❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 december 2015 21:30

Gårdagens ship slog mig hårt.
Det är ju verkligen inte så att jag var uppe hela natten och läste fanfiction nejdå
Imorgon så ska vi till ungdomsmottagningen mygosh det var långt ord och så till BIBLIOTEKET VEM SKREK I KLASSEN JAJAMEN DET VAR KNÄPPTYST MEN NÅGONSTANS DÄR VID HÖRNET HÖRDE MAN GLÄDJE SKRIKET
Dock så hörde man även från det hörnet besvikelse och tårar när man efter det skulle åka och bada med ca 50 personer.
Vi ändar tema innan jag gråter sönder mig.

IMORGON SKA VI ÄVEN GE VARANDRA JULKLAPPAR OCH FANGIRLA TILLSAMANS
JAG, AMANDA, ROMEO/FRED/LUIGI/LEGOLAS BAE/VARMA MACKA 1
We have för många smeknman, man ska inte ens lägga till Amandas smeknamn till Carro för det tar aldrig slut.
Det kommer bli så mysigt c':

HUUUNGER GAMES SLITER OCH DRAR I MITT STACKARS KOKORO
HAR DOCK INTE KOMMIT SÅ LÅNGT MEN I WILL BE READY FOR THE FEELINGS
Pffft, jag kommer ha det så svårt när jag läser klart hunger games nejmen fy.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards