❀ DiDi ❀

Inlägg publicerade under kategorin # R A N D O M ★彡

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 september 2014 20:33

Friday special! Fabulouzing anime characters!
Okej, när jag var in skolan kom jag på denna galna idén xD
Det går ut såhär, att man väljer en anime/manga karaktär och gör den fab owo
Enkelt eller hur? xD
Nu som är pewdiepie's bro, ( btw, *brofist*) då kanske ni känner igen detta, när han photoshopar andra människor Cx
Jag vill ochså bara nämna detta, att jag gillar verkligen dessa karaktärer ( alla förutom en då xD) och jag gör bara detta för nöjets skull, så snälla acceptera detta ;^;
Fast här använde jag anime karaktärer och använder ett program som heter "ibispaint X" istället C:
SÅ LÅT OSS BÖRJA!
1: Death note- L
Before:

Jag älskar verkligen L <3
Han är jätte söt men, såklart kan man förbättra detta C:
Now:

Naaaaw, x,D
L med blont hår? Nja, det var värt ett försökt OwO
Men L borde lee mera och ha mer kawaii scener med i animen och mangan :'3
2 Fruits basket- Kyo
Before:

JAG ÄLSKAR KYO OKEJ?
Han är underbar ;w;
Fast du vet ju Kyo, du kan aldrig gömma dina kattöron OWO
Now:

Ofc, More kawaiines.
Fixade lite hans söta leende, och att han rodnade mera ^-^
Believe me Kyo, you are always fab.
3 Full metal panic!- Sousuke
Before:

Love u bro~ <3
Mer serri, vi måste fixa den där munnen så att det blir ett leende för det första.
DAGS ATT BLI SERIÖST, DETTA ÄR ETT ALVARLIGT UPPDRAG!
Now:

Så ja :3
Håret svart, blåa ögon och sådant, inte så mycket för han är redan fabulous x'3
Och ofc, fixade vi ett leende :D
4: Uta No Prince-sama!- Ren
Before:

Ren ren ren, alla tjejer älskar dig och fangirlar när dom se dig men, ändå den tjejen som du älskar mest kan inte falla för dit utseende.
Men Ren, jag vet vad problemet är och jag kommer hjälpa dig.
Lita på mig.
Now:

Det ända du behöver är en mustasch!
Ser man på, nu Kommer ALLA falla för dig <3
Med din mest fabulousa mustasch och lite skägg, så kommer din darling falla för dig ^^
Rosa ögon och ett hjärt örhänge, kan det bli mer fab?
Du fick till och med en liten krona på köpet C;
5: Mahouka koukou no rettousei- miyuki
Now:

Ugh, dig gillar jag definitivt mindre -.-
You just " oh, onii-sama~<3" and i just " oh, shut the fu*k up~<3"
Alla tycker att du är så söt ja, men varför gör vi dig inte lite mer sötare? c:

Så ja, gå nu till din kära Onii-sama och vissa dig ^-^
Lite skägg här och där, ny ögonfärg och UNIBROWN!
DU KOMMER TACKA MIG SENARE ELLER TIDIGARE!
Mohahaha~ u so fab ^^

Det var alla! Hoppas att ni gillade denna galna idéen och fick kanske lite skratt? xD
Jag älskade att skriva detta inlägget, hoppas att nu gillade att läsa detta inlägget!
Gilla gärna då, och kommentera vad ni tyckte, o vilka ni vill jag kan fabulouza näsa gång OwO

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 september 2014 17:15

Skolan var okej idag, på håltimman köpte vi kladdkaka men, jag fick reda att vi har prov i SO om 2 veckor. ;^;

Och att vi skulle ha matte prov på fredagen.....

ANYWAYYYYYYY~~~~~~

JAG HAR FREAKING BLIVIT INLOVE ÄNNU EN GÅNG I FILMERNA PIRATES OF THE CARIBBEAN! xD

Ja, vi tänker på samma sak, det är en film som vi pratar nu om.

Inte någon anime nu, film oki?

Skriver ju 24/7 om anime och manga, men man måste ju nämna detta xD

Jack sparrow-sama är såklart bäst då <3333

Fast det som jag mest älskar är ju ändå soundtracken or whatever xD

Omg, sorry det kommer tyvärr inte bli någon anime & manga inlägg idag, bara FANGIRLING av dessa bästa filmerna C:

Så dags att spamma alla med bilder C,:

       

         

Jag var tvungen, seriöst.

Loving This ;W;

 


Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 september 2014 17:51

I'M HOMEEEEE!!!~

WIEEE!

HAVE U MISS ME, BRO? :,D

Cuz, i have miss u ;-;

Pyonu Pyonu C,:

Ni vet vart jag var eller? xD

Klassoreso~~

Weiii~

Gött att vara hemma~~~

NÄÄ, MEN DET ÄR KIND OF UNDERBART ATT VARA HEMMA MEN ÄNDÅ INTE! Dx

Sorry, är på så där konstig humör igen, how should i caling it~~~ " random humör?" " lol humör?"

Well, whatever ^-^

Det hände väldigt mycket positivt på lägret, men även en hel jäkla negativa saker >^<

Det är så mycket som har hänt, och jag vet inte vart jag ska börja! Så vi kör på det enkla saken, imorgon så får jag skriva om det xD

OMG, IMORGON KOMMER DET BLI ETT JÄÄÄÄÄTE LÅNG INLÄGG JU D,:

Ni får överleva, ok?

Ville bara meddela att jag är hemma ;w;

Och att imorgon är jag ochså hemma~ Mohahaha, ni kommer få ett lång inlägg owo

Roligt eller hur? Hoppas jag, om jag inte kommer glömma av allt Cx

När jag kom hem, så tittade jag på anime o sådant! Och så har jag bestämt mig att jag ska titta på HAL nu ;3;

Hoppas att jag hinner måla nu bara xD

Fösrt måste jag kolla igenom alla 473 meddelande från dA och kommentarer C:

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 september 2014 15:57

HAR SÅ MYCKET ATT GÖRA! D:

Packa till imorgon, till klassresan!

Och så har vi ju match snart! >^<

En massa saker ska hinnas med~ Och ett till tidsinställt inlägg ;^;

Idag som vanlig, har det inte hänt så mycket~

Förutom att alla lärare typ hatar mig eller dissar mig -.-'

Jag säger oftas "hej" till lärarna som kommer förbi, men annars säger jag det för lågt, som jag brukar och de inte hör mig~

Men, idag så sa jag jätte högt Hej till vår tyska lärare, hon tittade på mig men totalt ignorerade mig!

I just like, oh, Thank you -.-'

Och så har det varit val ju~~~

O så ska Fredrik lämna politiken, och Andres Borg! ;_;

Så ja, vi hade en tyst minut för Anders Borg kan man säga xD

Waaah! Klockan är så mycket och jag har så många saker jag ska hinna med nu! D:

Well, see ya C:

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 september 2014 15:00

Detta är ett tidsinställd inlägg~

För imorgon så slutar vi sent skolan och sedan har vi borta match och kommer hem sent :o

Så för säkerhetens skull~ 

OCH NU SÅ SKA JAG BOMBA ER MED BILDER! 8D

Alla dessa bilder, " skulle vara med i inläggen" men blev det aldrig~

Japp, har inget atT skriva om just nu och vill bara fortsätta läsa min necropop <3

So yeh, pyon pyon~

                               

Wieeee~ <3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 september 2014 20:04

OMG,OMG, OMG, OMG, OMG!

MAN KAN KÖPA NECROPOP NU! 

DEN ÄR UTE NU! 

MAN KAN KÖPA DEN PÅ BOKUS! NUUUUUU!

DET STÅR SÅ PÅ BLECKMOSSEN SIDA!

MAN KUNDE BESTÄLLA DEN REDAN IGÅR, *CRAZY FANGILING 10000% WARNING!*

SKA BESTÄLLA DEN NU!

HAR INTE TID ATT BEÄTTA, LÄS DETTA!

necropop-smygpremiar-pa-natet.html

okej, nu har jag beställt den.

140 kr

För jag ville ha snabb frakt.

Är så glad nu~ ;w;

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 september 2014 18:02

Wei! Nu har jag fixat om bloggen lite! C:

Typ, bytit omröstning och presentation bild och sådant xD

Så du kan kolla in den om du har tråkigt~ >^<

Och efter evigheter, så har jag bytit omröstning :3

Till en random fråga som vanligt~

Om jag ska ha en frågestund på bloggen?~

Tänkte, om jag skulle ha frågat istället om headern, om jag ska byta den eller ha kvar den en stund till~ >w<

Men det blir en annan gång~

Har jobbat en massa idag, och varit social med familjen xD

Läste även klart Deep love manga~ host~

Den serien är så sorlig ;-;

snyft snyft ;_;

Planerar att läsa "Tonari No kaibutsu-kun" mangan för jag gillade animen, men fattade som vanligt inte slutet x'3

MEN FÖRST SKA JAG LÄSA NECROPOP SOM KOMMER UT OM 4 DAGAR! <3

Men det kommer ta veckor innan jag får den för jag beställer ju den Dx

Pyon~

Btw, här kommer resultatet på vad ni ville ha på FS inlägg xD

 

Weii, cosplay~ <3

Tack alla som röstade~ ;3;

Och här kommer presenta....orkar inte skrivs hela ordet xD

Den nya profil bilden xD

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 september 2014 19:35

 

Friday special: Random cosplay time :D

Alltså, i omröstningen så vill ni ha cosplay Fridas special xD

Och omg, jag måste ju byta omrötning nu~

Aja, det fixar jag sen x3

Men sedan så kommer ju den där frågan, vad vill ni ha för cosplay inlägg? xD

Bilder från google-sama eller videos från youtube-sama? , eller mina super dåliga o random baka cosplay? Eller gif? x'3

Pratade lite Svenjapa där~

Svenjapa= Sven- svenska, Japa- Japanska xD

Min dåliga humör. Slå den.

Just nu är det så här, att jag ska köpa necropop så snabbt den kommer ut, och sedan med dessa pengar jag har över ska jag vänta till höst marknaden i stan! :D

Där finns det en massa peruker~ Så ska shoppa los~ frågan är bara när den är~ den borde vara snart :o

Så, idag kommer bara några simpel videos på cosplay xD

Och L är så awesome~ 

He is like " to kawaii to livet to sugoi to die" ;w;

Och nu så måste man bara erkänna detta,

Naruto cosplayen är så otrolig gullig så jag dör xD

Just fangirling u know xD

Wieee~ 

Har ni cosplayt någon så får ni skriva vilken, för nu vill jag vara social~

pyon pyon~

 

El endo~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards