❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 3 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 december 2015 18:26

WELL THEN SÖTA SMÅ ENHÖRNINGARNA IGÅR VAR DET FÖRSTÄLLNING
PÅ TEATERN FOR FRIENDS AND FAMILY
Vår teater heter så dramatiskt som " livets collage"
Deep.
Det gick bra förutom att jag började stor gråta mitt framför alla x'D
Det var en scene där en extremt kawaii 9-årig som är kind of teaters maskot skulle dö och vi alla skulle då vara jätte ledsna
Och så var Disney låten " Du finns i mig"
And hur ska jag säga det...Jag spelade in mig i rollen lite väl för mycket cx
Jag grät och allt möjligt och när den scenen var slut SÅ SKULLE VI VARA JÄTTE GLADA OCH JAG HADE INTE LUGNAT NER MIG OCH MITT FACE VAR SÅ RÖTT ROSA
OCH VARMT FÖR DEN DELEN OCKSÅ
Så där var det lite fail men annars gick det bra c':
Vi har en paus nu och det är ju bara så sorgligt för jag längtar ju redan nu ;n;
Btw, IDAG SKA JAG SKRIVA EN ÖNSKELISTA LISTA TILL JUL OCH DEN KOMMER VARA SÅ LÅNG
NU GÄLLER DET, VÄLJ DE DYRASTE SOM MAN INTE ENSAM KAN KÖPA OCH SÅ BLIR ALLT BRA
KNÄSTRUMPOR, MANGA LIKE BLACK BUTLER AND HAKUSHAKU JA JAG SKREV FEL, HOMESTCUK BÖCKERNA ÄVEN OM JAG INTE FANDOMAR SÅ MYCKET MED DET FÖR ALL GIF FUNKAR INTE PÅ IPADEN, KIGURUMI, KIMONO, ALLA HARRY POTTER BÖCKER, FREEE HUGSSS TRÖJA~!
Ack, för taggad.
...
GINTAMA FÖR HELSIKE POTATIS
MS XLNDWXOJDQXBKDOQXBDQ FÖRSTA EP I DE EPIC ARC ÄR UTE NU OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL DEN SER JU BARA FÖR BRA UT
OKEJ
SKA JAG VÄNTA TILLS ALLA EP KOMMER UT I ARCEN SÅ JAG KAN SEDAN KÖRA MARATON ELLER SKA JAG VÄNTA EN VECKA VARJE VECKA TILL NÄSTA EP?
JAG VET INTE OM JAG KLARAR AV VÄNTAN
LIKE
IS FINALLY HERE, GINTAMA THE SHOGUN ASSASSINATION ARC



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards