❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 september 2014

Pirates of the caribbean Cx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 september 2014 17:15

Skolan var okej idag, på håltimman köpte vi kladdkaka men, jag fick reda att vi har prov i SO om 2 veckor. ;^;

Och att vi skulle ha matte prov på fredagen.....

ANYWAYYYYYYY~~~~~~

JAG HAR FREAKING BLIVIT INLOVE ÄNNU EN GÅNG I FILMERNA PIRATES OF THE CARIBBEAN! xD

Ja, vi tänker på samma sak, det är en film som vi pratar nu om.

Inte någon anime nu, film oki?

Skriver ju 24/7 om anime och manga, men man måste ju nämna detta xD

Jack sparrow-sama är såklart bäst då <3333

Fast det som jag mest älskar är ju ändå soundtracken or whatever xD

Omg, sorry det kommer tyvärr inte bli någon anime & manga inlägg idag, bara FANGIRLING av dessa bästa filmerna C:

Så dags att spamma alla med bilder C,:

       

         

Jag var tvungen, seriöst.

Loving This ;W;

 


 
 
Ingen bild

Linnea

23 september 2014 19:27

EXACT SÅ HAR JAG VARIT ENDA SEDAN JAG VISSTE ATT POTC EXISTERADE! Men speciellt under sommarlovet nu + har det inte gått att få in något annat... (förresten, hade sett alla bilder du visat förutom tre xD)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 september 2014 17:00

POTC ÄR HELT ENKELT BÄST!
Wow, 7/10 det är ju proffsigt, och här kommer jag och alla bilder är nya för mig xD

 
Julia

Julia

23 september 2014 19:51

Kyaa! Jag älskar de filmerna <3
Superbra!^.^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 september 2014 17:03

Det är så svårt att inte gilla de filmerna, de är nu helt enkelt bästa filmerna C:

 
Bakaneko

Bakaneko

23 september 2014 23:37

En av de bästa filmtrilogierna någonsin, resten av filmerna är inte lika bra ;A;

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 september 2014 17:04

That's right ;w;
Omg, tänk om de skulle göra en animerad version av alla filmerna? De måste hända i framtiden ;3;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards