❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

#15 Days of anime: Day 6- Anime that change you.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juli 2014 19:03

Alla animer.

Det finns inte en ända anime som inte har ändrat mig.

Om det inte var för anime och likså manga så skulle jag förmodligen inte vara den som jag är idag, jag skulle inte kunna vara mig själv. 

Vad dramatiskt det lät då xD

Fast, det är ju sant! :D

Förrut, när jag inte visste vad anime var så var jag verkligen blyg och jag hade ingen precis mening i livet när jag blir stor och ska skaffa job~

Jag tänkte rätt mycket och fantasiterade (som jag fortfarande gör x,D) men, jag visste att det aldrig skulle hända och jag kastade bort mitt äventyr i livet och alla tankar~

Min historia som liten är rätt sorlig xD

Och så hör det inte ens till detta inlägget xD

Men! När jag fick reda på anime så bestämde jag att måla all min fantasi och dela med mig av den! :D

Måla en seire, och hoppas att det blir en anime och se sin fantasi och alla tankar som en film typ ^-^

När jag kollade på anime, så såg jag alla karaktärer och hur deras personlighet var och hittade min egna personlighet i det >w<

Så, alla animer som jag har sätt och tittar just nu på ändrar mig och ger mig nya tankar :3

Herregud, nu när jag läser igenom allt så tänker jag vad jag just babblade om xD

Sorry

Men, animen clannad förändrade mig rätt mycket och gav mig en massa känslor~ Den fick mig att verkligen tänka efter vad jag har och att jag ska vara nöjd med just det :3

Så, alla animer har ändrat mig men, om man ska välja en så blir det clannad eftersom den fick mig att tänka på allt och alla känslor <3

 

Om det skulle handla om manga istället, så är det helt självklart bleckmossen som jag skulle ha valt, that manga changed all my boring life :,D

 
 
Bakaneko

Bakaneko

13 juli 2014 17:42

Clannad förändrade världen.

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 juli 2014 18:43

That's right.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards