❀ DiDi ❀

Alla inlägg under maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 maj 2014 21:32


  

Friday special!: Youtube

Hade en match idag och jag är helt slut! Så, därför blev jag tvungen att göra något snabbt och välja de klipp som inte är dom bästa...sorry ;^;

Tänker göra om min omröstning snart ochså! ;3

Jo! Tänkte att så snart som möjligt på en fredag kan jag vissa upp era läsare dikter och tekningar!

Alltså, ni skickar in tekningar, bilder, musik och vad ni vill ska komma upp på bloggen och jag fixar det till en friday special inlägg! 

Likså så blev jag tipsad att jag kunde lägga ut era dikter om ni har några! ;) Tack för idéen ^-^

Men, mer information kommer senare på bloggen! :3

Det blev bara tre klipp från youtube ;^;

Animation- En video från " Netty scribble". En tjej som animerar de som spelar på youtube t.ex pewdiepie.

OCH DENNA ÄR BLAND MINA FAVORITER <3

Come out of the bathroom, young lady!

Amv- You know, valde en random och det vissade sig var en " say " i love you" " Amv så, enjoy~

Song- Forgive me and my bad taste in music xD En cover från en vocaliod låt :3

Hade verkligen bråttom idag! Men, hoppas att ni gillar dom ändå! Nästa gång, ska jag få in mer videos och mer olika, och såklart bättre!

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 maj 2014 14:57

Suck...:/

Alltså, jag är på dålig humör

Don't ask me why~

Nejmen, det känns att man utnyttjar mig...

Alltså, jag har i alltid varit en person som inte blir så lätt sur eller arg och lever livet fast, det är många som just anväder mig bara för det...Väldens bästa förklaring -.-

Hmm, hur ska man säga...Man säger ett skämt som egentilgen sårar mig men, jag blir inte sur eller arg bara ledsen. Det är typ " alvarliga skämt

T.ex " Sandra, du är så efterbliven" " Gud vad dryg du är" " Jag kommer inte prata med dig om du har den tröjar på dig"

Och allt möjligt, även så känns det som om dom utnyttjar mig T.ex

" Hämta ( någoting) åt mig!" och sen när jag inte gör det så blir dom sura

Eller så har jag hört en massa gånger att jag är elak och allt möjligt. Även om de är skämt. Hoppas jag.

Eftersom jag inte blir sur så ofta eller kan bara inte bli alvarlig så tar alla vara på det och skäller allt ut på mig~

Det är så svårt att förklara Dx

Kort och gott sagt, jag är på dålig humör.

 

Måste få upp mitt humör nu och inte tänka så! 

Kan bara inte göra alla oroliga bara för att jag är på dåligt humör >.<

Sorry för tråkit inlägg, ska förbättre mig >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 maj 2014 15:37

ALLA NATIONELLA PROV ÄR ÖVER!

Hellelujah~ :,D

Så, vad har hänt idag? :3

Vi hade musik och Amanda lärde mig att spela på en K-ey borod! 

Eller kallas det piano o.o Nej...Keyboard o.O

Anyway! Jag kan " blincka lilla stjärna" :D

Det var jätte svårt bär man började men sen fick jag in det x,3

Fast jag gjorde fel hela tiden Dx

Så ja, sen så skjöt en tjej i vår paraellklass sönder ett fönster och så har jag väl inte så mycker mer än det att säga!

Men nu när alla NP är över, låt oss göra glädjedansen owo

* glädje dansen*

 

Ska ha träning om en stund och är tvungen att städa rummet ;^; Save me~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 maj 2014 16:03

Hehehe...

Ehm, vi tar det innan jag glömmer allt xD

På No lektionen så pratade vi om vår klassresa till boda borg! ( 17 maj owo) 

Och vi skulle åka till MCdonals och ja, man kunde göra bestälningen i förväg...Så alla fick säga vad de ville

ha och vår stakars lärare var tvungen att skriva ner A-L-L-T i detalj x,D

Vi är ca 24 elever i klassen och alla skulle säg vad de ville ha. 

Lol.

En säger happy meal och en annan säger big tasty  x)

Man bara " Jag vill ha en big tasty med en mellan coola och med hela meny" och en annan säger " En happy meal med moröter, fanta, chees burger och men pomes frites och sweet chili sås osv~"

Och stakars lärare var tvungen att skriva ner allt och alla andra orkade inte lyssna så det blev rätt pratigt~

Stakars kvinna~

Sen så när det var min tur så tog jag något med en päronmilkshake, ingen hade tagit milkshake än jag xD

Sen så väljer Sarah ochså En milkshake. Sen så ångrar Amanda sig och väljer ochså en milkshake och sen så vill en annan ha smoothie och jätte många bytter till milkshake/smoothi och hon måsye byta hela tiden Dx

Hehe...Fast det var roligt x,3

  

Men, när skolan slutade och jag skulle ta min cykel...

Ja, jag hade lås.

Men inte min nyckel.

Jag började med lås så snabbt när någon " lånnade" min cykel men igår, vi hade match och jag tog ut min nyckel ur skol väskan och sen när jag kom hem la jag den på skrivbordet. Och när jag ser min cykel tänker jag genast på det, slänger ryggsäken på marken och tänker bara hur jag kunde glömma den Dx

Så ja, ingen kan ju ta den eftersom det är lås på den och jag vet var min nyckel är så det är ju okej~

Den ska bara sova över hos skolans parkering xD 

Och Wilma skjutsade mig hem, fick sitta på pakethållaren~ < 3

Imorgon kommer jag gå till skolan och det är inga problem, har rätt nära till skolan :3

Om ni undrar varför jag inte kan hämmta den nu är eftersom jag har läxor att göra och det gör inget om den är där~ Och på tal om läxor, ska göra dom nu så ses x3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 maj 2014 15:58

Jag är helt slut~

På morgonen så hade vi NP i no...Alltså, det gick bra o.o

Jag kunde ju inte alla frågor men, de mesta kunde jag och jag gjorde mitt bästa så det borde bli okej~<3

Har faktis inte så mycket mera att säga än det xD 

Eller nja, jag är lite deppig men jag kan inte skriva det på bloggen av en anledning~ 

  

 Kawaii!!! <3

Och ja, började på en ny anime...

Om ni ursäktar mig nu...Sandra måste få sätta sig och lugna ner sig lite...

Hur kunde jag inte ha sätt på denna tidigare? Varför? 

Den är ju helt...Varför såg jag inte den tidigare ;-;

DEN ÄR SÅ FREAKING COOL!!!!

ÄNTLIGEN SÅ PRATAR VI ACTION!

Samurajer, awesome karaktärer och historia owo

That's what i was searching for OWO

Alla karaktärer är så grym coola och intressana, animationen är verkligen fin och den är jätte intressan! 

Även om jag är på episode 3 så har jag verkligen stora förhoppningar på animen!

Kommmer skriva om den när jag har kommit lite längre fram i storyn~<3

 

Jag började alltså se på brave 10 x,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 maj 2014 15:56

Min rygg ;^;

Fick hela väggen ha en betongbit i min ryggsäck, och jag cyklade...

Låt mig förklara~

Efter maten och spanskan så hade jag träslöjd och fick reda på mitt betyg :D

Anyway, jag gjorde då en betong kruka eftersom man var tvungen att prova på det och jag blev klar! 

Fast, då så återstår bara en fråga, hur ska jag ta hem den? 

Låt mig ta en bild på kruka så ni kan förstå hur stor den är och kan tänka er hur mycket den kan väga~

  

DEN VÄGER SKIT MYCKET!

Det är omöjligt att hålla den med en hand ;^;

Aa, och jag skulle alltså få hem detta...

Jag hade även en cykel men, ingen cykelkorg eller pakethållare såklat >.< 

Så ja, la den i min väska och det var knappast att jag kunde ta upp väskan och ha den på ryggen xD

Min rygg...Att ha en betongbit på ryggen är ine så skönt kan jag ju säga~

Me- Gud, jag har en betongbit i min ryggsäck ;-;

Nellie - Vad har du i den då? 

Me- En betong kruka!

Nellie- Va? Jag trodde bara att du sa att den vägde så mycket som det O.O

* Vissar krukan*

Lol xD 

Men jag klarade mig som tur med mindre skaddor~

 

Ochså imorgon så har vi ju NP i no! Men, är rätt säker så det borde gå bra >w<

Snart så har jag träning så, dags att avsluta inlägget anntar jag!

Ses i nästa inlägg~ ^^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 maj 2014 16:39

Ni läste rubriken, om ni inte gjorde det så kan jag säga att jag avslutade animen " DN Angel" för inte så länge sedan~

Alltså, jätte många har sätt den så ni vet ju hur det slutade xD

DN Angel slutet var bra :3 Som tur 0.0

Först hade jag det lite trögt att titta på den, de första episoden var inte precis så att jag drogs in i animen direkt men, efter några avsnitt så blev det spännande~

De sista episoden owo Dom var så bra OWO

Så, senare tänkte jag läsa mangan till animen och få se vad som händer, tror faktis inte att det kommer bli en större skillnad fast, i want to know owo

Karaktärena var väldigt intressana och roliga att följa   

Men, Risa...  

Detta är spoliers från DN Angel Animen!  

Risa är verkligen en jätte fin tjej men, jag blev helt ärlig sur på henne med allt Dark och sådant :/

I mean, of curse she can like him but, she's in the way...

Många gånger när Dark ska göra ett uppdrag så kommer hon in och vill "hjälpa honom" med istället gör hon bara mer problem. She's like " I wanted just see you ^^" och jag bli helt " Du kan verkligen inte väntae en sekund tills han blir klar med uppdraget? -.-'

Hon ville se honom och det kan jag ju förstå men, hon blir alrdig nöjd o.o 

Hon ville bara ha mera och mera och blev aldrig nöjd med det som hon redan hade och det gjorde mig sur ._.

Fast, tillslut så vissade sig att hon verkligen förendrades och förståg vad som hon hållde på med och det gjorde att jag började gilla henne :3 

Annars så har jag väl inte så mycket att säga~ Och bra anime som man borde ta sin tid och kolla på, 26 episodes  

 

Ännu en gång ställer jag mig samam fråga, vilken anime ska jag titta på? -.-' 

Jag har så många ;^; Men, jag tittar på dom nya episode av alla nya animer men, efter det så? 

Hmm, få se på min lista... Animen " Chihayafuru" stå efter DN Angel..* jag följer aldrig hur det står så det spelar ingen roll xD* 

Brave 10 är ju ett alltenativ, likså alla de andra 75 animerna och mera...*suck* 

Vi får se vad jag väljer, det blir säker bra :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 maj 2014 17:54

Eftersom jag inte har gjort något idag så bjuder jag på tre awesome klipp från youtube~

En AMV som är awesome~

En "animation surgery simulator pewdiepie and Ken" som är helt enkelt awesome~

Och till sist, en låt som jag hittade igår av " kano" som sen vissade sig var en " vocaloid" som jag just nu är en fan av eftersom hennes röst är awesome~

Lalalalalal~~~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards