❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

Tired~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 maj 2014 15:58

Jag är helt slut~

På morgonen så hade vi NP i no...Alltså, det gick bra o.o

Jag kunde ju inte alla frågor men, de mesta kunde jag och jag gjorde mitt bästa så det borde bli okej~<3

Har faktis inte så mycket mera att säga än det xD 

Eller nja, jag är lite deppig men jag kan inte skriva det på bloggen av en anledning~ 

  

 Kawaii!!! <3

Och ja, började på en ny anime...

Om ni ursäktar mig nu...Sandra måste få sätta sig och lugna ner sig lite...

Hur kunde jag inte ha sätt på denna tidigare? Varför? 

Den är ju helt...Varför såg jag inte den tidigare ;-;

DEN ÄR SÅ FREAKING COOL!!!!

ÄNTLIGEN SÅ PRATAR VI ACTION!

Samurajer, awesome karaktärer och historia owo

That's what i was searching for OWO

Alla karaktärer är så grym coola och intressana, animationen är verkligen fin och den är jätte intressan! 

Även om jag är på episode 3 så har jag verkligen stora förhoppningar på animen!

Kommmer skriva om den när jag har kommit lite längre fram i storyn~<3

 

Jag började alltså se på brave 10 x,D

 
 
Julia

Julia

6 maj 2014 20:21

Ohhh, den ser rolig ut! Älskar samurajer<3 har du sett Hakuouki? Den handlar också om samurajer(och snygga killar;))

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 maj 2014 15:18

Samurajer animer äger owo Dom är nästan alltid bra >w<
Jag har hört en massa om animen Hakuouki men, aldrigt kollat på den D:
Men, den är nog med i min " ska se anime lista" :3
Hehe...Snygga killar? Låter lockande owo x,D

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

6 maj 2014 21:06

brave 10~
alltså, jag har letat efter namnet på den skit länge! :'3
(och out of no reason) så blev typ shingeki no kyojin 2013's "anime of the year" eller nåt~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 maj 2014 15:25

Brave 10 is awesome~ x,3
Jag hörde det någonstans o.o Att shingeki no kyojin var den bästa animen och allt sådant :D Typ, bland som 5 top animer i 2013 så var den på toppen av allt owo
Alltså, jag måste se på den så snart som möjlig x,,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards