❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 december 2014

Det där med romantiska shoujo manga/anime

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 december 2014 20:38

Ugh, har så ont i mitt huvudet och i nacken >^<
Har målat en hel del idag med, kollat på anime och läsit så det kanske inte är så konstigt att jag har ansträngt nacken för mycket..D:
Jag har kollat klart på Ookami shoujo to kuro ouji~
Och är rätt besviken hur hela animen blev om jag ska vara ärligt, openingen och ending låtarna var verkligen inte min stil~
Även så har jag börjat ogilla Erika >^<
Först i mangan var hon rätt go och roligt men nu med tiden så blev hon bara irriterande och brydde sig bara om kyoya ._.
Kyoya är en bra tsundere och jag gillade faktis honom men sedan blev allt lite "överdrivet" och en klassiskt shoujo anime~
Och jag blir rätt trött på att det är alltid samma story, en tjej blir kär i en kille men erkänner det inte för sig själv, sedan så blir det en kärlekstriangel med massa avensjuka och sen blir dom ihop men då blir det problem men sedan ordnar det sig och det var allt~
LITE ACTION PLS
Dx
MEN JAG SKA INTE KLAGA FÖR DET FINNS BARA FÖR MYCKET UNDERBARA SHOUJO MANGA SOM JAG HAR LÄST OCH DE MESTA ÄR BARA FÖR SÖTA ;W;
Och de mesta gillar jag men som nu så blev det rätt tråkigt och tyvärr en irriterande huvudkaraktär~
NU TILL GUGURE! KOKKURI-SAN
Bland säsongens bästa anime har man erkänt och det är samt x,D
Dem var helt hilarious ;W;
Underbart tecknat, musik å soundtrack var perfekt, karaktärerna och humören >w<

I secretly shipped Kohina x Kokkuri xD

Sorry för tråkigt inlägg men borde villa nu för det gör så ont i nacken ;-;
MEN SNART ÄR DET JUL
OMG
YEY
:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards