❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 6 december 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 december 2015 18:02

WOAH IDAG REGNADE DET MINSANN OCH MIN TOMTE LUVA BLEV EN RIKTIG FIN 
DISKTRASA
Förra året var det snöstorm och idag var det storm här mitt i ingenstans julmarknaden c:
Det var julparad och godisregn OCH JAG FICK 3 GODISBITAR
HELT HEARTBROKEN D:
FY FASIKEN OCH JAG SOM FICK SÅ MÅNGA BLÅMÄRKEN FÖR LIKE DET GÖR ONT NÄR DE KASTAR DE DÄR CANDY I HUVUD OCH MAN BARA STOP IT PLZ
DET ÄR DU MOT DOM YNGRE, MAN MÅSTE OFFRA SIG SJÄLV MEN DET VAR JU VATTENPÖLAR HÄR OCH DÄR SÅ MAN FICK SIMMA I ALLT MÖJLIGT FÖR ATT FÅ TAG PÅ NÅGON CHOKLADBIT SOM ÄR BLÖT SOM ATTANS D:<

Den där läckra söta sockerbiten som säger att man aldrig ska ge upp kan lika gärna slänga sig i en varm kopp te för jag har dissat den där förbannad minecraft boken OCH SKA LÄSA HUNGER SPELEN c8
FAST BOKEN ÄR HOS PAPPA SÅ FÅR VÄNTA
BUT HEY
ÄNTLIGEN
NO.6, ATTACK OM TITAN NO REGRES, ADVENTURE TIME, BLECKMOSSEN, SAGAN OM RINGEN OCH SÅ MER LIKE SÅ MYCKET MERA OCH JAG KRAMAR OM DE SÅ BRUTALT HÅRT
Alltså Levi darling jag saknade dig så mycket och No.6 jag kommer ju gråta sönder mig och så har jag adventure time c':

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS THE HP BÖCKERNAAAA
Och en massa mer men hp är ju ett måste för jag skäms ju.
JAG GILLAR VÄLDIG MYCKET HARRY POTTER OK c'8  



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards