❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 december 2016

/ HO HO HO \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 december 2016 22:11

  

/ oh the weather outside is frightful

but the internet is so delightful 

since we've no place to go

let it scroll, let it scroll, let it scroll

oh it doesn't show signs of stopping

but my dear, we're still reblogging

Since there's nowhere we'd rather go

let us scroll let us scroll let us scroll \


ÅHH, GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS! 
Ohhhgoooosh det är jul det är freaking jul någon slå till mig or wait plz don't 
Har haft det så mysigt idag & jag hoppas att ni har haft lika mysigt som jag & trevligt c':
Känner liksom att jag idag har lyckats gå upp några kilon men det är bara bra det, kanske kan man satsa på att bli tomtens assistent 
Alla är nöjda med sina presenter & jag små gråter för jag är en sådan lycklig barn.
Som vanligt får jag alltid något med enhörningar inblandat på julafton och idag, ni vet filmen " dumma mig" och så denna tjejen som är typ min borttappade lillasyster som har denna enhörningen och bara " IT IS SO FLUFFY"
Or wait, jag bara lägger ut denna videon

Yeah, & så kan vi påpeka att flyffiness har ingen ålder och jag blir lika glad som 15 år att få ett gosedjur som om det vore en 5 årig.
Ska inte göra haul av allt jag fick men vi kan nämna snabbt om min bros present, widowmaker pop figur I cri.
Javisst ja den nya overwatch update gosh oCH SÅ HAR TVÅ KILLAR I TEATERN SKAFFAT SIG OVERWATCH PÅ PS SÅ Nu kan jag liksom spela overwatch med vänner, detta är något som aldrig har hänt mig I'm so HAPPY.
Även fick jag fangirl boken ni vet ju hur jag älskar den boken, en klocka, halsband och mm jag är så glad över allt ;u;
Vill ni ha någon haul får ni säga till för känner mig dålig att sitta här och rabbla upp allt för någon kanske blir besviken av sina presenter and shit goes on så yeah.


Har fått en massa julhälsningar från jätte många maybe för att jag spam dom huehue c8
Har ju även fått den efterlängtade jullovet, jag behövde verkligen det känner jag c':
Och så närmar sig nyår och ska då skriva ett riktigt lång inlägg, har kvar i mina anteckningar dessa nyårslöften och vi får se...vad det blev med dom xD
Annnnd btw yuri on ice 10/10 love that shit och just nu tittar jag på maGIIII
OMG JAG TRODDE JAG HÖRDE NÅGRA SKRIKA DÄR UTE AV ER
Nämen, mina 3 år med bloggen har magi varit nog mest rekommenderat och bestämde mig att nu jäklar kollar vi klart på första säsongen innan nyår and Welp, har inte kommit så långt och har denna Fairy tail känslan i sig och ni vet ju hur det gick med den animen.
Efter 2 år är jag fortfarande på episode 75.
Men magi blir bättre med varje episode and I know wery well att mangan är mycket bättre men liksom, jag har en rätt lång lista med manga att läsa.
Åhh, det känns att jag har så mycket att berätta när jag bloggar så sällan!
Saken är nog, att jag väljer bort bloggen och gör andra saker som roar mig mera, förut bloggade jag ju varje dag i typ 2 år...nejmen WAIT.
Kom just på att bloggen blir 4 år herregud vad har jag gjort med mitt liv.
Får komma på ett vettig idé hur man ska fira det~ >->
Nämen det var nog det, ska dra och kolla på lord of the ring oCH THE FIVE GUARDIANS JACK FROST BAE
Hoppas ni alla har en underbar jul där ute och önskar er det bästa som finns, kom ihåg att du duger precis som du är å att ha det jätte roligt c:

 
 
Ingen bild

lilla söta kouhai

29 december 2016 14:23

HEJ HEJ SENPAI
OMG YOU DID IT
Och yuri on ice är ju så himla bra ellerhur ;u; och de bästa ärm i think it will be a season 2
AHHH GOD JUL I EFTERSKOTT

『 ᗪ丨ᗪ丨』

30 december 2016 20:36

NEJMEN HEJSAN LILLA SÖTA KOUHAI-CHAN
YES, I DID IT
Förstår precis varför Judal är så nära ditt hjärta xD
Sjfjskfhwudbejd Yuri on ice är ju helt fantastiskt och Åhh, jag älskar den så mycket we need more anime like this ;u;
Yeah, season 2 there just must be
GOD JUL I EFTERSKOTT PÅ DIG MED C:

 
Ingen bild

lilla söta kouhai/Neko-kouhai

1 januari 2017 12:56

JUDAL IS MINE XD Nej men hehhe ^^
Ja, liksom da ships in yuri on ice it's so wonderful~
TAAACK C:
GOTT NYTT ÅR HEHHE ^^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 januari 2017 21:42

Alright, Judal is your but, JAFAR BAE IS MINE han är så perfekt xD
Musiken, alltså jag kan bara inte lämmna Yuri on ice opening låten och typ alla andra, och exakt alla ships är något obeskrivlig wonderful andadand i love this show ;u;
GOTT NYTT ÅR (i efterskott xD) C:

 
lilla söta kouhai/Neko-kouhai

lilla söta kouhai/Neko-kouhai

4 januari 2017 10:42

JAMEN YURI ON ICE I MEAN
det är en så himla bra anime, och den har allt ^^ Har också en kompis som liknade Yurio skitmycket innan han färgade håret grönt ^^
HAHAH TACK C:

http://sparklingcandy.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 januari 2017 14:31

Japp, yuri on ice tar hen hela vinsten c':
Åhhh, That's cool! Har du någon som liknar Victor då jäklar drar jag till dig xD
oMG DIN NYA BLOGG MYGISH THE PINKINESS AND ALLA PASTELL FÄRGER OUCH THAT IS SOOOO PRETTYYYYYY

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards