❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2015

Batterit är low uguu i Wanna a Marabou chocklad ;n;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 oktober 2015 21:03

Okej, alltså jag har aldrig stalkat någon så brutalt som jag gör nu med Anne Frank.
Eller jo jag har stalkat brutalare men jag känner på mig att fara ligger bakom hörnet om människan säger för mycket information och att man kommer gå undan lite och hålla avstånd från denna bloggen xD
ANYWAUY VI GLÖMMER DET DÄR TEMAT OCH GÅR VIDARE TILL ANNE FRANK
JAG VET ATT JAG BABBLADE IGÅR OM KVINNAN MEN IGÅR PÅ KVÄLLEN KOLLAD JAG PÅ FILMEN OCH SÅ FILMAR JU JAG , ROMEO OCH AMANDA EN DOKUMENTÄR FILM OM HENNE PÅ SO LEKTIONEN
Eller vet ni vad, vi dissar stackaren.
Idag pratar vi om något annat.
Like.
Klockan är 20:47 och undrar om jag hinner kolla på Disney filem pocahontas.
Eller nej kollad just upp det och det finns 2 filmer.
Amen då kanske lite anime...eller nej för tillfället drogar jag just nu på One shot xD
NU NÄR MAN HAR LÄSIT KLART BOKEN SÅ LÄSER JAG FÖR FULLT ONE SHOT MANGA FÖR DE ÄR SÅ MYSIGA, MEST ROMANCE C':
Läste en jätte bra One shot igår " Ai wa hamu akuma" som kanske hade 30 sidor och den var så fabulöst tecknad ;u;
Och jag älskar verkligen fantasy & romance å gärna lite comedy på vägen c:
Om ni har någon bra One shot rekommendation så tar jag med glädje tårar och bamsekramar imot den ;3;
Allt från Yaoi till historia i Will happy read it c':
Ack det får bli ett kort inlägg idag, imorgon får man vakna tidigt för att åka till skolan ;n;

 
 
Jossan

Jossan

4 oktober 2015 21:35

Om du gillar Kawaii street fashion kläder och accessoarer, då har jag ett erbjudande till dig.

Jag har äran att ge dig 10% på ditt nästa köp genom att uppge koden mynameisjossan.

Företaget har två butiker online med olika söta saker bland annat Kawaii.
www.sanrense.com and sanrense.storenvy.com

Det spelar ingen roll vilken av butikerna du handlar från. Du får ändå 10% på ditt nästa köp, om du uppger koden mynameisjossan

http://mynameisjossan.myshowroom.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 oktober 2015 20:22

TACK SÅ JÄTTE MYCKET ERBJUDANDET JAG KOMMER ATT STALKA UPP DET >:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards