❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juli 2015 13:00

WELL, HELLO THERE DARLING-CHAN C'8

Dessa frågor kommer ju bli rätt svåra för min fangirl själ here cuz man får ju verkligen gräva rätt djupt in i mina poor feels och jajamen de kommande veckorna så blir det minsann fangirl på hög nivå <333
TILL FRÅGAN
JUST NU SÅ FANGIRLAR JAG ÖVER A TRUE OTP SOM KOMMER FRÅN VÅRAN ÄLSKADE ADVENTURE TIME :'D
Finn x  Flame princess
GOSH WAKABOFI GONNA QPGKEPFBW UNDERBARA
Det är ju så här att vi har ju princess bubblegum som vissade sig redan på första episoden av AT och personligen har jag märkt med min fangirl själ right here att det inte finns inte så många att shippa med, eller inte brutalt xD
Så då börjar man shippa PB x Finn och efter några säsonger DÅ MINSANN DÅ BÖRJAR DET BLI HET
Då kommer Flame princess upp och gotta stay true att jag shippade redan dom på några fandom bilder och FP är badass ok? x3
Det värsta är ju att under den tiden så kanske man har börjat shippa just PB med Finn och det är ju rätt svårt att släppa ifrån sig ett ship :c
MEN EFTERSOM JAG PERSONLIGEN SOM MORMOR SVARAR PÅ DESSA FRÅGOR FÅR NI STÅ UT MED LITE FEELS :D
Jag är inte precis för PB för jag gillar inte hur hon beter sig åt vår älskade Finn :'C
Man märker snabbt att Finn gillar PB och hon bara DIN KAKSMULA NOPE 2 YOUNG
MEN
NÄR FP KOM IN I TV SKÄRMEN DÅ MINSANN
Sen så får man lägga märke till att shippet står i lågor, Finn vet att han kommer bränna sig och få brännmärken men han bryr sig inte och älskar henne ändå och vill vara vid hennes sida och THAT'S WHAT I CALL A GENTLEMAN HUMANS C':
Så inte nog att jag älskar dessa karaktärer så är det ett underbart OTP :'3
 
Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 juli 2015 20:23

VAD HAR HÄNT
TROR ATT VÄRLDEN HAR TAGIT ÅT SIG ALL VÄXHUSEFFEKT FÖR SVERIGE SER JUST UT SOM ETT STEKT ÄGG IDAG
Well, något som kallade sig "solen" vissade sig på himlen och termometern steg så förfärligt mycket så byte batteriet på den innan jag kom fram till sanningen om hur varmt det var.
30 plus grader i Sverig är ju misstänkt för att inte vara Sverige.
OCH JAJAMEN BLEB UTKÖRD HEMIFRÅN
MAN SKA JU GÅ UT OCH SOLA NU NÄR DET ÄR ETT SÅDANT FINT VÄDER
DET KAN JU VARA DEN ÄNDA SOMMAR DAGEN VI HAR I ÅR
Och så blir mänisko liknande varelsen utkörd
SEN SÅ SÄGER DEM ATT DET KOMMER VARA DEN VARMASTE SOMMAMREN MEN MAN BLIR UTKÖRD HEMIFRÅN VARJE DAG ÄNDÅ FÖR NOPE, LITE INTE PÅ AFTONBLADET OCH VÄDRET NOPENOPENOPE
Och let's be honest, hur trevligt är det att att sola? :c
MAN BARA LIGGER DÄR SOM ETT LIK, VITT LIK OCH RÖR INTE PÅ SIG
OCH SÅ FICK JAG REDA ATT MAN MÅSTE SOLA I TIMMAR FÖR ATT FÅ NÅGON FÄRG
Trodde att det räkte men sisådär 30 min men NOPE 3 timmar och man kanske kan se skillnad~
Så nej.
Bestämmde mig istället att ta med min fandom ut med några färgkritor och började jobba som aldig för, två timmar är inte precis en timma.
Mitt huvud gör förfärligt ont men man kan ändå vara lite proud or? :D
DET ÄR SÅ KUL ATT MÅLA MED ASFALT KRITOR, OCH HADE SÅ MÅNGA FÄRGER TILL JUST ADVENTURE TIME SÅ OHMYLUMP I HOPE SENPAI WILL NOTICE ME >///<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 juni 2015 20:34

Well haloj där och jadå igår var det då AFISH och där har vi då rubriken till dagens inlägg :3
Så som sagt var det AFISH igår som är en konvent i skövde, inte så stor dock men mysig kan man verkligen säga~
Jag kom ditt efter 10.00 och hann vara med i en aktivitet med namnet " Capture the flag" som helt enkelt gick ut på att ta motståndarens flagga på andra sidan utan att bli tagen~
Helt ok, inget specielt förutom att jag hade ju väldens bästa skor med frukter på och allt och hjälpte mig att faila med att halka några tre gånger där x'D
Senare så hände faktis kind of ingenting innan det började något som kallades SMASH turnering som gick ut på att man hållde i något som liknande som en Wii kontrol formad som en mikrofon och man skulle göra så motståndarens mikrofon ska skulle lyssna rött genom att nudda den och det var musik i bakgrunden som man man skulle anpassa sig till så om musiken gick långsamt skulle man röra sig långsamt för rör man sig för snabbt så blir mikrofonen direkt röd~
JAMEN JAG OCH MIN FÖRKLARING ÄR JU NÅGOT ATT SKYTA OM x'D
Så det blev jag fast i men sedan så räkte det med det efter en lång stund och så åt jag och Jao, vad mer~? >^<
I år så var jag verkligen blyg let me just say that och man kan säga att jag missade rätt mycket med min blyghet
...
DALICHWELUCH VA JÄRNSPIK ALLTSÅ SVART KAKBITAR OSKALADE POTATIS VAR DET EN FÄSTING SOM KRÖP PÅ MIG?!??
BAKOM ÖRAT!?!?
ALLTSÅ PRECIS NU NÄR JAG SKREV SÅ KRÖP ETT MYCKET OTRELVIGT INSTEK PÅ MIG DETTA ÄR LIVE ALLTSÅ VAD HAR INSKETTER MOT MIG OR OKOKOKOK DET VAR EN LITEN SPINDEL ELLER EN FÄSTING SOM KRÖP BAKOM MITT ÖRA NÄR JAG SKULLE KLIA DET
BURN IN HELL WITH U
Okej, tillbaka til ämnet~~~
Jomen som jag skrev så var jag väldigt blyg och det var inget vidare att bara runt och kolla så ja tyvärr :'c
Få se till att inte vara forever alone nästa år xD
Köpte anyway lite pins innan cosplay tävlingen, OFC med en pin på badass Levi, Finn från Adventure time och så var det ju så passande med Nagisa från Free ett pin på darling när man nu hade en casual cosplay på honom ;u;

SKA MINSANN SE TILL ATT KÖPA NÅGRA HUNDRA FLER IN I MIN SAMLING >xD
Senare så kom Inuneko och var tvungen att fangirla brutalt inom mig med hennes cosplay C':
You are fab Inuneko :'3
Det var cosplay tävling och blev så taggad att ensam vara med men HAHAHAH MINA TALANGER I COSPLAY ÄR JU OSLAGBARA USLA x'3
MEN NÅGON GÅNG I FRAMTIDEN SKA NI SE C:<
Btw, frågade lite personer om man kunde ta bild på deras cosplay men glömmde fråga om jag kunde lägga ut dom här så gomene ;-;
Efter cosplay tävling var det karaoke tävling och anledningen varför alla som kom hem från AFISH lever cx (jag sjöng inte för då skulle ingen kunna komma hem levande lol)
Det var trevligt tills det kom till en kille som skulle sjunga en låt som han inte kunde på nivå yolo och det blev rätt brutalt för mig som satt rött nära högtalarna...
But I'm alive :3
Så det var allt jag hann med den dagen och tusen kramar till Inuneko som jag kunde umgås med C':
To be honest känner mig rätt stolt att detta var min tredje konvent >u<
OCH NU NÄR JAG LÄSER IGENOM DETTA SÅ LÅTER DET DEPRIMENRANDE MEN NEJ
FÖR VET NI VAD
ALLTSÅ FANGIRLA/BOYA INTE FÖR MYCKET NU

Grandma is literary in tears right now

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 juni 2015 17:41

HALOJ HALOJ SPARKEL EVERYWHERE c8
Har lugnat ner mig med gårdagens brutala fangirl med jag klarar inte längre av att kolla på prislappar och allt där det står " MADE IN CANADA" utan att skrika men annars så överlever jag när det står kanske MADE IN ITALY eller " MADE IN CHINA" och yes you get the flow så sånt klarar jag av att kolla på med hyfsat lugnad fangirl själ :'3
Började idag läsa mangan Kimi ni todoke och sure brings Back memories från animen, jag kollade på kimi ni todoke början av min fangirl anime karriär men kan inte säga att de är bland de första men tidig är den C':
OCH JAG ÄLSKAR FORTFARANDE YOSHIDA OCH WAAAAH ;u;
Sen så är kazehaya så förbaskat trevlig så jag klarar inte av det~~~~~>////<
Dröm killen gonna say med all that kawaiiness och snällhet, kan verkligen få en fangirl skrika över en sådan för underbar person ;W;
MEN ANYWAY EN OTP ÄR YOSHIDA X RYUU MYGOSH NEJ DÄR KLARAR JAG INTE AV ATT SKRIVA MER OM DET INTE SKA SLUTA SÅ SOM MED HETALIA >///<

Men back to the reality igår var jag med Mattan och vi hade det mycket trevligt fast sen gick vi en promenad och det började blixtra rätt långt bort men mormor tappade tjugofem kakor (ordspråk) och gick med raska steg hem där säkerheten finns ;^;
Dock fick stackars Matta stå ut med mitt extremt brutala fangirl över hetalia men tror att gumman överlevde det xD
SEN SÅ HAR VI JU AFISH
WEEEEEEEEEEIIII HAPPY~DESU C'8
Det är ju nu på helgen och jag kommer befinna mig där bara lördagen sorgligt nog MEN MAN SKA INTE KLAGA FÖR OHMYGOSH DET ÄR COSPLAY TÄVLING LIVE OCH JAG JUST LIKE HELL YESSSSSS >W<
Sen så får jag ju äntligen träffa Inuneko så HERREJÖSSES jag är döende av happiness here C':
MEN VAD KOMMER MIN OUTFIT ATT VARA?
Helt ärligt är jag imponerad, kolla vilka ord jag kan med outfit och allt, känner ju mig som en modell snart >:D
Oki Oki, Vi har då min beloved Nagisa tröja som jag ska ha på mig och ljusa jeans Oki Oki tror att ni hänger med än så länge >W<
Det blir som en casual cosplay på nagisa från free! :'3
Sen så ska jag ha på mig en rosa sommarkrans ser ni en kort människa med en sommarkrans så är det jag C8
BE SURE TO GIVE ME A HUG WHEN U SEE GRANDMA ;W;
Btw btw btw lite mindre än hälften har jag skrivit idag och resten skrev jag igår but HALOJ THIS IS DIREKT FRÅN LIVE :D
Nejmen jag mår bättre nu så kakor till alla kakor to everyone c:
Visst blev det sorgligt men herrejösses jag kommer ju se befolkningen i laget ändå i verkligheten och omg känner mig verkligen taggad att ta fram filmkameran x'D
WELL, SEE YA SOOOOON >3<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 juni 2015 21:12

WELL, MÄNNISKAN LIDER JU IBLAND PÅ GRUND AV ATT EVA ÅT DET DÄR OSKALADET ÄPPLET OCH ADAM JUST LIKE SURE BAE :D

OCH SÅ KOMMER MAN TILL DESSA DAGAR SOM IGÅR

DÅ MAN FICK LIDA SIG IGENOM UTAN INTERNET

Så det blev inget inlägg igår but I'm here today och kram på er alla :'3

OCH IDAG KAN JAG STOLT SÄGA ATT DET ÄR FREDAG OCH JAG MINNS DET C8

Man får ju bättre och bättre minne varje vecka >w<

Pfft, vem försöker jag lura med mitt minne.

Den tjugofemte järnspiken (ordspråk u know) så har jag inte tid med någon friday special idag och jag lider med er.

It's my insperation

Ligger rätt lågt med de döda bläckfiskarna i havet :c

VAD HAR HÄNT DÅ I MITT MENINGSLÖSA LIV JO LET ME TELL YOU

Men innan jag tell you that så får man väl säga glad midsommar gott folk och varelser där ute 8D

Sverige bjuder ju på sitt bästa väder nu på midsommar som varje år, med lite vattenpölar som man kan halka och faila på när man dansar till små grodorna så därför stnnar jag nog hemma istället för har en feeling att om jag dansar runt midsommar stolpen eller vad det kallas my memory så kommer jag nog faila rätt brutalt...

MEN SPARA JORDGUBBARNA OCH VATTENMELONEN TILL MIG >:D

Och nu till alla er som hade ett inte så trevlig midsommar, eller bara failat rätt brutalt så har mormor något i kakskåpet som kommer så dig lite KJGFKSBHVJWSHJVKBHREIU nu :3

VARNING! OM DU ÄR EN FANGIRL SÅ SKA DU NOG HÄMTA LITE NÄSDUKARN TILL NÄSEBLODET CUZ OHMYGOSH

POTATIS PÅ DIG KANEKI LET ME HUG MARRY U 

 

nejmen jag dog ju lite där

btw, det här är mitt liv ^^^

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 juni 2015 17:33

Alltså kan stolt säga att jag har hittant en av de bästa sidorna på nätet
Dock så är den på spanska
Så här måste mormor använda sig av sina extremt låga spanska kunskaper~
En horror RPG sida med information om några av de olika indie horror spel and i just like fuckyeah~~~~~
http://indiehorrorrpg.blogspot.se
SEN SÅ EFTER ATT HA KOLLAT PÅ MERMAID SWAMP KAN JAG STOLT SÄGA ATT JAG HAR ETT NYTT RPG OTP >:D
Fast så är det tsundere x tsundere så lite brist på Shipping scener men fanfiction är ju alltid vid fangirlens sida right? ;u;
RIN X SEITARO, MYUNICORNGOSH CUTENESS EVERYWHERE GONNA FANGIRL FOREVER >////////<

WAAAAAAAH DE ÄR SÅ FRUKTANSVÄRD SÖTA NEJMEN JAG ÄR DÖENDE HÄR AV CUTNESSSSSSSSSSS >////<
Men Det bästa OTP i RPG horror måste ju ändå vara Ib x Garry, man står nu inte bara ut med all sötness man får stå ut ;;;u;;;

Ber om ursäkt med mitt fangirl över horror RPG fandom xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juni 2015 20:31

Då var det dags att vifta med svenska flaggan genom fönstret och ge Sveriges nationalsång några hundra mer visningar på youtube antar jag C:
Men jag har inte gjort något nyttigt idag som vanligt, förutom att nu har jag börjar fangirla igen över horror RPG spel och sett på youtube när någon random human spelar Fleshchild & Red book~
Red book var ju rena kopian av The witch house men man kan ju inte klaga och Fleshchild var otroligt mycket bättre än man trodde~!
Det var som en blandning av yume nikki och .Flow men den hade en story och yes, hoppars verkligen att version 0.03 kommer ut i år så man får se vad som händer när hen får alla kroppsdelar C:<
...
Alltså jag hoppas verkligen att någon underbar fin fin människa förstår vad jag babblar om xD

De Kamisama kiss volymerna jag beställde borde komma på måndag och efter att ha läst dom ( V 9 & 10) så ska jag läsa resten på mangafox och WAAAAAH JAG ÄR SÅ TAGGAD C':
TAGGA LIVET MED EN MASSA NANAMI X TOMOE SHIP SCENER 8'D
THERE BETTER BE A LOT OF SHIP SCENS OwO
Ship....
...
Adventure time.
Jag är dödande av min fangirl right here ;u;
FINN X THE FLAME PRINCESS OHMYGOSH MY HEART IS ON RANIBOWS ;W;
Jag shippar inte Bubbelgum Princes och Finn, eller jo lite gjorde jag när BP blev mindre och var vid hans ålder för då var hon kawaii, men annars nope~~~~~~
BUT FLAME IS SO BADASS
GONNA BE A LOVER
>W<
Sådär ja, där fick vi dagens inlägg avklarat and i hope u like it C:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juni 2015 19:07

Friday special!: Casual cosplay! #4
IDAG MINSANN VAR DET EN MYCKET TREVLIG DAG C:
Ni kommer maybe inte tro på mig here it comes.
Solen visade sig.
När jag såg att det var 21 Celcius ute så trodde jag att jag skulle ramla av stolen :'D
Det gjorde jag faktisk ändå idag men anyway, det behövdes lite sol C8
Mycket glad blev mormor då ;u;
OCH SÅ VAR JU FÖR 21 REGNBÅGAR I REGNET OCH SOLEN (Sandra ordspråk) STUDENTEN IDAG >u<
Grattis alla C:
Well, nu går vi över till friday special inlägget och det blir casual cosplay, ville ta in rätt många olika fandoms in denna gången och jag kanske hjälper en underbar söt liten människa där ute med en outfit då man kollar i garderoben och har ingen aning vad man ska ha på sig, man känner att man bara har mindre och mindre kläder varje dag...
Sorry, fick en sådan känsla att jag var nära att byta tema xD
Hoppas att ni gillar dessa inlägg för I mean, om man vill ha en youtube kanal som en fandom fangirl ska anordna så bör man veta lite om casual cosplay och allt~
C:


 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards