❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Pinsamt Dx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2014 18:54

Jag kommer inte imorgon till skolan. 

Jag skämmde totalt ut mig för en kille.

Allt hände för cirka 45 min..

Jag och min bror hade skytte träning som varje ondsdag. Jag öppnar dörren till skytte lokalen och då ser jag han. En kille från odensberg. Jag och han gillar inte så mycket varandra och han och hans kompis tittar alltid på mig och Amanda i skolan o.o En riktig creepy kille.  

Jag och han tittar rakt in i ögonen på varandra och vi tänker på samma sak, vad gör du här?  

Me- VAD FÖR SKÖN GÖR DU HÄR?!? 

Skrek jag på honnom....sen så går jag litte närmare och ser att...hanns mamma och bror var där. Det kollade på mig och bara...what?  

Jag trodde seriös jag skulle dö. DET VAR SÅ HIMMLA PINSAMT!! 

Sen så frågade de om vi kände varandra och gud...Vad har jag gjort Dx 

Och imorgon så kommer dom till vår skola och och och...Shit det var ju så pinsamt! 

Idag så har jag lärt mig något nytt, tänk alltid några minuter innan du skriker ut något och undersök vilka är där.

  

På tal om killar, undersökte litte andras ask idag~

När jag gick i feman så fan sdet en killlesom gick i 6:an och jag gillade faktis litte honnom....och så hittade jag nu hanns ask o.o Han flyttade och när vi typ slutade feman och...NEJ JAG GILLAR INTE HONNOM LÄNGRE! TA INTE DETTA FEL JAG RÅKADE HITTA HANS ASK OKEJ?

Och så undersökte jag vad han hade svarat på frågorna eftersom jag hade tråkit...och då såg jag. Min fiende som visste att jag gillade honnom hade skrivt till honnom. " Gillar du "namnet på henne" i floby?" skev hon för fem månader sen. Och så skrev hon " vad tycker du om henne?"

Jag blev helt...jag gillar ju inte honnom men blev så förbanad...som tur hade han svarat elakt så ja, tack gode gud. 

Jag orkar inte skriva om den där killern som jag gillade eftersom JAG HAR LÄXOR ATT GÖR OCH NATIONELA PROV IMORGON. 

Gilla inlägget omn i vill att jag ska skriva om "honnom" någon gång~

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards