❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Have u deviantart? ;3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 juli 2014 17:40

Hela mitt inlägg om animen sankarea har raderats c,:

Jag som har hållit på med den så jätte länge, och allt är borta nu~
Måste ta en liten paus känner jag....
* 10 min after~*
Puhhh....Okej nu så har jag lugnat ner mig~
Jag får skriva om sankarea någon annan gång, okej?
Nu byter vi tema~
Jag tror att jag ska skaffa deviantart! :D
Inte helt säker men, tänkte att man kan ju lägga ut sin serie där och en massa teckningar och annat~
Nejmen, det ser roligt ut~
Om ni har deviantart , så får ni gärna lämmna en kommentar och länka den så kollar jag in den ;)

  

EFTERSOM INLÄGGET BLEV SÅ TRÅKIGT SÅ FÅR NI EN AWESOME LÅT SOM JAG HAR LYSSNAT PÅ NO-STOP! JAG ÄLSKAR DEN OKEJ? <3
Min musiksmak är väldigt annourlunda~

*'fangirling*

 
 
Bakaneko

Bakaneko

30 juli 2014 18:28

DET ÄR BRA! Du får skriva sen vad du heter så man kan kika in :3
Men min dA får du inte, för mina bilder är så fula c:

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 juli 2014 15:03

Självklart! ^^
VAD PRATAR DU OM, KVINNA?! O.O
Dinna teckningar och bilder är ju absolut inte fula! Jag älskar dom! < 3

 
Julia

Julia

30 juli 2014 19:52

Jag har deviantart, men jag har inte lagt ut nåt. Jag skaffade det mestadels för att läsa fanfiction ;)
Jag heter iallafall WhippedCream98 ♥

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 juli 2014 15:08

Hahaha xD
Okej, ska försöka hitta dig på deviantart ^^

 
Ingen bild

Linnea

31 juli 2014 11:14

Aww va kul •^.^• Det finns jättemånga anime-älskare där, only so ya know;)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 juli 2014 15:12

Märkte det och ja, dog lite av glädje~ :D

 
Ingen bild

BulletOtakuGirl

31 juli 2014 19:52

Vad kul att du skaffa Deviantart! ^^ Det är jätte roligt att få visa sina teckningar där! Jag heter BulletOtakuGirl där :D

『 ᗪ丨ᗪ丨』

31 juli 2014 20:22

Har bara haft deviantart i cirka en dag och jag är helt förälskad i den~ < 3
Yey! Ska försöka hitta dig :D

 
Ingen bild

Linnea

31 juli 2014 22:49

Ja Sandra, klart att man blir kär direkt! Jag skaffade DA av anledningen att jag ville läsa fanfictions som hade gore o.s.v (Elven love och Love is pain, Hobbit fanfics) liksom Julia uppe⤴

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 augusti 2014 18:52

Jag har bara läst bleckmossen fanfictions x,D
Men det var ett tag sedan nu -.-'
Men allt finns typ på DA :D

 
Nelly

Nelly

1 augusti 2014 14:01

Jag har Deviantart ~ jag heter Nintzu xD

http://Nekomimichan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 augusti 2014 18:55

Yey! :D
Följer dig~ x3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards