❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Liten smygtitt...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 juni 2014 19:46

Denna dagen går för fort...

Igår så gick den hur långsamt som helts och nu för snabbt...

Anyway!

Har läst skip beat och bara några kapitel kvar tills jag har läsit ikapp den ;^;

Sen måste man vänta evigheter på nästa kapitel...

Bättre det än att den tar slut får man väl tänka ^^

Jo! Har jag skrivit om att jag håller på med en serie! :D

Alltså, Jag älskar att måla serier~

Först så fixade jag ju manuset, och det ser ut som att denna lilia serien kommer ha rätt många sidor! :D

Det är ju ingen " riktig" manga serie men, en liten ( eller det passar att säga en lång xD) random serie om

när man besöker en sjuk person...

Lol xD

DET TAR HUR LÅNG TID SOM HELTS!

Jag vet inte varför men, jag är en sådan detaljerad person när det gäller att måla serier eller faktis vad som helts Dx 

Har gjort en layout ( något man gör innan man börjar skissa) på första sidan och några rutor är klara!

Fast, som sagt kommer det verkligen ta lång tid för mig att fixa detta! Skissa upp alla sidor, tucha dom svarta & skugga o ljuseftekter! 

Även så tänkte jag jobba med den på datorn med min ritplatta o.o

Kommer den någonsin bli klar! xD

Men, förhoppningsvis så kommer det bli värd det :3

Så det är bara att vänta! Men, ni får en liten smygtitt på det som jag har gjort ;)

  

Ni får en bättre bild när jag har kommit längre ;3

Och så kommer även hela serien bli på engelska!

Så, det är bara vänta och se OwO

 

En teckning från förra åter som har varit i mitt skåp xD

 
 
Julia

Julia

28 juni 2014 20:48

Oohh, vad spännande! Ser fram emot att få läsa den i framtiden:)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 juni 2014 19:29

Tack :3
Får jobba med den så att den kan bli så snabbt som möjligt klar ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards