❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 oktober 2014 16:31

JAG BEHÖVER INTE GÖRA NO DOKUMENTATIONEN! :,D
Efter skolan så frågade jag skolan hemskaste och elevernas strösta fiende Alice, den mäktiga No läraren Som alla är rädda för~
Jag sa då försiktig, att min svävare var totalt sönder men jag hade skrivit en ritning till den ~
HON SA ATT HON ACCEPTERADE DET OCH ATT JAG KUNDE BARA LÄMNA IN DET SOM VAR KLART! :,D
Så, idag ska jag träna på spanskan och so provet x,D
BTW, ÄR DET BARA JAG SOM INTE LÄSER DIVERGENT ??
Sedan måndagen, så har den varit världens populäraste bok och alla går runt å läser den eller läst D:
Well, jag sätter mig då i ett hörn och titta då på anime -3-
Senare så råkade Nellie klämde min pekfinger mellan två bänkar och jag har fortfarande ett märke kvar~
Det har inte hänt så mycket annars idag :3

NU TILL ANIME~~ <3
Okej, som ni vet då så har det kommit ut en massa awesome animer under dessa dagar xD
Jag kommer inte följa animen, Madan No ? Vanadis för den ser helt hemskt ut~
Wolf girl and black Prince ser så som planerat ut, alltså bra ^^
OCH SORA NO METHOD SER ÄNNU BÄTTRE UT~
Well, även så "gugure! Kokkuri- san' ser okej ut :3
Mest Kokkuri, he's so handsome ;w;
Orenchi No furo jij? gråter jag över för att dom är så korta~
Akatsuki No yona ser likaså bra ut :3
FAST BÄST SER DONTEN NI WARAU UT!
Första episoden har redan kommit och jag love it ;w;
Nu så ska man bara vänta tills Shirobaka eller något och shigatsu wa kimi nousa första episode :,3
~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards