❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

Nya animer inför Juli! :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 juni 2014 20:13

Okej, tänkte skirva lite snabbt om de animer som kommer ut i Juli! :D

Och vilka jag ska titta på ^^
Vi börjar med den animen som jag har väntat mest på~~~
Free! Eternal Summer (TV)
3 Juli.
 

  

...

Alltså, jag fick reda på detta för bara några veckor sedan att Free! ska få en säsong 2...
Är det jag som är så efterbliven? xD
MEN OMG FREE SEASON 2 KOMMER UT OM 4 DAGAR!
Förra sommaren så kom första säsongen ut och jag gillade verkligen den <3
Och denna sommaren så kommer en till säsong ut <33
Låt mig få bjuda på en trailer OwO 
  

I CAN'T WAIT!!! 

Okej, nästa anime som jag ska titta på OwO 

Sword art online || ( Gun gale online)

5 Juli. 

  

Jag var rätt säker på att denna animen skulle få en till säsong och det fick den! :3

Tycker att Sword art online är verkligen en bra anime och jag är verkligen nyfiken vad som kommer att hända denna gången ^^

Nejmen, seriöst den ser helt awesome ut!

Next anime~

Ao haru ride.

7 Juli.

  

Vilken bra bild jag hittade då xD

Alright, denna animen kan jag säga att jag komme älska~

Eftersom jag älskar mangan, även om jag bara har läst första delen xD

Har en känsla att detta kommer verkligen bli en jätte bra anime OwO

Sen så finns det några animer som jag ska undersöka~

Persona 4 the golden animation.

I don't know anymore~ Kanske eller kanske inte~

Black Butler: Book of Circus (TV)

En ny säsong av black butler kommer ut!
11 Juli :D
Fast, jag har inte läst mangan eller tittat på första säsongen än xD

Men, jag ska det! Eftersom jag tror att jag kommer älska den owo

Så, det var alla! 
Har ni någon speciel anime som kommer ut i Juli som ni ska titta på? :o
Skriv gärna då en kommentar vilken det är och så kanske kommer jag med börja titta på den!  ^^

 

 
 
Bakaneko

Bakaneko

1 juli 2014 00:03

Jag längtar inte efter Ao Haru Ride lika mycket nu när jag vet att Touma inte kommer vara med trots att han är en så viktig karaktär :c
DMMD ser jag nog mest fram emot tillsammans med Glasslip, sen är det säkert ett par till jag inte kommer på x3
Är du säker på att du inte vill se första Persona 4 innan du ser Golden Animation? Kanske roligare att se ursprungsserien innan du ser en remake ouo

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 juli 2014 15:28

Har inte kommit så långt i mangan ao haru ride men, no way! D:
Varför ska dom inte ha med en sådan viktig karaktär? ;^;
Jag tänkte om jag skulle titta på glasslip eller inte men, antar att jag ska göra det nu x3 Den ser rolig ut xD
Hade ingen aning vad " persona 4" är för något från första början, om det var ett spel eller något sådant xD
Sedan så undersöker jag den på myanimelist och ser att den har en massa filmer och att det fanns en " orginal anime" OwO
Så, ska först titta på ursprungsserien innan jag ser remaken 030
Den ser så bra ut x,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards