❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2015 16:51

Idag var det en bra dag c:
På idrotten så har vi börjat med kick Box och yes, jag blir varje dag närmare att bli en ninja! xD
Sen så kommer mitt paket som senast på tisdag -.-'
HUR LÄNGE TROR DOM ATT EN MÄNNISKA HAR TÅLAMOD ELLER? D:<
Om man nu kan komma på flygande bilar och sådant kan man väl komma på hur paket kan komma fram snabbare eller >n<
Jag har rätt bra tålamod men när det kommer till paket så nope.
Nope.
Jag får helt enkelt göra något annat så jag slutar tänka på det~
Bestämde mig att vänta tills de sista avsnitten av Shigatsu Wa kimi No Uso har kommit ut och kolla på den, för annars väntar man i en hel vecka och man vet att det är sista avsnittet som kommet ut, och så är alltid näst sista avsnittet så epic ;^;
Likadant blir det väl för Akatsuki No yona, vi får då se om det blir 24 ep eller om vi har the otaku lord-sama whatever på vår sida och det blir mera :3
Ska satsa på gintama nu när ännu en säsong ska komma ut att jag avslutar resten xD
Men ja, det är så det gammla vanliga när det gäller anime~
Gintama är ju helt enkelt bäst, är vid ep 166 och har avlutat den fighten mellan Otakus och Otsu-chan arc (fan club arc), de som skulle bli ett äkta fan club om jag minns rätt x'D
It was hilarious Cx
Tror att jag inte har nämt att Kamui har varit med nu~?
Ack, det var så mycket fangirl den stunden när han äntligen vissade sig so i dunno xD
Är på ep 14 på äventyr daga om ni är nyfikna och älskar den fortfarande >u<
SNART ÄR DET FREDAG
TAGGA TILL FREDAGEN
>:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 mars 2015 18:41

Dude, idag har jag verkligen ingen blogg inspiration D:
Kom på en awesome friday special! Istället som jag hoppas att ni kommer gilla, men det är ju på fredag :C
Bästa från idag var ju helt klart när jag och Romeo på träslöjden blandade färger och experimenterade~
Sen så hade jag en sådan hemskt lust att måla på Romeos face så yes, stackaren blev offret xD
Hon blev jätte fab, lite blått på ögonbrynen och sådant :3
Börjar få insperarion blogg problem om vad jag ska skriva om (come on, alla får någon gång blogg idé torka men det går över C: ) och många ville att jag skulle skriva om anime & manga så jag borde kanske ha med det mer i inläggen....Men det var ännu mera som ville ha cosplay inlägg xD
Men jag är ju sämst på det x'D
Faaaaaaaast som sagt så sa jag ju att jag fick en awesome idé på friday special inlägget >:D
...
Did I say to much? c8
ANYWAY, I NEED INSPERARION ;n;
Dags att stalka internet-sama ännu en gång~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 mars 2015 19:17

Gissa vad det är för dag idag då?
Den 14 mars 2015 eller hur?
3,14 15 eller hur?
Vet ni vad det betydär?
Inte?
Tur för er.
Önskar att jag inte visste det
Det är PI dagen, cirkelns omkrets eller något sådant u know, 3,14?
Och det är Pi fösta decimal tal 3, 14 15 idag och det händer var 100 år
Å min älskade skola firade detta på fredagen
Vi skämdes bara bort oss lite~
Jag som då så otroligt mycket gillar matte blev då jätte glad
Not
D:<
Det bästa var ju helt klart att vi missade Matte och No idag, But nope~~~~~
FÖR PÅ MÅLPASSET FICK JAG MATTE, I 5 VECKOR
SÅ HELA DAGEN IGÅR FICK JAG RÄKNA MATTE
D':
Sen så åt vi tårta i skolan för att fira det och hade tävlingar, en var med att minnas så många decimaltal i Pi som möjligt och en tjej i vår klass kom tvåa :'D
Man skulle få ett jätte fint pris
Som vissade sig vara soduko
Wei, vad glad man blir att få soduko, man kan verkligen inte få något roligare när man har pluggat in 109 decimal tal i huvud :|
NEJ MEN SKA SLUTA KLAGA, HOPPAS ATT NI KOMMER HA EN TREVLIG PI DAG OCH INTE LIKA UTTRÅKADE SOM JAG :D

Igår så åkte jag till lager 157 btw.
Jag lever~!
Det där med kläder och mig är inte det bästa eftersom jag tycker det är så trökigt xD
MEN JAG KÖPTE SOLGLASSÖGON OCH MAN SER TYP ALLT I ROSA, SEN EN BLOMMIG KEPS OCH DET VAR AWESOME. ;U;
Det var på tiden att jag köpte nya kläder eftersom det ända jag går i är T-shirt och adidas byxor C:
Fast jag köpte bara mer T-shirt och mjukisbyxor så det spelar ingen roll lol xD
Det var så billigt så jag köpte en hel del, så nu behöver jag inte åka å köpa nya kläder på ett bra tag >:3
Sen så har jag ett nytt smeknamn, Satan x'D
Igår på matbordet så kom vi på dessa fab namn C':
Amanda- Matan
Wilma- Jottan
Tilda- Jossan
Ida- Masken
Nellie- Netta
Unisan-baka- Satan
Lol
GONNA LOVE NYA SMEKNAMN

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 mars 2015 17:49

TJA UNIPANS
ÄR PÅ GÖTT HUMÖR NU SÅ KANSKE FLUMMAR TILL DET LITE BUT NI ÄR VANNA >:D
They see me flummig, som vanligt~~~~~
Dude, på musik provet gick det som en oskalade potatis, jag fick hjärnsläpp or blackout men potatisar bryr sig inte >:D
Det gick som det gick, klarade so:n iallafall~~~ FEELING LIKE A BOSS
Kunde inte titta på anime igår och yes that WAS horrible ;^;
Fattar inte hur jag förrut kunde leva utan mina fandoms ;_______;
Jag lever för mina fandoms nu, och jag säger det som en stolt otaku ;W;
I mean livet som en yolo fangirl är ju helt underbart, rekommenderar stark ;3;
The feels att vara en fandomare (de so utövar fandom, nytt ord enligt mig) är fabulousa C':

Mitt super vacka skrivbord, var tvungen att ta en bild x'3
MEN NU SKA JAG SLUTA BABBLA NONSESNE FÖR VI HAR GÄSTER SOM BESÖKER BLOGGEN >:D

Tjena alla unipans! Jag kallas för Romeo eller George( beroende på vilket humör Sandra är på ;)
Idag tänkte jag skriva ett litet snabbt inlägg här på Sandras blogg. Jag kan ju börja med att vi idag haft musik prov( gick väl sådär :D ) och att vi sedan ska ha spanska förhör. På idrotten idag hängde vi i ringarna. Det såg ut som en hel flock med apor som skrek och var röda i ansiktet (lol) Och så fick man väldigt ont i händerna. Istället för att hänga i ringar och hålla på så kan man väl göra nåt kul? Som typ rida på unicorns eller åka rutchkana på regnbågar ;u;
Tack för mig och ha en fruktansvärt bra unicorn dag!! Kram!
Hejsan gott folk! Det är jag som är Amanda som ni kanske hört talas om xD
Är inte så kreativ som Sandra men....jag har ont i halsen! Varje gång man hostar känns det som alla inälvor ska komma ut. Har ni tänkt på att när man är såhär sjuk så är man verkligen som en zombie! Allvarligt.. Antingen låter man som en värsta "hej-kom-och-hjälp-mig" zombien eller så är man död. Alltså när jag säger död menar jag död. Antingen grön eller vit i facet!
Om ingen vet det är jag FANGIRL av twilight.. Inklusift vampyrer..

Mah Beloved Romeo och fabulösa Manda hälsade å skrev ett inlägg och jag just like, vi lägger ut det där >W<
Avslutar inlägget med en bild på klassen maskot Bertil :'3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 mars 2015 16:12

Senaste nyheterna lol~

Minns ni det där el provet jag hade? Idag så fick vi reda hur det gick.

Det är ca 50 elever i A och B klassen, och gissa hur många som fick godkänt på provet?

Detta kommer göra ont, feels u know~

4/50 elever hade godkänt, resten 46 elever hade inte godkänt...Det Vill säga att man fick vårt älskade bokstav F på provet som betydär Fantastiskt dåligt jobbat har jag kommit på C:<

Vi fick aldrig veta vilka som var godkända eftersom vår andra No lärare hade bestämd sig att bränna upp dom och att vi skulle börja om hela tekninken från början~

well, what should i say? Det var väl en dålig dag för alla värkar det som xD

På hemkunskapen så bakade vi muffins och jag är bara tvungen att visa hur vackra dem blev, bara lite brännda:

  

Å här kommer det senaste jag drogar på youtube 8D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 mars 2015 21:28

Har rätt mycket att blogga om, men detta är viktigast
Har Skaffat mig en ny fandom
Detta är inte bra sandra, inte bra.
Det betydär att jag kommer bli ännu en strörre fangirl (om det nu går) och kommer sitta vid internet-Sama och det leder till att jag kommer strunta i alla läxor som leder till F i hela skolan som sedan kommer betyda inget job och inga pengar och det betydär att jag inte kan köpa ett hus och måste vara ute när det regnar och då och kommer inte ha internet-sama som leder till ingen fandom on the internet-sama, som då är slutet på min älskade fandom...
Äh, det ordnar sig :D
Men nu ska jag säga till er min nya fandom
Detta kan göra ont
Hoppas att ni inte kommer ha för många otrevliga feels
Ni borde klara er fint fint
hoppas jag
...
Adventure time
...
PLZ LÅT MIG EXPLAIN THIS ALRIGT? D:
JAG VET ATT DETTA ÄR HEMSKT
FATTAR INTE VARFÖR JAG
INTE
SÅG
DENNA
TIDIGARE
WAAAAAAAAAAAH
Alright, time to explain this feels
Adventure time är känd i sverige för att kallas " Äventyr dags" och handlar om en mäniksa Finn och hunden Jack, den går i cartoon network
Är på ep 7 av typ 8 säsonger och kollar på den på engelska eftersom den svenska dub på den är inte lika bra som orginalet
Enhörningar, rengbågar, randomness etc etc etc...mest fabulösaste TV serien som finns
Lisen to unisan-baka (unicorn Sandra baka)
This if fabulous

Livet som en fangirl är verkligen underbart ;u;
Även om man måste kämpa mot alla feels
Men det finns en underbar sak här i världen som kan lindra om alla dessa feels och hålla dig varm och lycklig
Come on, alla fangirls and boys ni vet ju vad jag pratar om C,:
Fanfiction
Fangirl an fanboys best friend
Läste en fanfiction om spirited away och ska nog hitta personen som skrev den och krama sönder hen ;3;
https://www.fanfiction.net/s/1938763/1/Spirited-Away-Saving-the-Spirit-World
Men den stunden då en fanfiction visar sig ännu mera feels än originalet
Så är man forever alone
lugnt, det har hänt mig många gånger men det går över efter ett tag c:
Fast igår så var det feels overloud
Vår älskade no lärare slutade den dagen och jag avgudade henne för hon sa hela tiden att vi skulle vara lata och vara som tonåringar.
Och nu har vi bara demon No läraren kvar och ugu...fast det är inte så dåligt xD
Kramade henne när skolan var slut och hade värsta klumpen i halsen och jag ville inte att hon skulle se mig gråta och halva skolan var ju där för att krama henne...
Sen så kollade hon i mina ögon och sa " Sandra, kom nu ihåg att inte stressa så mycket C:"
Så stakars Ida fick stå ut med mig på hemvägen med all mah feels xD
Men eftersom en tjej som kallar sig själv " Chibi Girl" skrev någonting till mig i Amino chatten som totalt gjorde mig överlycklig och Amanda bredvid mig fick lugna ner min fangirl mode så grät jag inte sönder mig i skolan ;w;
Det finns verkligen helt underbara människor här i världen ;W;
Sen så idag har jag kollat klart på en anime som heter "Hidan no aria" som jag började på igår natt (13 ep) och detta inlägget blev jätte långt...
Anyway, den var kass.
Dålig
Jag menar det, jag gillade den inte.
Tänk att under dem timmarna som jag kollade på den kunde jag kolla mer på äventyr dags
Arg, berättar mer imorgon
bye bye unipans :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 mars 2015 19:24

Nu ska jag ha ett bra start på ett inlägg~!
...
....
.......
Äh, det får jag göra en annan gång Cx
Välkomna alla unipan till dagens inlägg, hoppas att ni kommer ha det trevligt när ni läser detta och att ni inte kommer somna i allt lol
JA JUST DET DET HAR HÄNT NÅGOT UNDERBART IDAG SÅ JAG VAR NÄRA ATT GRÅTA GLÄDJETÅRAR
Nej, ingen ny bleckmossen eller att jag ska åka till Japan eller Närcon (än) för då skulle jag nog stanna hemma från skolan av all glädje :'3
Men jag lykades göra en kullerbytta
Alltså en perfekt nästan
JAG HADE BÅDA HÄNDERNA PÅ MATTAN OCH STÄLLDE MIG UPP EFTER KULLEBYTTAN OCH JAG KUNDE VERKLIGNE INTE FATTA DET
JAG VAR ÖVERLYCKLIG
TOG MIG NÄSTAN HELA LEKTIONEN FÖR ATT LUGNA NER MIN FANGIRLING ATT JAG ÄNTLIGEN LYCKADES
;W;
Sen så lever jag fortfarande efter kullerbyttan ;u;
Kunde det bli bättre eller?
Efter alla lektioner så klarade jag av det, ett steg närmare att bli en ninja >w<

Btw unipans, har börjar kolla på en ny anime~!
Otome Youkai Zakuro
Handlar om....
Äh, orkar inte leta upp OYZ animen på mal så ni får stå ut med min beskrivning >:D
Den handlar om halv demoner och militärer, som plötligt måste jobba ihop eftersom någonting i Japan hände och jag minns inte vad och fattar inte på engelska, något hände iallafall ok? xD
Men vi fortsätter~
Som sagt och alla människor är rädda och pratar skit om dessa "halv demoner" och vår huvudkaraktär Zakuro, som är en otrolig stor tsundere med en hemskt barndom ska jobba tillsammans med dessa tre män som kommer från militärer. Halv demoner och de tre männen från militärer ska ha en partner och delar upp sig och Zakuro hamnar med Kei. Som älskar att vara fabulös mot tjejer men ändå är han livrädd för demoner och sådant. Dessa ska skydda andra mot demoner och spöken som kommer fram!
Wow
Hoppas att ni fattade lite av storyn xD
Storyn är rätt simpel, det är en shoujo anime men inte en sådan vanlig bara det har action och visar lite blod~
Om man nu måste gämnföra den med några animer då får det bli Akatsuki No Yona och World is still beautiful >w<
Karaktärerna har väldigt olika personligheter och man ser dom tydligt så man kan ha en karaktär som man mindre gillar och en som man mer gillar eftersom egenskapen hos personerna är olika~!
KEI ÄR LITE SOM TAMKAKI FRÅN OHSCH, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG
Men han når nog aldrig Tamakis nivå, men en bra början xD
Den är väldigt fint animerad förutom att killarna ser ut som tjejer, och då menar jag det nästan @-@
Och så är den lite creepy animerad för det finns en elefant som pratar och en dam som ska föreställa en varg, sorry men jag fick en chok när jag fick veta att damen var en varg o.o
Om ni kollar på den fattar ni vad jag babblar om xD
Men musiken för den delen är verkligen ett plus~^^
Några kanske är på gränsen till fåniga men ending låtarna är faktis bra (några av dom iallafall :3) och soundtracket är vackert på sitt egna sätt ^w^
Animen är ibland på gränsen att den kan bli lite fånig med all "bitter sweet love" eller whatever man kan kalla det x'D
Vi får se vad jag kommer tycka om den när den är slut då jag kan ta min slutsats :D
...
Alltså vad har hänt med mig
För första gången efter en evighet så fixade jag ett bra inlägg med både skolan och min fandom
Feel so proud :'D
Well, bye bye unipans~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 mars 2015 19:35

HALLOJ ALLA UNIPAN
AM IN A GOOD MODD SO YOLO~~~~ OwO
Känner att jag är på ett sådant där könstigt humör idag och kind of flummig och randomig så det första jag kommer på i min hjärna som innehåller 10% av vetenskap och resten av inget så får vi se vad som jag flummar till denna gången :3
Btw, UNIPAN LÅTER KAWAII
VÄLDIGT KAWAII
OTROLIGT KAWAII
KAWAIINESS OVERLOUD TYP
Unipan= UNIcorn+PANda
Fattar duru?
That's so fab and i'm Loving it, den där Mcdolans reklamen som säger så stör jag mig så mycket på, seriöst (not) jag blir äcklad när folk typ HUGER I HAMBURGAREN OCH TYP ALLT ÅKER UT OCH PRATAR MED MUNNEN FULL MED NÅGONTING ATT DET ÄR GÖTT
Fast jag gör det också....ibland....men det händer ju en människa....radera det där ur minnet som om ni aldrig läste det PLZ.
DET VAR SÅ LÄSKIGT IDAG PÅ NO LEKTIONEN SÅ JAG SKRÄMDE IHÄL MIG SJÄLV
JA DET ÄR MÖJLIGT.
Ida hade sådana feels att hon kunde förutspå framtiden och tog min hand och berättade att det kommer stå en massa folk vid mitt skåp och sådant där (fast det gjorde det inte lol) och sen så tog jag hennes hand och hade en deja vú eller vad det där nu är..ANYWAY
Jag sa till henne att hennes bok skulle komma idag
Jag hade rätt (typ)
Hon gav mig tre alternativ och jag skulle säga vilken av de böckerna skulle komma
Jag hade rätt
Hon frågade vilken färg hade boken
Jag hade rätt
JAG OCH IDA STIRRADE SÖNDER PÅ VARANDRA, ALLTSÅ DEN STUNDEN
DET VAR HEMSKT
IDA VAR HELT LIVRÄDD OCH JAG SATT HELT OSKYLDIGT OCH KÄNDE ATT JAG HADE POWER
Sen vågade hon inte fråga något mer till mig, det var helt ohmygosh what is happening >^<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards