vill ni se något så se på när Loke dansar för det är något. He's so smexi gosh
Nu blev jag ju taggad att kolla på hela civil war filmen igen, eller mest när dom fightade det var bara så badass.
Eller varför inte spendera ännu en dag med spiderman och deadpool fanficundra om det finns

några kvar huehue.

Egentligen ville jag inget särskilt med detta inlägget bara få ut lite avengers feels

men jag återkommet ju mer denna veckan, så ett kort inlägg men vad tänker ni er om mig på en måndag

det är liksom ett mirakel att jag hade energi kvar för vi hade skolfoto idag.
Klockan 11.00 eller senare kom jag på det igår på kvällen så det blev lite fart på mig där.
Skolfoton är hemska men inte lika mycket för förut så bedömde man alla hur man såg ut på skolkatalogen och då var ju alla fraser likadant " hon vill jag inte umgås med...inte hon heller..." för man såg helt kdnfdnfkbdf på fotot men nu är det instagram istället som man bedömer folk på.
Well, bättre det än tumblr känner jag.
HARE GÖTT c8

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 augusti 2016 17:38

>> Dear math, I'm sick and tired finding your " X " Just accept the fact that she's gone. Move on dude <

Alltså vi fick en diagnos av allt vi gjorde i 8:an under matte lektionerna och jag var nära att flip the table.
They just keep hating you I guess.
Det absolut fantastiska är att den sista lektionen har jag på tisdagar är håltimma så jag kan bara dra hem 13.05 and play overwatch or dra till fikat och mysa med väninnorna yeah that's amaz c8
Åh dude vi har en sådan uppgift på syslöjden att vi ska göra något gammalt till nytt and I was just like

låt oss göra av en massa plastpåsar en regnrock cuz vi bor i Sverige.
Så nu behöver jag liksom införskaffa ett par hundra härliga och färgglada plastpåsar yeymittliv.


Eftersom jag vet att alla är så intresserade av min Pokémon go hunting så tänker jag skriva om det huehuehue
Nejmen nää det blir inte så mycket av liksom lvl 13 och högsta Pokémon är något på 800 ni kan eliminera mig now.
Dock älskar jag all this Pokémon go post och har sparat en massa för jag är en sådan

som bara inte kan bläddra ner utan att spara.
Serri, önskade att jag föddes med denna egenskapen i livet att bläddra genom tumblr utan att spara va andre bild bro.

 

Vi pratade om pg right ehm, jag läste klart Fault in Our Stars.
Or svenska titeln " för eller senare exploderar jag" av John green ofc ni känner igen den

är väl några år försenad av att läsa den.
Sure it was good and sad men jag grät ju inte ögonen ur mig det blev rätt självklart

att någon kommer dö ok den var rätt sorglig faktiskt.
Så har nu papper towns men innan det blir det Camilla Läckberg fyrvaktaren och Rainbow Rowell's Eleanor & Park och btw har bestämt att när jag har läst hela Camilla serien

ska jag köra ett maraton på harry potter cuz mygosh I need it.
Vill typ gråta så många böcker har jag att läsa.
Men veckans rekomendation är hela howl's moving castle serien, castle in the Air and house of many ways like oml yes.
Älskar nog en aning för mycket Diana wynne jones huehuehue.
Läste även en helt underbar fan doujinshi av Ib, " the labyrinth of the blue king" och ni kan hitta det på youtube men saken var liksom att självaste cryaotic gav rösten till Garry så man dog i början av varje klipp.
Det är när ni får det där förbannade slutet när Garry är i tavlan och Ib bara " why do I feel like I know him...?"

och man plz That's your husbando. Nämen slutet heter ju " the forgotten painting" if det säger mer till dig.
Tyvärr verkar den vara droppad men liksom älskar man Garry som jag and ship Ib and Garry then yes.
And it was really pretty drawed och typ alla soundtrack från Ib får mig i tårar it's so pretty älskar garry's team

and marry det är liksom goal.
Men Cry där i början som gav Garry's röst, tappar andan lite där.
Btw avslutade jag the mirror lied and spenderade resten av dagen att läsa vad den handlade om och

kan vi bara prata om the rpg horror community?
They really have all the answers.
Hittade en perfekt sida med massor av terorier vad som egentligen hände och det är helt suveränt ouo

Ack, nää nu ska jag ge mig av bye c8

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 augusti 2016 14:12

>> Follow your heart but take your brain with you <

Skolan är precis runt hörnet och nu så kikar den sådär på mig och vinkar runt hörnet här.

Liksom " Hallu owo " and I'm just like go away men vi vet ju att den kommer ju och hemsöker dig den morgonen, då man inte kan vakna 11.00 och ni vet vad det är för dag and liksom då tar den tag i fotleden och drar los dig från sängen och släpar dig ditt.
Och här är alla på samma nivå, även om man väger 100 kg or om du har muskler eller smidig att ta dig loss.
Till slut kommer den få ett grep om fotleden och släpa dig ditt.
Känner att jag kan börja skriva horror historier, går ju rätt bra att skrämma upp befolkningen.
Beklagar, vi ska ta vara på dessa...denna sista dagen
Tänkte iallafall trolla fram en lista vad jag har gjort under sommaren så att jag inte får detta samvetet " har inte gjort något nyttigt huehuehu" bara nää något måste ju ha hänt spännande i mitt liv.
Så basically är detta inlägget riktat till mig själv för att jag inte ska ha dåligt samvete.
Men äsch, let's do this
 
>> Avslutat Game of thrones  <
Började och avslutade got and yeah, tack för det.
Skulle probably skolka från skolan för att se klart på this för kollar man på ett avsnitt.
Så måste man se det andra. 
>> Pokemon go <
Mitt namn kommer vara nerskrivet i historien den dagen pokemon go kom ut och de
som laddade ner det direkt efter det.
Msin kondition har förbättrats 27% av detta spelet, trodde aldrig det skulle vara möjligt.
Men med pokemon go är allt möjligt. 
>> Böcker <
Har läst massvis med böcker and äntligen har jag fångat min boknörd från den förflutna jag.
Jag välkomnade den med öppna armar.
and nya hp boken kommit ut i sommar fuschuyes  
>> Cosplay <
Har gjort min första cosplay bro jag glömde ju helt bort det c8
Det är ju en höjdpunkt under sommarlovet do u guys remember poland cosplay inlägget det var
typ det ända jag skrev om på juni huehueh 
>> Äventyr <
Har ju även transporteras till Göteborg, smögen, fjällbacka och där vid havet, var på AFISH and high chaparral indian cowboy stället så har ju inte varit 100% i sängen eller soffan bara har ju nästan varit Sverige runt.
Nästan Sverige runt okok 
>> Övrigt <
Har dock inte kollat på så mycket animu eller nja målet var ju att avsluta förra sommarlovets mål att se klart på fairy tale men kolla inte på ett ända episode ehm yeah
Och har inte följt alls med under sommar animes Ehm yeah
DÄREMOT KOLLADE JAG PÅ EN MASSA OLD ANIMU AND YES THE OLD ANIMU MAN KAN BARA UNTE JÄMNFÖRA KLASSIKERNA MOT...dom där.
Men fick ju ut en video klipp innan sommarlovet tog slut.
Och så började jag spela overwatch för några veckor sedan (omfgloveitsomuch)
And I have ändrat temat på bloggen
Märke nyss att jag tog tag i mitt sommarlov när nät det återstod bara 2 veckor, då jag faktis gjorde något nyttigt.
Men äsch.
Sommarloven är till för att inte göra något.
Så denna listan is then useless.
 
Well sista året anywauy på min skola and then kommer jag transporteras med mina Aliens till ett gymnasium and jag får en ny start på mitt liv härligt va.
Målet är väl att fixa en cosplay på jokern när det är halloween och gå med den till skolan, trampa på allas fötter som jag inte gillar och lämna skolan som en boss.
Sounds awesome yeah Ikr.
So yeah be prepared för mitt äventyr genom helvetet 9:an.

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 augusti 2016 22:42

>> We are the bad guys, that's what we do <

Hayyy bröder och systrar vi befinner oss icke i ett kloster men liksom har fortfarande den där " wanna have a cool intro " så vi får försöka oss fram tills vi hittar den rätta introt helt enkelt.

Alltså jag känner mig rätt flummig men inte sisådär 100% flummig bara så där 66% well jag är väldigt pratig now så känner att ingen vill ju lyssna på mig så kan väl för fasiken skriva något istället so yeah
hamnade här då på ett random inlägg.
Jag tror att designen är klar på bloggen inte helt säker kanske
ska fabulösa den lite mer men än så länge ser den ut så här.
 
Har ju sett en del anime och igår läste jag klart
howl's moving castle böckerna och jag bör verkligen skriva ett enskilt inlägg
för dessa och omg jag såg ju klart game of thrones igår.
Det kan förklara saken.
Jag kanske inte är flummig idag, jag kanske är D ö d.
The true has been told 
Men, låt oss ignorera detta faktum om jag skriver detta inlägget levande eller som en dödlig
tror inte det spelar någon roll really.
Så vi kan lika gärna skriva ett enskild inlägg om game of thrones de med
men just nu vill jag bara...flumma iväg I guess.
Borde ha det som en rubrik okok "
detta inlägget handlar om ingenting viktigt bara så du vet ingen specifik handling eller ämne "
Är rätt säker att 89% av människorna inte fattar vad jag skriver och resten 11% som förstår är helt enkelt potatisar.
För om du förstår vad jag skriver med min grammatik så är du deffinitift ingen human 
being bara någon potatis.
Men det är inget fel med potatisar,
se bara till att inte vara en grön omogen potatis för då vill vi inte ha dig här tack. 

Ehm vi ska dra till våra grannar idag typ närsomhelst och jovisst ja inte sådana Svensson grannar bara när jag var liten och bodde i polen, dom grannarna som bodde bredvid oss
( som då heter grannar när någon bor bredvid dig )
och dom är här på semester så vi ska hälsa på dom and vi har redan träffats förra veckan men nu ska vi åka till dom så that will be nice för de har en son som läser jätte mycket och de sa att han
inte vill ha sina böcker längre som är typ bara fantasy
and you know where this is going * blink blink * c;;;;
Så, kanske kommer jag hem med 5 kg böcker men jag hoppas innerligt att det bli 10 kg böcker jag kommer hem med men vi ska ju inte överdriva nu.
Och så är dom så extremt trevliga och man kramas typ hela tiden and I'm just like, one more hug okok.
Bästa grannarna ever.
 
oml inlägget blev ju rätt lång alright dags att göra sig iordning och sätta mig på krokodilen och flyga iväg bland regnbågarna kommer vinka åt er uppe från himlen så ser ni någon
flygande så är det inte ett flygplan bara jag som är " wanna be flygplan" so yes.
BTW SÅG PÅ SUICIDE  SQUAD IGÅR OMGOMG VI KAN INTE AVSLUTA INLÄGGET ÄN
MÅSTE JU BERÄTTA HUR GRYM DEN VAR
Var i biosalongen och det fanns bara sådana stunder där det var helt enkelt omöjligt att inte skrika till för den blev så epic och man bara hur kan ni vara så tysta,
såg ni just vad som hände plz someone must fangirl with me.
Karaktärerna var helt grymma och har seriöst knuffat bort marvel och sprungit in i DC armar men vi får se om jag stannar där men den var bara så perfekt.
Älskar den så mycket ouch snälla se den omfg vad jag älskade den.
Den är typ på samma nivå som deadpool men med mycket
häftigare animationer och musik oh man it was so good, such a good movie. 

 

Hann inte lägga upp inlägget så har varit hos grannarna now redan and I think I have a awesome trilogi på bokhyllan right now

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 augusti 2016 18:22

>> Don't ask for permission to be who you want to be < 

Har insett detta faktum att jag duschar i en oerhört hög värme i duschen.

Mah booty is like all red and I'm just like " I think this is not a good thing..."
OCH VET NI NÅGOT JAG STÖR MIG SÅ MYCKET PÅ 
nää det vet ni inte hur skulle ni veta det jomen jo om man är en stalker då 
Handdukar som luddar, tänk er en svart handduk och så torkar man sin booty i den och så POFF, utan att märka har man en massa små svarta udd från handduken och man baa jag planerar inte ta en till dusch.
Tror att jag får ta itu detta med Jysk handdukar och den avdelningen, för så här kan det ju inte fortsätta vara.
Och vi kan även säga att jag nyss tog en dusch, för er som kanske inte hängde med och har då insett en massa fakta om vilken struggle det är.
Ska inte berätta om fotskrubben eller jo, liksom vafan man skrubbar där i duschen sina fötter och så sätter man ner foten som drar med hela din kropp till golvet.
Det var inte så bra förklarat.
Saken är, man halkar ju rätt lätt efter att man har tvålat sina fötter och nu när jag använde fotskrubben så är från 98% att du snubblar 99% då om man använder en fotskrubben kräm i duschen.
Vet inte varför jag skriver om detta med jag var tvungen att få ut mig det.
Sådär ja, vi fortsätter inlägget antar jag~? 

Cosplay SM is a must kolla på sen, nu är ju alla lyckliga själar tillbaka från närcon och så är man själv här och bara, hej.
DOKFDPKBTIOE GLÖMDE HELT AV DETTA ASSÅ JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD
Vet inte hur man kan glömma att man är arg men vi fortsätter
DET VAR SÅ HÄR ATT JAG TOG ÖVER ETT GYM, ETT RÖTT GYM OCH BARA FUSHU YES OCH SÅ SKULLE JAG LÄGGA IN EN POKEMON I CENTRUM
OCH VET NI VAD
NÅGTA BARN SNORJÄVLAR LA EN AV SINA BLÅA POKEMON INNAN JAG
OCH LIKSOM JAG SEGRADE JU
OCH SÅ KOM EN TILL OCH LA UT I GYMMET NÅGON STÖRRE CP ÄN JAG HADE OCH DEN STUNDEN
KOLLADE PÅ SNORUNGARNA OCH DE KOLLADE PÅ MIG 
så är helt fullbokat i natt med att hembesöka dessa jävlar
Bra att min bro hänge med för jag skulle literally slänga ner deras mobiler på marken och krossa dom.
FFS NITENDO CHANGE THIS ATT MAN KAN HA EN MINUT PÅ SIG STT BYTA 
FÖR MÅNGA OFFER KOMMER DÖ OM INTE
 
Lunga ner dig...hitta lugnet hos dig... 
Alright, Harry potter the cursed child. 
Vet, om ni har läst min blogg vet ni att jag just ni skulle gråta av hypad men liksom problemet är att jag måste läsa om alla Harry potter böckerna så att jag kan få dessa hp feels tillbaka. 
Älskar ju hp men har man inte läst eller varit inne på den fandomen på länge så yeah. 
Men först ska jag köpa mig den sista hp boken, har varit på jakt efter den på Sveriges ände av second hand butiker men ingen lycka där #whydudewhy 
Så, sista boken ska köpas, alla hp special böcker dessa " magiska varelser och vart man hittar dom" och quidditch, något mer var det också så de ska jag inför skaffa mig, och så the cursed child så det är ingen tidsfråga direkt bara en pengafråga, när jag har köpt allt annat och har pengar ska jag köpa den eller väntar jag tills den blir en aning billigare, läser om hela hp, väntar på svenska översättningen #businesswoman  
Men läser now fangirl in the galxy and omfg ja. 
Har aldrig känt mig igen så mycket som i denna boken all hail to Sam maggs. 
This is what I call a real handbok 
Tror vi avslutar inlägget där, kan ju passa på att tacka alla som gillar mina inlägg och kommenterar och läser~ 
Vet, statistiken har gått ner nu när jag inte bloggar varje dag men 2 gånger i veckan brukar jag få till ett inlägg c8 
Så vill tacka er ännu en gång, ni är ju för söta c':   



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards