❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 18 april 2014

Friday special!: Question to my followers! 3#

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 april 2014 18:29


   

Friday special!: Questions to my followers! 3#
Okej, skulle ha skrivit idag ett inlägg om anime festivalerna som kommer upp men, hela inlägget raderades och det inlägget tog mig evigheter att skriva så, sur är jag just nu ._.
Förra gången när det var " questions to my followers" så skrev jag att man skulle gilla inlägget om man ville ha fler sådana...12 st gillade.
JAG HAR SLAGIT MITT REKORD! :,D
Jag har aldrig fått många likes på ett inlägg....tack ;^;
Såklart så kommer ett till inlägg då av questions to my followers!
Ni som inte har varit med i dom andra delarna, här kommer länkerna:

-friday-special-question-to-my-followers/

-friday-special-question-to-my-followers-2/

Va gärna med om du inte har varit det! Alla svar är välkomna ^^

Tack precis alla som var med och komenterade! Hoppas att ni kommer vara med på denna likaså! :,D

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer

Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD

Gilla inlägget om du vill ha flera!

Hoppas ni kommer gillar inlägget och frågorna!  


Question 1: Hur mycket är du ute?


Question 2: Favorit årstid?


Question 3: Föredrar du ha lång eller kort hår?


Question 4: När började du titta på anime/ när började du läsa manga?

Om du inte gillar anime/manga så svarar du på denna frågan istället!:

Question 4: Vad är du rädd för? 


Quesrion 5: Om du ska beskriva dig själv i tre ord, vad skulle det vara då?


Question 6: Favorit mat?


Question 7: Är du en spara eller slössa? ( random question~ )


Question 8: Vilka är dina favorit vocaloid?

Om du inte vet vad det är, svara på denna frågan istället!


Question 8: Samlar du på något?


Question 9: Vad är det bästa med påsken?


Question 10: Hur ofta läser du min blogg?


Det var veckans tio frågor! Hoppas att du gillade dom och kommer att kommentera! Tack alla som är med!

Gilla inlägget om du vill att " questions to my followers 4#" ska komma!

 

End.

 
 
Ingen bild

Manda

18 april 2014 22:12

Hur mycket är du ute?
svar:Varje dag men absolut inte länge

Favvo årstid?
svar:sommar!

Föredrar du o ha långt elr kort hår?
svra:Lååångt!Tänk brunt stort fluffigt hår som baa glänser o är sammetslent^^

vad är du rädd för?
svar:Heuu...Mycket det!Typ allt som har med insekter o göra..speciellt myror...

om du skulle beskriva dig med tre ord va skulle det då vara?
svar:tyyp...omtänksam,galen och..typ pratglad

favvo mat?
svar:Pommfritt!!!

är du en spara elr slösa?
svar:Helt klart en slösa..

samlar du på något?
svar:Japp!Masssssoooor av foton helt seriöst!På både min telefon och vanliga kort

vad är det bästa med påsken?
svar.Att få leta efter påskägg^^

hur ofta läser du min blogg?
svar.Exakt varje dag..
Hoppas du gilla svaren sandro!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 april 2014 10:21

Yey! ^^
Tack att du var med som vanligt~
Samlar du på foton nu helt plötsligt o.O Trodde att du samlade på VS eller nagellack så mycket det finns i ditt rum xD Well, foton finns det ju en hel del i ditt rum nu när jag tänker efter o.o

 
Julia

Julia

18 april 2014 22:24

Question 1: Hur mycket är du ute?
Öhh, jag cyklar till skolan och så går jag promenader ibland. Är inte inte ute så mycket som jag borde vara...:/

Question 2: Favorit årstid?
Jag gillar senvåren eller tidigt på sommaren. Då har inte myggen kommit ut och man behöver inte känna sig dålig för att man sitter inne och inte gör någonting~~

Question 3: Föredrar du ha lång eller kort hår?
Beror om det är på mig själv eller andra? Jag har ganska långt hår och det gillar jag, men ibland känner jag att det vore skönare att bara klippa av allt...:)

Question 4: När började du titta på anime/ när började du läsa manga?
För cirka 3 år sen.

Om du inte gillar anime/manga så svarar du på denna frågan istället!:
Question 4: Vad är du rädd för? (Jag kan svara på den frågan också:)
Jag är rädd för handleder, skräckfilmer och ormar.

Quesrion 5: Om du ska beskriva dig själv i tre ord, vad skulle det vara då?
Bokmal, lat och snäll :)

Question 6: Favorit mat?
Oxfile med potatisklyftor och knaperstekta champinjoner och kantareller....mmm...

Question 7: Är du en spara eller slössa? ( random question~ )
Jag är något av en spara:)

Question 8: Vilka är dina favorit vocaloid?
Om du inte vet vad det är, svara på denna frågan istället!
Har svårt att välja mellan Hatsune Miku och Kagamine Rin!

Question 8: Samlar du på något?
Brukade samla på klistermärken, suddigum, didl-kort, bokmärken...men nu kan man säga att jag samlar på biobiljetter :D

Question 9: Vad är det bästa med påsken?
All choklad och söta kycklingar och kaniner! Och färgerna!

Question 10: Hur ofta läser du min blogg?
Varje dag~:)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 april 2014 10:36

Jag tror att jag förstår din rädsla för handleder o.o
Ensam så vet jag inte varför men jag klarar inte av att titta på min handled utan att jag ryser D:
Tack så vanligt att du är med! :)

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

18 april 2014 23:48

fuwa fuwa taijmu~
1:ehum... bara när det är lagom varmt och lagom soligt.... och så mellan skolan och hemma.... typ
2: Haru!!!!! (#japan nörd men ja...)
3:jag föredrar att spara till långt hår för att kunna klippa det kort för att kunna spara det till långt igen~
men ja, både och~ det är liksom underbart med båda~ dock tror jag att det är så för de flesta? (långt hår kan vara pesten, speciellt om det är för tjockt ;-;)
4:ojj... jag såg totoro när jag var 5- tror jag, men jag blev "seriös" i trea när jag läste sugar sugar rune, inu yasha, m.fl och sen såg jag typ tokyo mew mew i fyran/femman eller nåt~
5:Happy, "Baka", cutie-wannabee (lol fråga inte xD)
6:sushi~
7:alltså, jag sparar bara pengar om jag vill köpa nåt, annars så behöver jag ju inte precis dem, osv, men jag tycker inte att jag är något dera~typ
8:miku, rin, len, luka, gumi, kaito, gaukupo (no hate for him <3 xD), Han, oliver, SeeU, Ia, teto, 96Neko, valshe, ashe, rinto, lenka, neru, haku, osvosvosv~ kort sagt typ alla~ för de är så olika<3 U tell me to pick one? D: okej, Len, Rin, Ashe, Luka, Gumi och Ia~U cant force me <3 (forgive my love for voocaloids...) WhY aint they real D': owo fast ashe gör typ covers, och ä typ en riktig människa på riktigt? owo he have to marry me~
9:Lov=ingen skola=loads an'loads of anime<3
10:när jag har datorn~typ när jag kan~

hhehe, förlåt mina något luddiga svar...:x:

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 april 2014 10:47

Hahaha x,,D
Like always, älskar dinna svar x,3
( forgive my svengelska ~)
Herregud o.o Hälften av alla dessa vocaloid som du skrev känner jag inte igen O.O'
Dags att plugga och undersöka allla dessa vocaloid ~ xD
Tack att du var med! ^^

 
Bakaneko

Bakaneko

19 april 2014 16:06

1. I genomsnitt 3-4 gånger per dag, det beror på om det är skola eller inte .3. Fast det varierar ju helt och hållet på situation, humör och väder xD
2. Haru~~~~~~~~!
3. FUCK THE POLICE, MELLANLÅNGT FTW!
4. Spindlar, spöken, allt som kan tänkas läskigt på natten o^o
5. Livlig, påhittig, baka
6. Flintastek med potatissallad!!
7. Spara, fast i perioder sitter jag och tömmer plånboken på eBay xD
8. Små prydnadsenhörningar, om vi räknar bort allt manga-relaterat (Massvis med nendoroider spridda över rummet xD)
9. Min födelsedag, Janssons Frestelse och påskmust o3o
10. Tre-fyra gånger per dag (För du äger!) :3

MINA SVAR ÄR FLUMMIGA MEN jag är väldigt flummig för att jag är en flummig människa jag hoppas du har en bra påsk~♥

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 april 2014 17:24

GRATTIS I EFTERSKOTT!
Jag såg ett inlägg på din blogg att du fyllde år men, när jag skulle kommentera så publicerades kommentaren inte! D,x
Forgive me~ ;^;
Jag ville fråga en sak, kan jag skriva ett " grattis på din födelsedag inlägg" på min blogg? :o
Tack att du var med och kommenterade som vanligt! :3
GLAD PÅSK! >3

 
Bakaneko

Bakaneko

20 april 2014 01:08

GLAD PÅSK IGEN och tack så mycket x'3
Du får gärna göra ett inlägg om mig! x'D
OCH DET ÄR ALLTID LIKA KUL ATT SVARA PÅ DINA FRÅGOR~!

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 april 2014 14:02

Får jag! Tack x,3
Ska försöka göra det inlägget så snabb som möjligt ^^
OCH DET ÄR ALLTID LIKA KUL ATT FÅ DINNA KOMMENTARER! >w

 
Ingen bild

Nells

20 april 2014 10:12

Question 1: Hur mycket är du ute? Jag är mest ute när jag är med kompisar/kusiner

Question 2: Favorit årstid? Sommarnnnn

Question 3: Föredrar du ha lång eller kort hår? Både och

Question 4: När började du titta på anime/ när började du läsa manga?
Om du inte gillar anime/manga så svarar du på denna frågan istället!:
Question 4: Vad är du rädd för? GRODOR

Quesrion 5: Om du ska beskriva dig själv i tre ord, vad skulle det vara då? Fantasilös, skrattig och pratig

Question 6: Favorit mat? Burgare

Question 7: Är du en spara eller slössa? ( random question~ ) spara tror jag

Question 8: Samlar du på något? Mobilskal

Question 9: Vad är det bästa med påsken? GODISSSS

Question 10: Hur ofta läser du min blogg? Så ofta jag kan, en gång varannan dag typ xD

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 april 2014 14:05

Nellie! x)
Är inloggad på skype nu, sorry att jag inte kunde svara på dinna medelande ;^;
Tack att du var med ^^

 
Lollo

Lollo

20 april 2014 12:41

1. Inte så mycket faktiskt då jag inte har någon solkräm än och vill inte få färg och jag blir lätt brun ;__;
2. Sommar, ledigt varmt och chill!
3. LÅNGT! I alla fall på mig själv :3
4. Fyran eller femman (går i nian nu)
4B. allt... speciellt clowner .-.
5. Så j*vla cool B)
6. Gillar det mesta men gillar verkligen köttfärssås x)
7. Mest spara men är jag ute och "shoppar" så kan sakerna kosta vad som helst.
8. IA :D
8B. I somras samlade jag på papercraft figurer som jag satt ihop själv (Har en liten IA med där)
9. Det är en ganska mysig högtid
10. lite då och då :)

http://lollolarsson.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 april 2014 16:39

Tack att du är alltid med och kommenterar i question to my followers x,)
Ugh..clowner är bland det hemskaste som finns ;___;

 
Ingen bild

någon >.>

26 april 2014 14:47

1. Inte så himla mycket, om jag måste vara ärlig ._.
2. Jag har två favoriter, sommar och höst :3
3. JAG ÄLSKAR BÅDE LÅNGT OCH KORT HÅR SÅ KAN INTE VÄLJA ;__;
4. Jag minns faktiskt inte när jag började läsa det men jag var nog 6-7 år när jag såg det för första gången ^w^
5. Nice, creepy och stupid :3
6. Kyckling med citronsås.... NAM NAM NAAAM
7. När det gäller godis och böcker så är jag en slösa, annars inte xd
8. OH MY GOSH, JAG ÄLSKAR VOCALOID!! Det är klart att jag har en favorit :3 Det är IA forever men jag har även börjat gilla de två nya VOCAloiderna Anon och Kanon (de är tvillingar) :)
9. Att man är ledig >:D
10. Varje dag, typ >w<

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 april 2014 15:46

Anon och Kanon? Dom har jag aldrig hört tallas om owo
Måste undersöka dras musik x3
Tack så jätte mycket att du var med och för dinna svar!
Du annar inte hur glad jag blev av att läsa det sista svaret ;3;

 
Ingen bild

Linnea

9 augusti 2014 10:33

1- För lite. Cyklar till skolan (busshållplatsen nu i höst eftersom högstadiet är i en annan by men den busshållplats jag ska till är vid skolan), tar ibland en powerwalk och är ute och gör random saker.
2-Svår fråga... Hm. Alla typ. På våren vaknar allt till liv, sommaren är ju bara för härlig och höstens alla färger amazing. Och vintern är ju inte dålig, direkt. Men jag avskyr perioden vinter-vår med så mycket snöslask!
3-Båda är fina!
4- Spyor. Hy! Alltså magsjuka... Och clowner är inte behagliga direkt.
5-Bäst, bäst och bäst. Nej seriöst, bokmal, Deviantart medlem •^^• och kreativ. Annars även kattperson, nörd, flitig, glad och lite av en perfektionist.
6-Allt förutom skolans frestelser! Blää! Men asiatisk, citronfiskpinnar, mommos mat och godis.
7-Hamstrar sedelpengar i min bokhylla men de små mynten går åt... Försöker att alltid ha 50€ säkert ifall att. (500 kr typ)
8- Dammråttor under sängen lixom...
9- Att jag fyller då! Yay! 9 april alltså ;)
10- Med två timmars mellanrum kollar jag upp den, typ, beror på. Men angående telefonfrågorna å internetfrågorna så är det så att jag bara har internet hemma och inte vid villan. Så de dagar jag är där rör jag inte ens min telefon.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 18:29

Hatar när det är snöslask överallt! :P
Skolan mat är hemskt! Dom säger att vi behöver mat att orka med i skolan, som är sant men, dom kan ju fixa lite bättre mat då Dx
I vår skola får man varje dag potatis, dom kokar potatis och sedan har man samma potatis hela veckan...Man borde nog börja med en lunchlåda till skolan xD
Waaaah!
Fyller du år i aprl! Lite sent nu men, grattis i efterskott! :D

 
Ingen bild

Linnea

9 augusti 2014 20:16

Nejmen tackar!

Guuud va hemskt! Läste en artikel i en gammal KP om norska å svenska barn som blivit intervjuade om ämnet skolmat.
I min skola gör man inte så med potatisarna, men det betyder inte att de är goda. Nej, de har ett hårt lager runt hela potatisen som är tjockare på vissa ställen och så är de heläckliga inuti.

Men lappskojs, fiskpinnar, ungsbroilerköttbullar (ungs.broiler.kött.bullar. Huh!), ungs köttbullar, köttbullar, sphagetti och malen köttsås, mannagrynsgröt med blåbärssoppa,citronfiskpinnar m.m är namnam! :P

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 16:22

Ugh, är alla potatisar i skolan sådana? :P
Kan ju förstå att man köper potatis eftersom det är ju biligaste men, ibland så slängs det mer potatis än man äter!
Har ni värsta lyxmaten i er skola? o.o
Blåbärssoppa, citronfiskar...lappskojs...Jag blir ju hungrig när jag tänker på det xD

 
Ingen bild

Linnea

15 augusti 2014 06:40

Ja, vi har väldigt tur. Så egentligen borde man inte klaga...
Yup. Det är synd att skolor har otroligt mycket som blir slängt.
Jag har inte hunnit äta så mycket av högstadiets mat än men den verkar nog bra!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

15 augusti 2014 22:24

I vår skola så slänger vi en massa mat :/
Inte roligt~
Det är så synd att det just är så många som slänger maten! Man kan ju ta lite först och se om det smakar eller inte...Hoppas att alla skolar blir bättre på att slänga mindre ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards