❀ DiDi ❀

Alla inlägg under april 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 april 2014 16:43

Varför är torsdagar så långa och tråkiga i skolan? :o

Vi hade nationela prov i so idag, sista delen och ni annar inte hur skönt det är att bli av med det provet! x)

Nu är det bara No kvar! Eller nja, vi har i engelska den muntliga delen ._.

Måndag- inget prov.

Tisdag- Nationela prov i matte, den muntliga delen.

Onsdag- Nationela prov i so

Idag- Nationela prov i so del två.

Imorgon- Kanske den muntliga delen i engelska.

;^;

Men, sen så blev det så högljut när vår paraellklass kom Dx 

Det var högljut på rasterna likså på lektionerna ;-;

På rasterna, iställer för att hänga med dom så går jag och målar helt forever alone. 

Aa, enligt mig så är det roligt. Iställer för att skrika och allt sådant så sätter jag mig ner och målar och ingen ser mig ändå :/ 

Helt forever alone~~~ Fast, det är så skönt ibland med tysnad ;3;

Så, det är ju mitt enga val om jag går eller stannar. Ibland är det roligt att vara med dom fast, ibland verkligen inte :/ Sätter mig någon stanns och chillar iställer :3 

  

En helt random bild som jag väljde x)

Jag har lust att spela o.o Spela minecraft....eller vrf inte måla en teckning! En animerad minecraft! owo

Men, har fotbolls träning om en liten stund så ja~

Och så kommer en ny anime ut idag!

Nanana's buried tresure.

Den ser bra ut owo Skriver i helgen om de awesome nya animerna som har kommit <3  

Lalala~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 april 2014 19:47

Omg...

Efter två år så har ett nytt kapitel kommit..

Av orange.

FATTAR NI! EN AV VÄLDENS BÄSTA MANGA HAR FÅTT ETT NYTT KAPITEL EFTER EN EVIGHET! 

TRODDE ALDRIG ATT JAG SKULLE BLI SÅ GLAD!  :,D

VARNING.

A TRUE CRAZY FANGIRL SCREAM*

* DYING OF HAPPINESS*

  

Okej, måste luggna ner mig nu...puhhh.

...

Detta är spoliers från orange så ni som ska läsa den och ni borde göra det får inte se bilderna!

   

Det gick inte att lugna ner sig. 

Älskar orange. Men, snälla, låt ingen dö. Aldrig. 

Om Kakeru dör, dör jag ochså. 

...

Just nu så är jag obeskrivlig glad så kan inte tänka på det.

Oh, just det. Jag har ju spanska till imorgon.

...

Glädje dödare läxor ._.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 april 2014 15:51

Hej   

Nellie och Wilma här!! Sandra gör fruktsallad så vi tänkte blogga åt henne   

Idag hade vi nationella prov, det gick la sådäringa   

Det var ganska konstiga frågor, men men.. och sedan så såg vi på minimello   

Ni vet att Sandra pratade om att hon hade barnarbete på elevensval, och då hade vi minimello... 

Nu till det "hemska". Vår lärare ville att även jag och wilma skulle visa upp våra dockor, vi var väll inte

Jätte haj på det men vi gjorde det ändå....   

Succé skulle jag inte kalla det men..... 

  

I'm back -.-' 

The true Sandra here~~~

Aa, gjorde "något" i köket pch det vissade sig att jag nästan förgiftade Wilma och Nellie D: Nejmen, det var inte gott sa dom ;^; 

Och ja, som ni läste så hade vi nationela prov i So idag och det var en massa som man skulle skriva och så många sidor Dx 

Sen så såg vi minimello och ja...vad gjorde vi mera o.o 

Eller jo, min bänkgranne Sarah gjorde något med mitt hår och ja, gissa vad hon sa -.-

Sarah- Har du dinna grillpinnar med dig? :o

Me- O.O 

Me- När du menar " grillpinnar" menar du mina matpinnar o.O

Sarah- Hahah x,D Ja X)

Dumma dig ;^; Kalla mina matpinnar för grillpinnar D,x

Och så åkte jag, Wilma, Nellie cykel till en Thai resturang som inte är lång bort ^^ Vi tog cykeln och ja, när vi var vid hälften så gick Nellie kedja loss på cyklen o.o Så, problem fick vi~

När vi kom fram så skulle vi säga vad vi ville ha. Så var min beställning. Visste inte om jag skulle ta nudlar eller ris och ja..

Me- Har ni nudlar? :D

Tjejen- Aa.

Me- Aa, men då tar jag ris.

Lol x,D Asså, jag visste inte om jag skulle ta riseller nudlar men i sista sekunden så ville jag ha ris x)

Det var väll allt ^^ Får se om det kommer mera inlägg sen ;)

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 april 2014 15:24

Alright, har extremt bråttom att skriva dett inlägget Dx

Kom just hem från skolan och klockan fyra så ska jag åka till stan för att köpa fotboll skor och sen direkt efter det så har jag träning och sen måste jag duscha och just nu så måste jag hinna plugga och äta likså så har extremt bråttom D,x Ehm...Jag hade natihonela prov i matte, den muntliga delen och det gick bra antar jag~ Inte så svårt :D Sen så på idrotten så ska vi dansa x3

Man är i grupper och man får välja en låt och dansa till det! Awesome owo

Vår grupp har en bra dans tycker ja~ Vi ska vissa upp den imorgon x)  

Vi dansar till låten med Alcazar, blame it on the disco ;3

  

Hela dagen så har det regnat -.-

Och jag som ska spela fotboll....

THAT'S AWESOME!

Ni annar inte hur kul det är att vara målvakt och att slänga sig i det blöta owo

Man glider i gräset och det är roligt OwO

Fast, sen så är jag snuvig ._. Well, it's fun anyway ^^  

Imorgon så har vår klass natihonela prov i So och ja, pluggar på allt möjligt!  

Jag hinner tyvärr inte skriva om anime/manga Dx Please, forgive me! Jag ska försöka få mera inlägg! Men, just nu så har jag så bråttom 3: Så, ni får lyssna på denna låten!

Älskar denna verisionen av nightcore! Vet inte vrf jag älskar den xD 

texten är ju fin ;^; Ett gammalt mästeverk! 

Herrgud! Är klockan så mycket!? Aa, det var allt antar jag för denna stunden! Dx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 april 2014 17:01

~Kon'nichiwa~

I'm speaking japanshe right now, I only wished I could a bit more words sometimes~

Alright, vad har hänt idag då? Svar: Inget,gamlla vanliga såklart~

Först så hade vi Engelska och matematik ._. Ugh, typ tre timmar Dx 

Sen så var det nog mat efter fem år, timmar~

Gissa vad det var :o Come on, gissa! Det börjar på F och slutar på isk :/ Men, med corn flakes.

Japp, på fisken så var det corn flakes! Det har det aldrig varit och jag hoppas att det kommer aldrig vara heller o.o Asså...fisk och coen flakes? Vad sen? -.-' 

Och om man inte orkade mer och skulle slänga det så kommer en mat tant och tvingar in oss det o.o Ja, detta är blodigt alvar o.O Jag åt upp mitt men, en kille i klassen orkade inte och gissa vad den där tanten sa 0.0

Killen-* ska slänga maten*

Mattanten- Vad gör du? Ät upp!

Killen-Men det var ju inte gott -.-

Mattanten- Varför tog du så mycket då? 

Killen- * ignorerar* 

Sen så går killen och ska ta ett knäckebröd.

Mattanten- * kommer till honnom*

Mattanten-Hörde du vad jag sa?!?

Killen- Jaaaa!

Mattanten- Du får inte ta ett knäckbröd. Du kan minsam inte äta upp maten men ett knäckbröd!

Killen hade redan smörat knäckebrödet så jan fick slänga den :/ 

Visst är det bra att dom säger till men, dom kan ju inte tvinga in maten! Så, på ett sätt är det ju bra att dom står där och nu, de senaste veckan så lägger det upp maten till oss O.O Dags att ta upp detta på elevrådet! 

  

Sen så hade vi träslöjd och vi hade en vikare och ja, fick inget gjort ._. Jag behövde hjälp med en sak men han visste inget och inte dom andra heller så ja -.- Sen så gör ju nästan alla sinna lådor ( jag är redan klar) men, då så finns det en kille i vår paraellklass och grupp och vet ni vad han gjorde o.o

Han tog en såg och började såga i mitten av lådan O.O Den var ju nästan klar och den såg ju bra ut men, när vi frågade varför han gjorde så sa han precis inget 0.0 Han bara ignorerade men en hemskt blick och sågade itur sin låda o.o 

Sen så hade vi hemkunskap och vi gjorde plättar :3 Jag gjorde med Amanda men, jag ville ha pankakor för man fick göra det och Amanda ville ha plättar så ja, det blev plättar efter en lång disskution -.-' 

DOM BLE JÄTTE GODA OWO 

Älskade dom owo Heheh....jag har lust att baka owO Men, så snabbt jag är i köket så...gör jag alltid sönder något eller bränner upp något så det är rätt farligt med mig men ja, det är jäte kul att baka iallafall :3  

 

Sen så har jag ju börjat på en massa nya animer! Det måste jag ju skriva om! Men, jag har skytte avslutning idag igen -,- Någon tävling var det och ja, hinner inte -.- Ha det bra alla så länge! :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 april 2014 15:34

Yey~ Mitt internet segar idag igen~  

Fast, lite bättre är det ju ^-^  

Det är så långsamt eftersom vi laddar ner filmer -.-' Och dom kommer inte va klara förren imorgon ;^;  Om jag får tid så ska jag försöka blogga lite mera idag~

Men först måste jag läsa " den geografiska biblen" Till De natihonela proven i so -.- I mean...

HUR SKA JAG HINNA LÄSA DENNA BIBELEN I TVÅ DAGAR!?!?!  

610 sidor på två dagar...jag kanske kan slå världsrekordet?   

När jag öppnar boken så orkar jag inte läsa en mening ._. Jag läste lite men, det är ju No! Charles Darwin och allt, det hör ju No! ._.'

Men men, annars har jag väll inte gjort så mycket x3  

Eller jo, har sett första avsnittet av en av minna favorit nya animer owo

Bokura wa minna kawaisou.

Älskar den animen.

Bara efter en minut så blev jag helt galen i den ;^;  Den är fint målad! Är alla karaktärer och rösterna! Hela stilen och allt sådant!  Och när jag hörde opening låten...knock out.

DET ÄR JU HELT AWESOME! NÄSTAN BÄTTRE ÄN HIIRO NO KAKERA!

Och då är den verkligen bra owo

Avgudar den! Ending låten var ochså bra :3 

Men, på något sätt tycker jag att animen likan ouran high school host club animen O.O Jag vet inte på vilket men, jag älskar ohshc och nu så kommer en liknade anime owo 

Just nu gillar jag alla karaktärer men, jag har någon som är nog min favorit x3

 

She-is-just-too-kawaii-!

Jag tycker att ni borde se första episode av den animen, kanske något för er? Well, jag ser ifram imot nästa episode >3<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 april 2014 16:35

Mitt internet är dåligt.

Underbart.

Då när jag hade som mest att skriva.

Underbart.

Igår avslutade jag Itazura na kiss och skulle idag skriva vad jag tyckte men så snabbt när jag skriver en mening så raderas allt. Och så skulle jag skriva om olika anime festivaler idag men, samma sak.

Så, ni kan nog förstå hur jäkla lång tid jag fick kämpa med detta inlägget ;^;

Om vi kortfattar vad jag har gjort idag:

Vaknade halv 1, stannade i sängen och läste kamisamma kiss x3

Håller på med en AMV.

Och så måste jag måla, i bilden måste jag göra klart mitt skolarbete likså på svenskan, men när jag sätter mig vid skrivbordet så blir ändå inget gjort -.-' Sen så nästa vecka så har vår klass natihonela prov i so, måste nog kolla igenom kartböker och lite sådant för att friska upp minet~ Och så har jag ju spanska ;^;

Men, mitt internet dödar mig, så jag kan inte just nu svara på era komentarer för mitt svar raderas all the time men, jag ska försöka igen! ^-^ 

Och så har den först episoden från den nya animen bokura wa minna kawaisou kommi ut! Det måste jag ju se på Dx Vad har jag gjort mot dig, internet? Varför är du så elak mot mig ;-; Jag måste ju ha internet för att googla fram lite fakta om alla so geografi och till spanskan. Och att lyssn på musik när jag målar. Det kan jag ju inte nu på grund av att interneten mobbar mig D: 

 

Måste kämpa för att få allt gjort ;^;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 april 2014 18:54


  

Friday special!: Question to my followers! 2#

Skulle det inte vara denna fredagen en frågestund om mig x,D Det blir aldrig av x) 

Denna friday inlägget kommer vara att jag ställer frågor till er! Och det är del två eftersom jag har gjort ett sånt inlägg förrut,

http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/21/10613519-friday-special-question-to-my-followers/

Tack för alla so  komenterade era svar! Om ni inte har varit med och komenterat, gör det gärna då! ^^ Alla svar är välkomna!

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer

Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD

Gilla inlägget om du vill ha flera!

Hoppas ni kommer gillar inlägget och frågorna! 


Question 1: Vilken är din favorit färg?


Question 2: Om du bara fick ta med dig tre saker, vad skulle de tre sakerna vara?


Question 3: Iphone eller Android?

 

Question 4: Vad tycker du om läxor? Ska man ha det eller inte? ( here we go, a random question -.-


Question 5: Vilka är dinna favorit grenar i anime/manga? Tex, Romance, comedy, tragedy, drama mm.

Om du inte gillar anime/manga så svarar du på denna frågan istället!: 

Question 5: Vad tycker du om att snusa/röka?


Question 6: Läser du mycket?


Question 7: Är du en barn älskare?


Question 8: Använder du smink?


Question 9:  Hur mycket är du vid internet?

 

Question 10: Vad tycker du om när jag ställer frågorna till er som denna inlägget? ( Bra att vet antar jag :3)

 

Det var alla frågorna! Hoppas att ni gillade dom. Och kom ihåg, alla svar är välkomna och lika mycket värda! Ha en underbar fredags kväll alla!

 

End.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards