❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 februari 2014 17:33

Vaknade kl 10 idag... Vad händer med mig :(

Idag hoppas jag att mitt packet kommer... EFTER EN EVIGHET SÅ KAN DEN VÄLL KOMMA NU?

Den skulle komma på min födelsedag men, såklart kom den inte c:

Beställde den någon gång i januari men, still nothing D:

Just nu lyssnar jag på musik, soundless voice. Fick mig i tårar när jag lyssnade på den första gånden ),: Och så hä de det...något som aldrig fick hända....

MITT RITPAPPER TOG SLUT!

Denna dagen har kommit, och jag var helt chokad. Inget papper....no way Dx

Jag som hade många målar idér! Snyft snyft...

  

Så, jag fick måla på randigt papper o.o En massa kloter säga jag bara att det blev xD

Vad har jag mer gjort än så länge :o Läsit manga ofc~ Fast, mest målat antar jag :3 Det är seröst något fel med internet idag. Den funkar inte så som den ska...tror att jag inte kommer kunna kolla på anime idag D:

Får väll måla litte till istället~

 

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards