❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 augusti 2017 15:11

/ Don't let your loyalty become slavery \

Jag har alltid puttat undan tanken att jag börjar gymnasiet nu eftersom jag blir så himla nervös men nu gäller det, imorgon.

Jag är verkligen nervös, jag ser såå mycket fram emot det, att börja om på allt men ofc är individen fjärrilar i magen!

Har inte kollat upp när bussarna går, eller vilka som går i min klass men saken är att tanken gjorde mig bara nervös så jag la den bara undan.

Men det är liksom nu det gäller.

Såklart, det är ju allas "första dag" och är nog en av de mindre nervösa personen~

Mitt sommarlov då, it has been nice.

Detta blir nog min sista lediga sommar för nästa sommar vill jag sommarjobba så jag njöt verkligen av varje dag!

Har inte läst gintama mangan som jag planerade men ni vet hur det är, innan man märker så är sommarlovet slut...

Jag har varit med vänner, tränat på polska, lärt mig att virka och pysslat en hel del, jag har målat mitt rum och jag har träffat min moster! c:

Hade inga större planer att skriva ett lång inlägg, jag önskar er alla lycka till och även ni som har redan börjat, gör bara ert bästa och så ska ni se att allt ordnar sig!

Have A wonderful time buddies and travelers, take care~!

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards