❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 juli 2017

/ DOWN IN THE MANGA SHELF \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 juli 2017 22:15

/ Dear Queens, don't forget to grab your crown before leaving the house today \

HA NI TRODDE ATT JAG SKULLE FÖRSVINNA MEN HÄR ÄR HON

Hohoho och jag har saker att berätta, inte att det är något spännande eller intressant liksom vi pratar om mitt liv.

Vi börjar om anime och manga för, det verkar som om det fångar upp allas intresse och har faktist något att skriva om~

Den nya AOT säsongen, är det jag som är blind men varför pratar ingen om den? I MEAN VI HAR TYP VÄNTAT NÅGRA TUSEN ÅR TILL DEN HÄR SÄSONGENNNN

jomen ingen besvikelse för mig, animationen gjord mig lite tårögd och först gillade jag inte Mikasa men nu har jag redan planerat vårt bröllop och allt, hon är bara så badass man bara yeaaaaaaaAAAAH YOU GO GUUURL

Och, begravningen till Eren jobbar jag med, ska bara hyra någon mördare, någon frivillig?

Eren går mig på nerverna, eller rättare sagt sliter loss mina nerver vill bara kasta ut honom genom fönstret några hundra gånger gAAAAH HAN SKRIKER HELA TIDEN OCH ÄR SÅ NAIV MAN BARA HUR FASIKEN SKA DU RÄDDA MÄNSKLIGHETEN NEJ

Nackdel med AOT season 2: Levi var alldeles för lite med

Sedan har jag kollat på Noragami men inte andra säsongen än, kan vi bara diskutera det här

Man förväntar sig en sådan badass anime, I mean the opening and Yato and everything.

Och så får man något helt annat.

Uppfatta mig inte fel nu, jag gillar den men hade förväntat mig något annat men vad jag fick räcker det med. Jag menar. Yato. Tack. 

Kollar med polsk text så jag kan uppgradera min polska kunskap och ska nog ta för mig och kolla på andra säsongen~

Även, läste jag igår klart en manga.

Trodde inte jag skulle skriva det någonsin.

När var det jag läste senast en lång manga? Några århundrade och generationer tillbaka tror jag.

Fick någon sådan shoujo manga impuls så läste High School debut/Koukou debut med hela 13 volymer och ja, tog väl 2-3 dagar.

HAHAHAHAHA några saker ändras aldirg.

När jag väl läser en manga går det inte att lämna den, sträckläser allt så snabbt som möjligt.

Tyckte faktist väldigt mycket om den, huvudkaraktären Haruna var helt jävla underbar om man för säga så. Älskar henne 110% och hon bara gjorde mig så glad och taggad på att alltid göra sitt bästa~~~ 

Waifu if I can say so, påminer mig om Chizuru från Kimi ni todoke som var nog min första waifu som jag älskade ( älskar fortfarande dock) and just wanna hug them.

Sååå, nu kanske jag drar igång och börjar läsa mer manga men jag lovar inget dock, man får se till att hitta någon bra manga utan sådana triangel drama som jag icke tycker om ( är det ens möjligt att undvika sådant i shoujo?), annars kan man alltid läsa igenom favoriterna som ouran high School host club, Lovely complex,

Tonari kaibutsu-kun, fruits basket, orange det är mina fantastiska shoujo rekommendationer till er!

Är ni intresserade att läsa någon så kör på någon av dessa, ja det är ganska mainstream men det hindrar inte faktumet att de är underbara

Ha det så bra queens and kings, see ya soon! 

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards