❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # A N I M E & M A N G A★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 september 2014 16:37

Just nu bredvid mig så har jag läxor~

De skriker typ "Du har läxor att göra, mohahaha~ >:D"

Och jag är bara " Please, i know~ Let me be happy a bit longer D,:"

IMORGON BORDE MIN NECROPOP KOMMA! :D

Wieeee ;w;

Men alltså idag...så hade vi håltimme och sov~

På toa golvet hos Idas farmor~ xD

Men vi var hos hennes farmor, och hon hade golv värme i badrummet så vi la oss på golvet, och halv sov ;3;

Det blev bara en aning trångt xD

OCH NÄR JAG ÅKTE HEM SÅ RENGNADE DET SÅ MYCKET OCH JAG BLEV JÄTTE BLÖTT D:

Not funny~ 

VI HADE NO IDAG D:

vi skulle vara 2 o 2 och jag hamnade med Elmer i andra klassen, och vi ska bygga något tillsammans ;^;

O jag och han är inte så bra överens, och han gör ingenting~ Eller jo, han fick borra hål :3

Fast ja...Vi kommer inte få något gjort tror jag >^<

And don't you dare ship me and him, Sandra x Elmer.

Don't you deare...

 

Sen så kommer en massa awesome animen ut under november månaden :3

Får kolla lite på trailer och bestämma vilka jag ska titta på~ C:

Och så ska jag läsa "Ookami shoujo to kuro ouji" för att den animen kommer ut i november Cx

Ehm, ska träna på engelska nu och titta sedan på en av dom roligaste animera jag har tittat på~

Gekkan shoujo Nozaki-kun.

Trodde ni att jag skulle skriva gintama? xD

Nejmen gitama ÄR den roligaste animen jag har tittar på~ <3

MEN GEKKAN SHOUJO ÄR SÅ ROLIGT SÅ MAN DÖR JU LITE NÄR MAN TITTAR PÅ DEN x,D

Bättre än Mahouka koukou no rettousai, som jag tycker är bland dom sämsta i sommar~

JAG KAN DROPPA DEN NÄR SOM HELTS

Animationen är så lagsam, hate it, och så pratar det hela tiden~

Bara några episode kvar, får hålla kvar lite~ 

Och så kommer snart nya episode av free! :D

pyon pyon~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 september 2014 20:04

OMG,OMG, OMG, OMG, OMG!

MAN KAN KÖPA NECROPOP NU! 

DEN ÄR UTE NU! 

MAN KAN KÖPA DEN PÅ BOKUS! NUUUUUU!

DET STÅR SÅ PÅ BLECKMOSSEN SIDA!

MAN KUNDE BESTÄLLA DEN REDAN IGÅR, *CRAZY FANGILING 10000% WARNING!*

SKA BESTÄLLA DEN NU!

HAR INTE TID ATT BEÄTTA, LÄS DETTA!

necropop-smygpremiar-pa-natet.html

okej, nu har jag beställt den.

140 kr

För jag ville ha snabb frakt.

Är så glad nu~ ;w;

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 september 2014 18:02

Wei! Nu har jag fixat om bloggen lite! C:

Typ, bytit omröstning och presentation bild och sådant xD

Så du kan kolla in den om du har tråkigt~ >^<

Och efter evigheter, så har jag bytit omröstning :3

Till en random fråga som vanligt~

Om jag ska ha en frågestund på bloggen?~

Tänkte, om jag skulle ha frågat istället om headern, om jag ska byta den eller ha kvar den en stund till~ >w<

Men det blir en annan gång~

Har jobbat en massa idag, och varit social med familjen xD

Läste även klart Deep love manga~ host~

Den serien är så sorlig ;-;

snyft snyft ;_;

Planerar att läsa "Tonari No kaibutsu-kun" mangan för jag gillade animen, men fattade som vanligt inte slutet x'3

MEN FÖRST SKA JAG LÄSA NECROPOP SOM KOMMER UT OM 4 DAGAR! <3

Men det kommer ta veckor innan jag får den för jag beställer ju den Dx

Pyon~

Btw, här kommer resultatet på vad ni ville ha på FS inlägg xD

 

Weii, cosplay~ <3

Tack alla som röstade~ ;3;

Och här kommer presenta....orkar inte skrivs hela ordet xD

Den nya profil bilden xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 september 2014 18:58

Har läsit klart Vampire knigh idag~

Är lite broken heart nu~

Och nu blev jag det ännu mera, för jag måste skriva om den och slutet.

Omg, kommer nog inte klara det.

Nä, nu byter vi tema innan jag börjar gråta igen.

Hej! :D

Idag hade jag en jätte trevlig dag c:

Vi åkte till stan på morgonen kan man börja xD

Vi skulle köpa skor~ 

Men, när jag väl var i affären...Omg My heart, doki doki >///<

Jag kollade på några skor, och tittar bredvid mig och där sitter en kille, och jag var 90% säker att det var en kille från vår klass och jag gick direkt därifrån, och gömmer mig och kollar igen på honom om det verkligen var han, det var det inte ;w;

Men de var jätte lika o.O

Jag som fick panik, att det var han >///<

Och jag som var typ 2 meter ifrån honom >///////<

Tänk om det skulle vara han....oh My gosh >^<

   

Waaaaah! Nu byter vu tema!

Wilma och jag gick en trevlig promenad idag när vädret var så fint :3

Seriöst, det var jätte roligt och mysigt efter att ha suttit timmar och läsit vampire knight xD

Men nu så ska jag titta på Tokyo ghoul :3

...

Ja just det, vi fick ja läxa i matte..för vår klass var så långsam...

...

NO WAY, LÄXA I MATE D:

MEN SERISÖT, HUR SKA MAN HINNA MED MED ALLT "DETTA" UNDER 45 MINUTER?

 

JAPP, DOM HATAR OSS ._.

Och så har ju No labbraporten, världen vill inte att jag ska titta på anime ;_;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2014 19:35

 

Friday special: Random cosplay time :D

Alltså, i omröstningen så vill ni ha cosplay Fridas special xD

Och omg, jag måste ju byta omrötning nu~

Aja, det fixar jag sen x3

Men sedan så kommer ju den där frågan, vad vill ni ha för cosplay inlägg? xD

Bilder från google-sama eller videos från youtube-sama? , eller mina super dåliga o random baka cosplay? Eller gif? x'3

Pratade lite Svenjapa där~

Svenjapa= Sven- svenska, Japa- Japanska xD

Min dåliga humör. Slå den.

Just nu är det så här, att jag ska köpa necropop så snabbt den kommer ut, och sedan med dessa pengar jag har över ska jag vänta till höst marknaden i stan! :D

Där finns det en massa peruker~ Så ska shoppa los~ frågan är bara när den är~ den borde vara snart :o

Så, idag kommer bara några simpel videos på cosplay xD

Och L är så awesome~ 

He is like " to kawaii to livet to sugoi to die" ;w;

Och nu så måste man bara erkänna detta,

Naruto cosplayen är så otrolig gullig så jag dör xD

Just fangirling u know xD

Wieee~ 

Har ni cosplayt någon så får ni skriva vilken, för nu vill jag vara social~

pyon pyon~

 

El endo~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 september 2014 15:38

OMG, OM PRECIS EN VECKA KOMMER NECROPOP UT!

OCH JAG HAR RÅD ATT KÖPA DEN!

:,D

Antar, att ni inte precis vet vad necropop är~

MEN DET ÄR VIKTIGT SÅ LYSSNA NU!

Det är Carromics nya manga.

Carromic är den som tecknar mangan, bleckmossen~

Och, om ni inte har märkt det så avgudar jag bleckmossen, min alla tiders favorit manga och kommer alltid att vara ^^

OCH NU SÅ TECKNAR OCH SKRIVER CARROMIC NECROPOP! :,D

Såklart, så älskad jag Oskar Ekman som skriver bleckmossen ochså xD

Kommer vara kul att se vad hon hittar på x,D

Necropop kommer ut om en vecka, så i en vecka så får ni stå ut med mitt tjat om necropop <3

Men seriöst, den ser ju helt awesome ut xD


Skolan är som vanligt, hade bild idag och vi pratade om perspektiv, och lite annat xD

Helt okej antar jag :3

Resten av dagen, kommer jag nog träna på min spanska som jag har till imorgon, och så ska jag hitta lite tid till free!~ O glasslip, Tokyo ghoul för idag kommer det ut nya episode, enligt beräkningar xD

Vill även läsa lite vampire knight idag men, när jag väl börjar att läsa den så får jag inget annat gjort D:

Blir helt fast i den och spanskan kommer aldrig bli klar då 3,:

Men eftersom jag inte ved vad jag mer ska skriva, och jag har redan nämnt bleckmossen så får ni en bild~

På Amandas fantasi~ 

She is a otaku who love yaoi xD

  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 september 2014 17:10

Hola!

Buenos tardes, me llamo Pyon pyon~

¿Cómo estás, señorita y señor?

SLÅ MINA KUNSKAPER I SPANSKA! :D

Det är lugnt, det är väldigt enkelt att slå dom xD

Har även ännu ett till favorit ort, fyon btw! xD

Fyon fyon~

Eller nja....Pyon låter fortfarande bättre :o

Dags att bli seriös.

Tror inte att det hände så mycket idag, hade No och där var det en massa job D:

Skriva labb raporter, om vad som hände när vi kokade vatten -.-'

Och vi ska skriva 100+ labb raporet ända tills vi slutar skolan ;^;

Ehm, sen så skulle vi ha match idag med nästan alla i det laget som vi skulle mötta, var sjuka så det blev inställd D:

Aja, kan titta på gintama istället~

Är på episode 71 xD

Men, jag har absolut inte bråttom med gintama :3 Vill njuta så länge det går <3

Vid episode 100 så ska jag ta en liten paus tror jag och titta på No.6 tror jag x3

En gång i mitt liv, så måste jag cosplaya Gin xD Eller någon därifrån ^^

Cuz, we love everyone from gintama, right? x'3

     

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 augusti 2014 18:31

Hejsan, hoppsan o tralerala, när julen kommer ska varenda unge vara glad~

Pyon pyon~
Pffft, lol xD
Så händer det när jag har tråkigt >w<
Idag har jag alltså läsit vampire knight, o målat~
Och tittat på gintama~
<3
Ehm, vi har ochså bytit golv på altanen om ni undrar något xD
Vad mer kan man säga, eller blogga om idag? xD
Jag kanske kommer ha bättre inlägg nu när vi har fått våra iphad i skolan och kan blogga online från skolan :3
...
Wait....iphad...
JA JUST DET, JAG HAR VÄL INTE BERÄTTAT OM DET ELLER? :D
NU VET JAG VAD JAG SKA SKRIVA! 8D
Mohahaha~

  

Vart ska man börja owo 

Vi har fått en helt egen surfplatta i skolan, Iphad Air tror jag~
Och vi är den första klassen i vår skloa som får det ^^ 
Vi ska ha den till skolarbete och sådant, men på rasterna så kan man ju läsa manga o titta på anime OwO
När vi fick dom (på fredag) så var alla igår klass överlyckliga~ Mest killarna, de går runt och säger " look at my baby! ;3;
They are really happy x'3
Men, vi måste ladda den varje dag innan skolan, alltid 100% till varje dag och det är stort ansvar :o
Och min nya klass alltså, detta kan bli rätt svårt för oss xD
Så skulle vi ha ett jätte skyddad skal på den, som var jätte svåra att ta på ;^;
Och jag gick runt och fangirlade att jag kunde läsa manga på rasterna, och mina vänner blev rätt trötta på mig xD

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards