❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 oktober 2014 19:33

Jag borde skärpa mig.
Och inte skriva inlägg så sent.
Den är ju över sju men ändå.
Vi säger att det är kväll.
Jag borde inte blogga på kvällarna.
För då ska jag titta på anime.
Well, shit happens.
xD
SNART ÄR DET HÖSTLOV.
JAG ÄR GLAD.
JÄTTE GLAD :D
Och imorgon kanske min mössa kommer? ;w;
JA JUST DET, FRÅGESTUNDEN C:
Jag vill gärna att min mössa komme innan jag börjar med frågestunden ^^'
FÖR JAG HAR PALNER, HEMSKA PLANER TILL FRÅGESTUNDEN >:D
Okej, ska lägga av, sorry.
Min kväll humör är dålig, ja jag har märkt det~
ANYWAYYYYYYY~
Om frågestunden, så tror jag att ni kan börja ställa alla frågor imorgon~~~~Är inte säker, men ett inlägg kommer med all information så det ordnar sig säkert :D
MEN IDAG HAR JAG MÅLAT, OCH INTE VAD SOM HELTS FÖR TECKNING BARA EN TILL FANART~
GISSA VEM DET ÄR! :D

IT'S LEVI FROM ATTACK ON TITAN!! :D
Alltså, alla målar nu för tiden levi, så nu var man ju tvungen att måla honom med.
MEN HERREJÖSSES, DEN DÄR JÄKLA FLAGGAN VAR SÅ OTROLIG SVÅR ATT MÅLAAAA D:
Eller nej förresten, hela jackan var svår att måla.
Weeeell, ville "snygga" till honom och sådant, Tyvärr vet jag inte om jag kan säga att jag lyckades -.-'
SEDAN ANVÄNDE JAG TUSCPENNA!
ÄR SÅ RÄDD FÖR ATT ANVÄNDA DET.
För, gör man ett fel så går det inte att ta bort. Eller jo, men då blir det bara sämmre.
Men jag kämpade, och kämpade och nu är striden över, sedan så var bara skuggningen kvar och det gick åt vänster, för där ligger skogen, åt vänster från mig.
Så man kan säga att det gick åt skogen.
HOPE YOU LIKE IT ANYWAY! :D
Okej, jag ska sova nu, ni behöver inte säga det. Det är för min egen bästa och för min hälsa.
Borde bara radera detta inlägget, för det blev konstigt.
Men orkar inte skriva om.
Well, shit happens.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards