❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 4 december 2015

Friday special!: Helga and the poems

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 december 2015 21:22

Friday special!: Helga and the poems
SNÄLLA HELGA JAG VET ATT DU ÄR HELT HEARTBROKEN FÖR ATT GORM LÄMNADE DIG MEN FFS HATA INTE PÅ OSS
SÅ DÄRFÖR
HAR JAG BRSTÄMD ATT VI SKA HA THIS FS TILL ROMANTISKA DIKTER
EFTERSOM JAG SHIPPAR STORMARNA HELGA X GORM
MEN HELGA ÄR HEARTBEOKEN NOW
AND THE SHIP WILL SINK SOON
SO WE MUST KEEP IT UP C:<
Man kan nog gissa vilka 3 är mina cx

Rosor är röda
Violer är blå
Stormen Gorm är kär
Och Helga likaså

Rosor är röda
Violer är blå
Helga är heartbroken
För Gorm lämnade Helga forever alone

Rosor är röda
Violer är blå
Din hårfärg är fin
Och luktar bin

Rosor är röda
Violer är blå
Gorm sa hej
Men Helga sa nej

Rosor är blåa
Violer är röda
Ingen bryr sig om det är fel
För du går på el

Och nu till några random C:

Rosor är röda
Violer är blå
Du gillar inte Miley cyrus
Men jag gillar dig ändå

Rosor är inte döda
Men det är snart du <3

ROSOR ÄR RÖDA
VIOLER ÄR BLÅ
I DON'T GIVE A SHIT
F*CK U

Rosor är röda
Violer är blå
Ibland ser ditt hår ut
Att ha färgen grå

 
 
Ingen bild

FARMORE TO MORMORE

5 december 2015 12:43

Kolla din Skype mormor~

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 december 2015 20:16

F-F-FARMOR IS THAT YOU? ;U;

 
Ingen bild

Farmor~

6 december 2015 09:34

GUESS WHO'S WORKIN' ON A MAIL
...

*andningspaus*

...
MEEEEEH

Men farmor Linnea vill gärna att mormor kollar sin Skype först för ack, mejl kan bli låånga! Och ta fasligt lång tid för den delen. Och inte vara färdiga ännu.

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 december 2015 18:07

FARMOR LINNEA JAG SAKNADE DIG SÅ MYCKET ;u;
Mormor Sandra ska gå och cheka in Skype för hon förstår precis vad du menar~! ;n;
Det tar jätte lång tid att skriva mail och det kräver ibland dagar att bli klar med det *^*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards