❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2017

/ THE BEAUTY OF OCTOBER \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 oktober 2017 17:19

 

/ And the sun took a step back, the leaves lulled themselves to sleep and the autumn was awakened \

Mörka mysiga regniga stjärnor kvällar,  färgsprakande löv på marken, alldeles för stora stickande tröjor och halsdukar runt nacken…Guys, the fall is here.

Jag tror inte jag har berättat min kärlek för hösten, det känns som om min själ vaknar upp och en blick på fönstret och värmen sprids i bröstkorgen.

Gud vilken poesi och deep stuff this is somebody stop me.

Nämen på största möjliga allvar typ, hösten är älskvärd.

Jag har då börjat i gymnasiet och nu efter nästan en månad efter den dagen då jag var super duper nervös har jag somehow ”landat”~

Är jag alldeles för flummig, är detta läsbart? Låt oss vara mer detaljerade!

Jag har börjat i gymnasiet och har valt samhäll för att ja intresserar min väldigt mycket om omgivningen och älskar att diskutera och ämnen som samhäll, historia och även den när NO lektionen är inte så dåligt för vi har bara biologi och ingen jäkla fysik eller kemi herregud noooopeeeee 

Jag är nöjd med mitt val fast tyvärr har vi ingen vidare lärare, sådana cringe individer och min engelska lärare har bestämt sig att ” sätta ditt mig ” pågrund av att jag ” sa till henne ”

Jomen tredje lektionen och vi skulle ha läxa och man skulle repetera orden efter henne men hon körde 100 km i sekunden så sa till henne att prata långsammare.

Hon bara ”…ok..”

Sedan dess när det har varit en svår fråga på lektionen kasar hon sig på mig seriöst.

” Sandra, du kan väll svara på denna frågan huuuuh????”

Jag bara herregud kvinna kan du kontrollera dig lite eller fasiken, spelar ingen roll om jag sitter längst fram eller längs bak eller om jag inte är på lektionen hon kommer sätta ditt mig.

Matten är super svår och det går så sjukt snabbt….Dock, har vi en så cool matte lärare och med henne så överlever man ändå matten utan ångest känner jag.

Hon är helt grym, om man säger att hon har räknat ut fel får man Dumle, sättet hon har genomgångarna är hillarious

” så dessa två negativa tal blir positiva men så finns denna jäveln och gör hela talet negativt ”

She is so grym.

Och ska vi än gå in till filosofin? 

” Okej hör upp folks, är det okej att ni gör dessa uppgifter folks funkar det för er?”

Nä, Filosofin läraren Lars är så härlig, överlag är filosofin grym med frågor som ” vad är ödet?”, ” Är sjukdomar gudarnas straff?” Och alla grekiska filosofer, detta är grymt säg något riktgt flummigt och deep så kommer du få A+++


Så, samhäll passar mig verkligen och ska nog andra året gå inriktning beteende!

Även har jag haft små funderingar på IB programmet, där man pratar engelska all the day och efter detta kan man studera utomlands och personer som väljer IB kan komma från alla möjliga håll från världen och detta passar mig perfekt.

Men, busstiderna är inte så bra och kommer då vara mer hon pappa och jag vil liksom vara fifty-fifty hos mina skilda förädlar och det gymnasiet jag går i nu är precis lika långt bort till min mamma och pappa.

Känner att jag har ändå gjort det rätta valet.

Min klass består av 24 individer har har för mig och bara 2 utav dom är killar.

Yep you hear, welcome to girl power.

Egentligen inte, alla är grupperade och trodde först det var en awesome klass men det senaste harjag verkligen haft svårt att hitta ”min plats

Jag har dock träffat underbara människor utanför min klass och det är så underbart, och allt kommer ju ordna sig senare eller tidigare right? 

Så låt oss inte deppa nu, jo kanske över dom alla prover jag har men jag gör ett utmärkt jobb att försöka undvika att tänka på det.


Sådärja, Halloween närmar sig och hur taggad är jag inte att fix en simpel cosplay? Extreeeemt!!!

Så nu ska jag njuta av hösten och mitt tee, och jag önskar er alla en underbar oktober,

ta hand om er buddies and travelers! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards