❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 16 januari 2016

1936 började mitt liv okok c8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 januari 2016 18:56

NI VET DISNEY LÅTAR SOM BARA ÄR PÅ SIN HÖJDPUNKT I LÅTEN OCH MAN BARA WAAAAAAH ;;;;;;;; U ;;;;;;;;;

ALLTSÅ JAG BEKLAGAR OM INLÄGGET BLIR FLUMMIGT MEN OI OI OI LIIKE WHO AM I DUDEEEEEEEEE C:<<<<
JOMEN BTW TÄNKER NÅGON GÅNG HA ETT SÅDANT PROFFESIONELT MARATON MED DISNEY, FRÅN ATT KOLLA PÅ 1936 4 FEBRURARI SNOW WHITE TILL NU
DJCOFWBCJOWRCB HOLYSHIT FÖRSTA DISNEY FILMEN KOM UT 2 DAGER EFTER MIN BIRTHDAY, KANSKE INTE PRECIS SAMMA ÅR FÖR DÅ VORE JAG 80 ÅR SO YEASH TYVÄRR ÄR JAG DET INTE D''':
MEN DÄRIMOT SÅ KOM ANLATNIS UT OCH....
omg
Jag är född det året då spirited away kom ut av
I cri
Det var den bästa Disney filmen då
Bara tanken av Ghibli studio kch Disney får mig i tårar, för då är allt perfekt
WELL, MITT LIV KANSKE INTE ÄR EN GAMMAL CHOKLAD PUDDING •-•

ALLTSÅ NÄÄ ÄR DET BARA JAG SOM HAR SÅ MÅNGA OBEESION SÅ JAG NÄSTAN TAPPAR KOLLET
ALLA BRUTALA FANDOM TILL DESSA SMÅ OBSESSION SOM VÄXER INUTI EN OCH SKRIKER NÄR MAN HÖR NAMNET AV DE?!?!? UGUU
OCH SÅ MÅNGA SHIP 
MEN JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT DÅLIG PÅ SHIP NAMN MÅSTE LÄRA MIG
MÅSTE REDIGERNA MITT LIV FÖR ATT FÅ PLATS MED ALLA MEN OK, SÅ SVÅRT KAN DET JU INTE VARA c8

Gosh jag är så creepy

 
 
Julia

Julia

16 januari 2016 21:34

SHIPPING NAMN, ja herregud - är så dålig på sådana. Hetalia är typ den enda som det har gått någorlunda bra i, för där är det lite lättare att sätta ihop namn. Men i andra fandom så är det kört. Det första jag brukar göra när jag börjar shippa något så mycket att jag vill hitta bilder/videos/fics etc. är att försöka lista ut namnet OwO

http://inknerd.blogg.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

17 januari 2016 21:37

SHIPPING NAMN IS THE STUGGLE
Helt rätt med Hetalia, det är även inte så svårt att minnas alla namn på karaktärerna, på något sätt och viss funkar det bäst i Hetalia the fandom cx
Jag är så förfärlig att komma igår namn, mest de japanska namn och sedan att veta vilket ship namn tillhör vilket ship...well.
Antar att vara en kapten över alla ship och OTP är inte så lätt, MEN JAG SKA BLI BÄTTRE C:<
Bör lära mig så snabbt som möjligt innan jag får mer ship ombord c8

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards